Salta al contingut principal

Com arribar de El Casar a Ojos-Albos per bus and tren?

Horari de bus de El Casar a Ojos-Albos

El bus 182 de El Casar a Ojos-Albos circula de 7:45 a 22:35, amb sortides cada 1 hr-7 hr 10 min. El trajecte dura uns 3 hr 43 min, amb servei regular durant tot l'horari de funcionament.

De El Casar a Ojos-Albos per bus and tren

Per arribar des de El Casar a Ojos-Albos a Madrid, hauràs d'agafar 2 bus línies and una tren línia: agafa la 182 bus des de La Unión - Juan Carlos I estació a Intercambiador De Plaza De Castilla estació A continuació, hauràs de canviar a C8B tren i, finalment, a agafa la VAC223 bus des de Apeadero - Est. Las Matas estació a Ojos Albos (Cruce N-110) estació La durada total del viatge d'aquesta ruta és d'aproximadament 3 hr 43 min L’horari de bus and tren des de El Casar pot canviar. Et recomanem consultar l’horari actualitzat de bus and tren fins a Ojos-Albos a l’app Moovit.

223min
Camina fins a bus estació
Bus - 182182
Tren - C8B
Bus - VAC223VAC223
Caminar fins a Ojos-Albos
Surt de La Unión - Juan Carlos I

Pas a Pas

  • 1
    Camina fins a bus estació
    Camina fins a bus estació
    La Unión - Juan Carlos I
    ID 8_18758
    30 m • 1 min
  • 2
    Bus - 182182
    Espera a bus
    182
    Intercambiador De Plaza De Castilla (Nivel -3, Islas 1 Y 2)
  • 3
    Desplaça't a bus estació
    Desplaça't a bus estació
    Intercambiador De Plaza De Castilla
    ID 8_17472
    66 min
  • 4
    Camina fins a tren estació
    Camina fins a tren estació
    Chamartín - Clara Campoamor
    950 m • 13 min
  • 5
    Tren - C8B
    Espera a tren
    C8B
    Cercedilla
  • 6
    Desplaça't a tren estació
    Desplaça't a tren estació
    Las Matas
    24 min
  • 7
    Camina fins a bus estació
    Camina fins a bus estació
    Apeadero - Est. Las Matas
    ID 8_11958
    30 m • 1 min
  • 8
    Bus - VAC223VAC223
    Espera a bus
    VAC223
    Ruta 4: Ávila (Ruta)
  • 9
    Desplaça't a bus estació
    Desplaça't a bus estació
    Ojos Albos (Cruce N-110)
    55 min
  • 10
    Caminar fins a Ojos-Albos
    Caminar fins a
    Ojos-Albos
    130 m • 2 min
*Duració basada en el trànsit a les 8am
L'aplicació de Mobilitat Urbana Més Popular a Madrid.
Totes les opcions locals de mobilitat en una app

Indicacions de transport públic des de El Casar a Ojos-Albos

La distància entre El Casar, Madrid i Ojos-Albos, Madrid és aproximadament de 142.06 km, que normalment es pot recórrer en 223 min. Moovit et mostrarà les indicacions des de El Casar a Ojos-Albos abans del dia bus and tren, de manera que independentment de la forma en què escullis viatjar a Madrid, sempre tindràs moltes opcions fàcils.

Horari de Bus And Tren de El Casar a Ojos-Albos

Per consultar l’horari de bus and tren de El Casar a Ojos-Albos amb l’app Moovit, primer descarrega i obre l’app al teu smartphone. Introdueix el punt de sortida (El Casar) i la destinació (Ojos-Albos), i selecciona la data i l’hora del viatge. Moovit mostrarà totes les rutes de bus and tren disponibles, el temps estimat de viatge i els transbordaments necessaris. Podràs veure els horaris detallats de sortida i arribada de cada bus and tren, així com actualitzacions en temps real sobre retards o canvis. Utilitza aquesta informació per planificar el teu viatge i mantenir-te al dia dels últims horaris de bus and tren.

Preguntes i respostes

  • Quina és la manera més ràpida d'arribar des de El Casar a Ojos-Albos?

    La manera més ràpida triga 223 minuts, utilitzant Bus línia 182, Tren línia C8B, Bus línia VAC223.

  • Hi ha un bus directe entre El Casar i Ojos-Albos a Madrid?

    No, hauràs d'agafar 2 bus línies and una tren línia en total. El temps total de viatge és de 3 hr 43 min.

  • Quina línia de bus va des de El Casar a Ojos-Albos a Madrid?

    La línia 182 bus va des de l'estació de La Unión - Juan Carlos I a prop de El Casar a l'estació de Intercambiador De Plaza De Castilla. Des d'allà, hauràs d'agafar una bus línia and una tren línia fins a l'estació de Intercambiador De Plaza De Castilla a prop de Ojos-Albos a Madrid

  • Quant de temps es triga a viatjar des de El Casar a Ojos-Albos a Madrid amb bus and tren?

    El temps total de viatge entre El Casar i Ojos-Albos a Madrid per bus and tren és d'aproximadament 3 hr 43 min.

  • On puc pujar al bus a prop de El Casar per arribar a Ojos-Albos a Madrid?

    Agafa la 182 bus des de la La Unión - Juan Carlos I parada a prop de El Casar a Madrid.

  • On puc baixar del bus quan viatjo entre El Casar i Ojos-Albos a Madrid?

    Baixa del bus a la Intercambiador De Plaza De Castilla parada, que és la més propera a Ojos-Albos a Madrid