Salta al contingut principal

Com arribar de Av. Cesáreo Alierta / 3er Cinturón a Monzalbarba per bus?

De Av. Cesáreo Alierta / 3er Cinturón a Monzalbarba per bus

Per arribar des de Av. Cesáreo Alierta / 3er Cinturón a Monzalbarba a Zaragoza, agafa la 51 bus des de Av. Cesáreo Alierta N.º 117 estació a Av. de Navarra N.º 12 estació. A continuació, agafa la 612B bus des de Avenida de Navarra 8-12 estació a Pza. España estació. La durada total del viatge d'aquesta ruta és d'aproximadament 54 min L’horari de bus des de Av. Cesáreo Alierta / 3er Cinturón pot canviar. Et recomanem consultar l’horari actualitzat de bus fins a Monzalbarba a l’app Moovit.

54min
Camina fins a bus estació
Bus - 5151
Bus - 612B
612B
Caminar fins a Monzalbarba
Surt de Av. Cesáreo Alierta N.º 117

Pas a Pas

  • 1
    Camina fins a bus estació
    Camina fins a bus estació
    Av. Cesáreo Alierta N.º 117
    ID 00100
    420 m • 6 min
  • 2
    Bus - 5151
    Espera a bus
    51
    Estacion Delicias
  • 3
    Desplaça't a bus estació
    Desplaça't a bus estació
    Av. de Navarra N.º 12
    ID 00183
    23 min
  • 4
    Camina fins a bus estació
    Camina fins a bus estació
    Avenida de Navarra 8-12
    ID 301
    20 m • 1 min
  • 5
    Bus - 612B612B
    Espera a bus
    612B
    Zaragoza - Monzalbarba - Utebo - Zaragoza
  • 6
    Desplaça't a bus estació
    Desplaça't a bus estació
    Pza. España
    ID 920
    21 min
  • 7
    Caminar fins a Monzalbarba
    Caminar fins a
    Monzalbarba
    Calle Sobradiel
    260 m • 4 min
*Duració basada en el trànsit a les 8am
L'aplicació de Mobilitat Urbana Més Popular a Zaragoza.
Totes les opcions locals de mobilitat en una app

Indicacions de transport públic des de Av. Cesáreo Alierta / 3er Cinturón a Monzalbarba

La distància entre Av. Cesáreo Alierta / 3er Cinturón, Zaragoza i Monzalbarba, Zaragoza és aproximadament de 14.53 km, que normalment es pot recórrer en 54 min. Moovit et mostrarà les indicacions des de Av. Cesáreo Alierta / 3er Cinturón a Monzalbarba abans del dia bus, de manera que independentment de la forma en què escullis viatjar a Zaragoza, sempre tindràs moltes opcions fàcils.

Horari de Bus de Av. Cesáreo Alierta / 3er Cinturón a Monzalbarba

Per consultar l’horari de bus de Av. Cesáreo Alierta / 3er Cinturón a Monzalbarba amb l’app Moovit, primer descarrega i obre l’app al teu smartphone. Introdueix el punt de sortida (Av. Cesáreo Alierta / 3er Cinturón) i la destinació (Monzalbarba), i selecciona la data i l’hora del viatge. Moovit mostrarà totes les rutes de bus disponibles, el temps estimat de viatge i els transbordaments necessaris. Podràs veure els horaris detallats de sortida i arribada de cada bus, així com actualitzacions en temps real sobre retards o canvis. Utilitza aquesta informació per planificar el teu viatge i mantenir-te al dia dels últims horaris de bus.

Preguntes i respostes

  • Quina és la manera més ràpida d'arribar des de Av. Cesáreo Alierta / 3er Cinturón a Monzalbarba?

    La manera més ràpida triga 54 minuts, utilitzant Bus línia 51, Bus línia 612B.

  • Hi ha un bus directe entre Av. Cesáreo Alierta / 3er Cinturón i Monzalbarba a Zaragoza?

    No, hauràs d'agafar 2 bus línies en total. El temps total de viatge és de 54 min.

  • Quina línia de bus va des de Av. Cesáreo Alierta / 3er Cinturón a Monzalbarba a Zaragoza?

    La línia 51 bus va des de l'estació de Av. Cesáreo Alierta N.º 117 a prop de Av. Cesáreo Alierta / 3er Cinturón a l'estació de Av. de Navarra N.º 12. Des d'allà, hauràs d'agafar una bus línia fins a l'estació de Av. de Navarra N.º 12 a prop de Monzalbarba a Zaragoza

  • Quant de temps es triga a viatjar des de Av. Cesáreo Alierta / 3er Cinturón a Monzalbarba a Zaragoza amb bus?

    El temps total de viatge entre Av. Cesáreo Alierta / 3er Cinturón i Monzalbarba a Zaragoza per bus és d'aproximadament 54 min.

  • On puc pujar al bus a prop de Av. Cesáreo Alierta / 3er Cinturón per arribar a Monzalbarba a Zaragoza?

    Agafa la 51 bus des de la Av. Cesáreo Alierta N.º 117 parada a prop de Av. Cesáreo Alierta / 3er Cinturón a Zaragoza.

  • On puc baixar del bus quan viatjo entre Av. Cesáreo Alierta / 3er Cinturón i Monzalbarba a Zaragoza?

    Baixa del bus a la Av. de Navarra N.º 12 parada, que és la més propera a Monzalbarba a Zaragoza

  • Quan és el primer tren des de Av. Cesáreo Alierta / 3er Cinturón a Monzalbarba a Zaragoza?

    El primer tren des de Av. Cesáreo Alierta / 3er Cinturón a Monzalbarba a Zaragoza és Casetas - Miraflores. Surt de la Zaragoza Miraflores estació a les 7:55.