Salta al contingut principal

Com arribar de Glorieta Lola Torres a Mengíbar per bus?

De Glorieta Lola Torres a Mengíbar per bus

Per arribar des de Glorieta Lola Torres a Mengíbar a Mengíbar, agafa la SANTA C. bus des de Senda De Los Huertos Frente 3 estació a Avda. Madrid. 22 estació. A continuació, agafa la M04-8 bus des de Estación De Autobuses De Jaén estació a Apeadero Mengibar estació. La durada total del viatge d'aquesta ruta és d'aproximadament 53 min L’horari de bus des de Glorieta Lola Torres pot canviar. Et recomanem consultar l’horari actualitzat de bus fins a Mengíbar a l’app Moovit.

53min
Camina fins a bus estació
Bus - SANTA C.SANTA C.
Bus - M04-8M04-8
Caminar fins a Mengíbar
Surt de Senda De Los Huertos Frente 3

Pas a Pas

  • 1
    Camina fins a bus estació
    Camina fins a bus estació
    Senda De Los Huertos Frente 3
    40 m • 1 min
  • 2
    Bus - SANTA C.SANTA C.
    Espera a bus
    SANTA C.
    Plaza De La Libertad
  • 3
    Desplaça't a bus estació
    Desplaça't a bus estació
    Avda. Madrid. 22
    10 min
  • 4
    Camina fins a bus estació
    Camina fins a bus estació
    Estación De Autobuses De Jaén
    140 m • 2 min
  • 5
    Bus - M04-8M04-8
    Espera a bus
    M04-8
    Apeadero Mengibar
  • 6
    Desplaça't a bus estació
    Desplaça't a bus estació
    Apeadero Mengibar
    30 min
  • 7
    Caminar fins a Mengíbar
    Caminar fins a
    Mengíbar
    Plaza Constitución
    650 m • 9 min
*Duració basada en el trànsit a les 8am
L'aplicació de Mobilitat Urbana Més Popular a Jaen.
Totes les opcions locals de mobilitat en una app

Indicacions de transport públic des de Glorieta Lola Torres a Mengíbar

La distància entre Glorieta Lola Torres i Mengíbar és d'aproximadament 31.2 km. Aquest trajecte sol durar uns 53 min. Moovit et mostrarà com anar de Glorieta Lola Torres a Mengíbar amb bus, perquè sempre tinguis opcions fàcils per moure’t per Mengíbar.

Horari de Bus de Glorieta Lola Torres a Mengíbar

Per consultar l’horari de bus de Glorieta Lola Torres a Mengíbar amb l’app Moovit, primer descarrega i obre l’app al teu smartphone. Introdueix el punt de sortida (Glorieta Lola Torres) i la destinació (Mengíbar), i selecciona la data i l’hora del viatge. Moovit mostrarà totes les rutes de bus disponibles, el temps estimat de viatge i els transbordaments necessaris. Podràs veure els horaris detallats de sortida i arribada de cada bus, així com actualitzacions en temps real sobre retards o canvis. Utilitza aquesta informació per planificar el teu viatge i mantenir-te al dia dels últims horaris de bus.

Preguntes i respostes

  • Quina és la manera més ràpida d'arribar des de Glorieta Lola Torres a Mengíbar?

    La manera més ràpida triga 53 minuts, utilitzant Bus línia SANTA C., Bus línia M04-8.

  • Hi ha un bus directe entre Glorieta Lola Torres i Mengíbar?

    No, hauràs d'agafar 2 bus línies en total. El temps total de viatge és de 53 min.

  • Quina línia de bus va des de Glorieta Lola Torres a Mengíbar?

    La línia SANTA C. bus va des de l'estació de Senda De Los Huertos Frente 3 a prop de Glorieta Lola Torres a Jaén fins a l'estació de Avda. Madrid. 22. Des d'allà, hauràs d'agafar una bus línia fins a l'estació de Avda. Madrid. 22 a prop de Mengíbar.

  • Quant de temps es triga en viatjar des de Glorieta Lola Torres fins a Mengíbar amb bus?

    El temps de viatge total entre Glorieta Lola Torres a i Mengíbar a per bus és d'aproximadament 53 min.

  • On puc pujar al bus a prop de Glorieta Lola Torres per arribar a Mengíbar?

    Agafa la SANTA C. bus des de la Senda De Los Huertos Frente 3 parada a prop de Glorieta Lola Torres a Jaén.

  • On puc baixar del bus quan viatjo entre Glorieta Lola Torres i Mengíbar?

    Baixa del bus a la Avda. Madrid. 22 parada, que és la més propera a Mengíbar

  • Quan és el primer bus des de Glorieta Lola Torres a Mengíbar?

    El primer bus des de Glorieta Lola Torres a Jaén a Mengíbar a Mengíbar és Linares - Jaén. Surt de la Estación De Autobuses De Jaén parada a les 8:40.