Salta al contingut principal

Com arribar de Rotonda La Albericia a Muriedas per bus?

De Rotonda La Albericia a Muriedas per bus

Per arribar des de Rotonda La Albericia a Muriedas a Camargo, agafa la S8 bus des de La Albericia (Santander) estació a Valdecilla Norte (Santander) estació. A continuació, agafa la S1 bus des de Valdecilla Norte (Santander) estació a Las Presas (Herrera) estació. La durada total del viatge d'aquesta ruta és d'aproximadament 18 min L’horari de bus des de Rotonda La Albericia pot canviar. Et recomanem consultar l’horari actualitzat de bus fins a Muriedas a l’app Moovit.

18min
Camina fins a bus estació
Bus - S8S8
Bus - S1S1
Caminar fins a Muriedas
Surt de La Albericia (Santander)

Pas a Pas

  • 1
    Camina fins a bus estació
    Camina fins a bus estació
    La Albericia (Santander)
    30 m • 1 min
  • 2
    Bus - S8S8
    Espera a bus
    S8
    E.Autobuses Santander (Santander)
  • 3
    Desplaça't a bus estació
    Desplaça't a bus estació
    Valdecilla Norte (Santander)
    4 min
  • 4
    Bus - S1S1
    Espera a bus
    S1
    Intercambiador (Astillero)
  • 5
    Desplaça't a bus estació
    Desplaça't a bus estació
    Las Presas (Herrera)
    7 min
  • 6
    Caminar fins a Muriedas
    Caminar fins a
    Muriedas
    Calle de Los Coteros
    350 m • 5 min
*Duració basada en el trànsit a les 8am
L'aplicació de Mobilitat Urbana Més Popular a Santander.
Totes les opcions locals de mobilitat en una app

Indicacions de transport públic des de Rotonda La Albericia a Muriedas

La distància entre Rotonda La Albericia, Camargo i Muriedas, Camargo és aproximadament de 5.52 km, que normalment es pot recórrer en 18 min. Moovit et mostrarà les indicacions des de Rotonda La Albericia a Muriedas abans del dia bus, de manera que independentment de la forma en què escullis viatjar a Camargo, sempre tindràs moltes opcions fàcils.

Horari de Bus de Rotonda La Albericia a Muriedas

Per consultar l’horari de bus de Rotonda La Albericia a Muriedas amb l’app Moovit, primer descarrega i obre l’app al teu smartphone. Introdueix el punt de sortida (Rotonda La Albericia) i la destinació (Muriedas), i selecciona la data i l’hora del viatge. Moovit mostrarà totes les rutes de bus disponibles, el temps estimat de viatge i els transbordaments necessaris. Podràs veure els horaris detallats de sortida i arribada de cada bus, així com actualitzacions en temps real sobre retards o canvis. Utilitza aquesta informació per planificar el teu viatge i mantenir-te al dia dels últims horaris de bus.

Preguntes i respostes

  • Quina és la manera més ràpida d'arribar des de Rotonda La Albericia a Muriedas?

    La manera més ràpida triga 18 minuts, utilitzant Bus línia S8, Bus línia S1.

  • Hi ha un bus directe entre Rotonda La Albericia i Muriedas?

    No, hauràs d'agafar 2 bus línies en total. El temps total de viatge és de 18 min.

  • Quina línia de bus va des de Rotonda La Albericia a Muriedas?

    La línia S8 bus va des de l'estació de La Albericia (Santander) a prop de Rotonda La Albericia a Santander fins a l'estació de Valdecilla Norte (Santander). Des d'allà, hauràs d'agafar una bus línia fins a l'estació de Valdecilla Norte (Santander) a prop de Muriedas a Camargo.

  • Quant de temps es triga en viatjar des de Rotonda La Albericia fins a Muriedas amb bus?

    El temps de viatge total entre Rotonda La Albericia a Santander i Muriedas a Camargo per bus és d'aproximadament 18 min.

  • On puc pujar al bus a prop de Rotonda La Albericia per arribar a Muriedas?

    Agafa la S8 bus des de la La Albericia (Santander) parada a prop de Rotonda La Albericia a Santander.

  • On puc baixar del bus quan viatjo entre Rotonda La Albericia i Muriedas?

    Baixa del bus a la Valdecilla Norte (Santander) parada, que és la més propera a Muriedas a Camargo

  • Quan és l'últim tren des de Rotonda La Albericia fins a Muriedas?

    El darrer tren des de Rotonda La Albericia a Santander a Muriedas a Camargo és la línia Santander - Reinosa. Surt de la Valdecilla estació a les 0:50

  • Quan és el primer bus des de Rotonda La Albericia a Muriedas?

    El primer bus des de Rotonda La Albericia a Santander a Muriedas a Camargo és Santander-Astillero. Surt de la Valdecilla Norte (Santander) parada a les 8:30.