Salta al contingut principal

Com arribar de Av.Pedro S.Martin.8 a Mogro per bus and tren?

De Av.Pedro S.Martin.8 a Mogro per bus and tren

Per arribar des de Av.Pedro S.Martin.8 a Mogro a Miengo, agafa la SANTANDER-REINOSA bus des de Valdecilla Norte (Santander) estació a Cajo (Santander) estació. A continuació, agafa la C2 tren des de Cazoña estació a Mogro estació. La durada total del viatge d'aquesta ruta és d'aproximadament 46 min L’horari de bus and tren des de Av.Pedro S.Martin.8 pot canviar. Et recomanem consultar l’horari actualitzat de bus and tren fins a Mogro a l’app Moovit.

46min
Camina fins a bus estació
Bus - SANTANDER-REINOSASANTANDER-REINOSA
Tren - C2
Caminar fins a Mogro
Surt de Valdecilla Norte (Santander)

Pas a Pas

  • 1
    Camina fins a bus estació
    Camina fins a bus estació
    Valdecilla Norte (Santander)
    380 m • 5 min
  • 2
    Bus - SANTANDER-REINOSASANTANDER-REINOSA
    Espera a bus
    SANTANDER-REINOSA
    Estacion Autobuses (Reinosa)
  • 3
    Desplaça't a bus estació
    Desplaça't a bus estació
    Cajo (Santander)
    2 min
  • 4
    Camina fins a tren estació
    Camina fins a tren estació
    Cazoña
    300 m • 4 min
  • 5
    Tren - C2
    Espera a tren
    C2
    Puente San Miguel
  • 6
    Desplaça't a tren estació
    Desplaça't a tren estació
    Mogro
    15 min
  • 7
    Caminar fins a Mogro
    Caminar fins a
    Mogro
    Avenida de España
    1.14 km • 15 min
*Duració basada en el trànsit a les 8am
L'aplicació de Mobilitat Urbana Més Popular a Santander.
Totes les opcions locals de mobilitat en una app

Indicacions de transport públic des de Av.Pedro S.Martin.8 a Mogro

La distància entre Av.Pedro S.Martin.8, Miengo i Mogro, Miengo és aproximadament de 13.21 km, que normalment es pot recórrer en 46 min. Moovit et mostrarà les indicacions des de Av.Pedro S.Martin.8 a Mogro abans del dia bus and tren, de manera que independentment de la forma en què escullis viatjar a Miengo, sempre tindràs moltes opcions fàcils.

Horari de Bus And Tren de Av.Pedro S.Martin.8 a Mogro

Per consultar l’horari de bus and tren de Av.Pedro S.Martin.8 a Mogro amb l’app Moovit, primer descarrega i obre l’app al teu smartphone. Introdueix el punt de sortida (Av.Pedro S.Martin.8) i la destinació (Mogro), i selecciona la data i l’hora del viatge. Moovit mostrarà totes les rutes de bus and tren disponibles, el temps estimat de viatge i els transbordaments necessaris. Podràs veure els horaris detallats de sortida i arribada de cada bus and tren, així com actualitzacions en temps real sobre retards o canvis. Utilitza aquesta informació per planificar el teu viatge i mantenir-te al dia dels últims horaris de bus and tren.

Preguntes i respostes

  • Quina és la manera més ràpida d'arribar des de Av.Pedro S.Martin.8 a Mogro?

    La manera més ràpida triga 46 minuts, utilitzant Bus línia SANTANDER-REINOSA, Tren línia C2.

  • Hi ha un bus directe entre Av.Pedro S.Martin.8 i Mogro?

    No, hauràs d'agafar una bus línia and una tren línia en total. El temps total de viatge és de 46 min.

  • Quina línia de bus va des de Av.Pedro S.Martin.8 a Mogro?

    La línia SANTANDER-REINOSA bus va des de l'estació de Valdecilla Norte (Santander) a prop de Av.Pedro S.Martin.8 a Santander fins a l'estació de Cajo (Santander). Des d'allà, hauràs d'agafar una tren línia fins a l'estació de Cajo (Santander) a prop de Mogro a Miengo.

  • Quant de temps es triga en viatjar des de Av.Pedro S.Martin.8 fins a Mogro amb bus and tren?

    El temps de viatge total entre Av.Pedro S.Martin.8 a Santander i Mogro a Miengo per bus and tren és d'aproximadament 46 min.

  • On puc pujar al bus a prop de Av.Pedro S.Martin.8 per arribar a Mogro?

    Agafa la SANTANDER-REINOSA bus des de la Valdecilla Norte (Santander) parada a prop de Av.Pedro S.Martin.8 a Santander.

  • On puc baixar del bus quan viatjo entre Av.Pedro S.Martin.8 i Mogro?

    Baixa del bus a la Cajo (Santander) estació, que és la més propera a Mogro a Miengo

  • Quan és l'últim bus des de Av.Pedro S.Martin.8 fins a Mogro?

    El darrer bus des de Av.Pedro S.Martin.8 a Santander a Mogro a Miengo és la línia Santander-Oruña-Cudon. Surt de la Valdecilla Norte (Santander) parada a les 19:35

  • Quan és el primer tren des de Av.Pedro S.Martin.8 a Mogro?

    El primer tren des de Av.Pedro S.Martin.8 a Santander a Mogro a Miengo és Santander - Cabezón de la Sal. Surt de la Valdecilla La Marga estació a les 7:48.