Salta al contingut principal

Com arribar de Antonio Pascual Acosta - Frente A Ferretería a Mengíbar per bus?

De Antonio Pascual Acosta - Frente A Ferretería a Mengíbar per bus

Agafa un bus directe des de Antonio Pascual Acosta - Frente A Ferretería a Mengíbar a Mengíbar: agafa la M04-8 bus des de Campus Universitario-I estació a Apeadero Mengibar estació La durada total del viatge d'aquesta ruta és d'aproximadament 35 min

35min
Camina fins a bus estació
Bus - M04-8M04-8
Caminar fins a Mengíbar
Surt de Campus Universitario-I

Pas a Pas

  • 1
    Camina fins a bus estació
    Camina fins a bus estació
    Campus Universitario-I
    480 m • 7 min
  • 2
    Bus - M04-8M04-8
    Espera a bus
    M04-8
    Apeadero Mengibar
  • 3
    Desplaça't a bus estació
    Desplaça't a bus estació
    Apeadero Mengibar
    20 min
  • 4
    Caminar fins a Mengíbar
    Caminar fins a
    Mengíbar
    Plaza Constitución
    650 m • 9 min
*Duració basada en el trànsit a les 8am
L'aplicació de Mobilitat Urbana Més Popular a Jaen.
Totes les opcions locals de mobilitat en una app

Indicacions de transport públic des de Antonio Pascual Acosta - Frente A Ferretería a Mengíbar

La distància entre Antonio Pascual Acosta - Frente A Ferretería, Mengíbar i Mengíbar, Mengíbar és aproximadament de 26.25 km, que normalment es pot recórrer en 35 min. Moovit et mostrarà les indicacions des de Antonio Pascual Acosta - Frente A Ferretería a Mengíbar abans del dia bus, de manera que independentment de la forma en què escullis viatjar a Mengíbar, sempre tindràs moltes opcions fàcils.

Estacions de transport públic properes a Antonio Pascual Acosta - Frente A Ferretería

Antonio Pascual Acosta - Frente A Ferretería es troba a Antonio Pascual Acosta - Frente A Ferretería, Mengíbar i l'estació de transport públic més propera és Virgen De Alcazar - Frente A Vivienda.

Estacions de Bus properes a Antonio Pascual Acosta - Frente A Ferretería:

  • Virgen De Alcazar - Frente A Vivienda
  • Avda. A. Pascual -F.Residencia
  • Antonio Pascual Acosta - Ferretería (B)

Estacions de transport públic properes a Mengíbar, Mengíbar

Mengíbar es troba a Plaza Constitución, Mengíbar i l'estació de transport públic més propera és Apeadero Mengibar.

Estacions de Bus properes a Mengíbar:

  • Apeadero Mengibar
  • Estación De Autobuses De Mengibar

Preguntes i respostes

  • Quina és la manera més ràpida d'arribar des de Antonio Pascual Acosta - Frente A Ferretería a Mengíbar?

    La manera més ràpida triga 35 minuts, utilitzant Bus línia M04-8.

  • Hi ha un bus directe entre Antonio Pascual Acosta - Frente A Ferretería i Mengíbar?

    Sí, hi ha un bus directe que va des de Antonio Pascual Acosta - Frente A Ferretería a Jaén a Mengíbar a Mengíbar a les 35 min.

  • Quina línia de bus va des de Antonio Pascual Acosta - Frente A Ferretería a Mengíbar?

    La línia M04-8 bus va de l'estació de Campus Universitario-I a prop de Antonio Pascual Acosta - Frente A Ferretería a Jaén fins a l'estació de Apeadero Mengibar a prop de Mengíbar a Mengíbar.

  • Quant de temps es triga en viatjar des de Antonio Pascual Acosta - Frente A Ferretería fins a Mengíbar amb bus?

    El temps de viatge total entre Antonio Pascual Acosta - Frente A Ferretería a Jaén i Mengíbar a Mengíbar per bus és d'aproximadament 35 min.

  • On puc pujar al bus a prop de Antonio Pascual Acosta - Frente A Ferretería per arribar a Mengíbar?

    Agafa la M04-8 bus des de la Campus Universitario-I parada a prop de Antonio Pascual Acosta - Frente A Ferretería a Jaén.

  • On puc baixar del bus quan viatjo entre Antonio Pascual Acosta - Frente A Ferretería i Mengíbar?

    Baixa del bus a la Apeadero Mengibar parada, que és la més propera a Mengíbar a Mengíbar

  • Quan és l'últim bus des de Antonio Pascual Acosta - Frente A Ferretería fins a Mengíbar?

    El darrer bus des de Antonio Pascual Acosta - Frente A Ferretería a Jaén a Mengíbar a Mengíbar és la línia Linares - Jaén. Surt de la Campus Universitario-I parada a les 22:40