Salta al contingut principal

Com arribar de Villaluenga De La Sagra a Mora per bus?

De Villaluenga De La Sagra a Mora per bus

Per arribar des de Villaluenga De La Sagra a Mora a Madrid, hauràs d'agafar 3 bus línies: agafa la VAC023 bus des de Ctra. Madrid Toledo - El Pinar De La Sagra estació a Real - El Maulón estació A continuació, hauràs de canviar a VAC023 bus i, finalment, a agafa la VCM-026 bus des de Estación De Autobuses De Toledo estació a Estación De Autobuses De Mora estació La durada total del viatge d'aquesta ruta és d'aproximadament 2 hr 30 min L’horari de bus des de Villaluenga De La Sagra pot canviar. Et recomanem consultar l’horari actualitzat de bus fins a Mora a l’app Moovit.

150min
Bus - VAC023VAC023
Bus - VAC023VAC023
Bus - VCM-026VCM-026
Caminar fins a Mora
Surt de Ctra. Madrid Toledo - El Pinar De La Sagra

Pas a Pas

  • 1
    Comença des de bus estació
    Comença des de bus estació
    Villaluenga De La Sagra
  • 2
    Bus - VAC023VAC023
    Espera a bus
    VAC023
    Madrid (Plaza Elíptica) - Señorío, Olías
  • 3
    Desplaça't a bus estació
    Desplaça't a bus estació
    Real - El Maulón
    ID 8_19961
    6 min
  • 4
    Camina fins a bus estació
    Camina fins a bus estació
    Real - El Maulón
    ID 8_19960
    110 m • 2 min
  • 5
    Bus - VAC023VAC023
    Espera a bus
    VAC023
    Toledo (Señorío)
  • 6
    Desplaça't a bus estació
    Desplaça't a bus estació
    Estación De Autobuses De Toledo
    ID 8_19974 / 120 / 121
    45 min
  • 7
    Bus - VCM-026VCM-026
    Espera a bus
    VCM-026
    Mora De Toledo
  • 8
    Desplaça't a bus estació
    Desplaça't a bus estació
    Estación De Autobuses De Mora
    45 min
  • 9
    Caminar fins a Mora
    Caminar fins a
    Mora
    340 m • 5 min
*Duració basada en el trànsit a les 8am
L'aplicació de Mobilitat Urbana Més Popular a Madrid.
Totes les opcions locals de mobilitat en una app

Indicacions de transport públic des de Villaluenga De La Sagra a Mora

La distància entre Villaluenga De La Sagra, Madrid i Mora, Madrid és aproximadament de 67.78 km, que normalment es pot recórrer en 150 min. Moovit et mostrarà les indicacions des de Villaluenga De La Sagra a Mora abans del dia bus, de manera que independentment de la forma en què escullis viatjar a Madrid, sempre tindràs moltes opcions fàcils.

Horari de Bus de Villaluenga De La Sagra a Mora

Per consultar l’horari de bus de Villaluenga De La Sagra a Mora amb l’app Moovit, primer descarrega i obre l’app al teu smartphone. Introdueix el punt de sortida (Villaluenga De La Sagra) i la destinació (Mora), i selecciona la data i l’hora del viatge. Moovit mostrarà totes les rutes de bus disponibles, el temps estimat de viatge i els transbordaments necessaris. Podràs veure els horaris detallats de sortida i arribada de cada bus, així com actualitzacions en temps real sobre retards o canvis. Utilitza aquesta informació per planificar el teu viatge i mantenir-te al dia dels últims horaris de bus.

Preguntes i respostes

  • Quina és la manera més ràpida d'arribar des de Villaluenga De La Sagra a Mora?

    La manera més ràpida triga 150 minuts, utilitzant Bus línia VAC023, Bus línia VAC023, Bus línia VCM-026.

  • Hi ha un bus directe entre Villaluenga De La Sagra i Mora a Madrid?

    No, hauràs d'agafar 3 bus línies en total. El temps total de viatge és de 2 hr 30 min.

  • Quina línia de bus va des de Villaluenga De La Sagra a Mora a Madrid?

    La línia VAC023 bus va des de l'estació de Madrid (Plaza Elíptica) - Señorío, Olías a prop de Villaluenga De La Sagra a l'estació de Real - El Maulón. Des d'allà, hauràs d'agafar una bus línia fins a l'estació de Real - El Maulón a prop de Mora a Madrid

  • Quant de temps es triga a viatjar des de Villaluenga De La Sagra a Mora a Madrid amb bus?

    El temps total de viatge entre Villaluenga De La Sagra i Mora a Madrid per bus és d'aproximadament 2 hr 30 min.

  • On puc pujar al bus a prop de Villaluenga De La Sagra per arribar a Mora a Madrid?

    Agafa la VAC023 bus des de la Madrid (Plaza Elíptica) - Señorío, Olías parada a prop de Villaluenga De La Sagra a Madrid.

  • On puc baixar del bus quan viatjo entre Villaluenga De La Sagra i Mora a Madrid?

    Baixa del bus a la Real - El Maulón parada, que és la més propera a Mora a Madrid