Salta al contingut principal

Com arribar de La Sirena a Miengo per bus and tren?

De La Sirena a Miengo per bus and tren

Per arribar des de La Sirena a Miengo hauràs d'agafar 2 bus línies and una tren línia: agafa la L1 bus des de La Sirena estació a Estación De Autobuses De Estación De Autobuses estació A continuació, hauràs de canviar a SANTANDER-LAREDO-CASTRO bus i, finalment, a agafa la C2 tren des de Valdecilla La Marga estació a Gornazo estació La durada total del viatge d'aquesta ruta és d'aproximadament 3 hr 15 min L’horari de bus and tren des de La Sirena pot canviar. Et recomanem consultar l’horari actualitzat de bus and tren fins a Miengo a l’app Moovit.

195min
Bus - L1L1
Bus - SANTANDER-LAREDO-CASTROSANTANDER-LAREDO-CASTRO
Tren - C2
Caminar fins a Miengo
Surt de La Sirena

Pas a Pas

  • 1
    Comença des de bus estació
    Comença des de bus estació
    La Sirena
  • 2
    Bus - L1L1
    Espera a bus
    L1
    Cementerio
  • 3
    Desplaça't a bus estació
    Desplaça't a bus estació
    Estación De Autobuses De Estación De Autobuses
    9 min
  • 4
    Camina fins a bus estació
    Camina fins a bus estació
    Terminal Autobuses (Castro Urdiales)
    10 m • 1 min
  • 5
    Bus - SANTANDER-LAREDO-CASTROSANTANDER-LAREDO-CASTRO
    Espera a bus
    SANTANDER-LAREDO-CASTRO
    E.Autobuses Santander (Santander)
  • 6
    Desplaça't a bus estació
    Desplaça't a bus estació
    Valdecilla Sur (Santander)
    93 min
  • 7
    Camina fins a tren estació
    Camina fins a tren estació
    Valdecilla La Marga
    160 m • 3 min
  • 8
    Tren - C2
    Espera a tren
    C2
    Cabezón De La Sal
  • 9
    Desplaça't a tren estació
    Desplaça't a tren estació
    Gornazo
    22 min
  • 10
    Caminar fins a Miengo
    Caminar fins a
    Miengo
    Avenida Los Menicenses
    3.47 km • 44 min
*Duració basada en el trànsit a les 8am
L'aplicació de Mobilitat Urbana Més Popular a Santander.
Totes les opcions locals de mobilitat en una app

Indicacions de transport públic des de La Sirena a Miengo

La distància entre La Sirena i Miengo és d'aproximadament 90.26 km. Aquest trajecte sol durar uns 195 min. Moovit et mostrarà com anar de La Sirena a Miengo amb bus and tren, perquè sempre tinguis opcions fàcils per moure’t per Miengo.

Horari de Bus And Tren de La Sirena a Miengo

Per consultar l’horari de bus and tren de La Sirena a Miengo amb l’app Moovit, primer descarrega i obre l’app al teu smartphone. Introdueix el punt de sortida (La Sirena) i la destinació (Miengo), i selecciona la data i l’hora del viatge. Moovit mostrarà totes les rutes de bus and tren disponibles, el temps estimat de viatge i els transbordaments necessaris. Podràs veure els horaris detallats de sortida i arribada de cada bus and tren, així com actualitzacions en temps real sobre retards o canvis. Utilitza aquesta informació per planificar el teu viatge i mantenir-te al dia dels últims horaris de bus and tren.

Preguntes i respostes

  • Quina és la manera més ràpida d'arribar des de La Sirena a Miengo?

    La manera més ràpida triga 195 minuts, utilitzant Bus línia L1, Bus línia SANTANDER-LAREDO-CASTRO, Tren línia C2.

  • Hi ha un bus directe entre La Sirena i Miengo?

    No, hauràs d'agafar 2 bus línies and una tren línia en total. El temps total de viatge és de 3 hr 15 min.

  • Quina línia de bus va des de La Sirena a Miengo?

    La línia L1 bus va des de l'estació de Estación De Autobuses De Estación De Autobuses a prop de La Sirena a Castro-Urdiales fins a l'estació de Terminal Autobuses (Castro Urdiales). Des d'allà, hauràs d'agafar una bus línia and una tren línia fins a l'estació de Terminal Autobuses (Castro Urdiales) a prop de Miengo.

  • Quant de temps es triga en viatjar des de La Sirena fins a Miengo amb bus and tren?

    El temps de viatge total entre La Sirena a i Miengo a per bus and tren és d'aproximadament 3 hr 15 min.

  • On puc pujar al bus a prop de La Sirena per arribar a Miengo?

    Agafa la L1 bus des de la Estación De Autobuses De Estación De Autobuses parada a prop de La Sirena a Castro-Urdiales.

  • On puc baixar del bus quan viatjo entre La Sirena i Miengo?

    Baixa del bus a la Terminal Autobuses (Castro Urdiales) estació, que és la més propera a Miengo