Com arribar de Calle Ciudad De La Habana 1 Esquina Amadeo Arias a Palacio De Santa Cruz per bus?
De Calle Ciudad De La Habana 1 Esquina Amadeo Arias a Palacio De Santa Cruz per bus
Agafa un bus directe des de Calle Ciudad De La Habana 1 Esquina Amadeo Arias a Palacio De Santa Cruz a Valladolid: agafa la 8 bus des de Calle Ciudad De La Habana 1 Esquina Amadeo Arias estació a Plaza Colegio Santa Cruz 9 estació La durada total del viatge d'aquesta ruta és d'aproximadament 29 min L’horari de bus des de Calle Ciudad De La Habana 1 Esquina Amadeo Arias pot canviar. Et recomanem consultar l’horari actualitzat de bus fins a Palacio De Santa Cruz a l’app Moovit.
Pas a Pas
- 1Comença des de bus estacióCalle Ciudad De La Habana 1 Esquina Amadeo Arias
- 2Espera a bus8B. Belen
- 3Desplaça't a bus estacióPlaza Colegio Santa Cruz 9ID 82626 min
- 4Caminar fins aPalacio De Santa CruzCalle del Padre Arregui140 m • 2 min
Ruta alternativa de Calle Ciudad De La Habana 1 Esquina Amadeo Arias a Palacio De Santa Cruz per bus a través de 9 and 7
Per arribar des de Calle Ciudad De La Habana 1 Esquina Amadeo Arias a Palacio De Santa Cruz a Valladolid, agafa la 9 bus des de Calle Hernando De Acuña 13 Esquina Manuel Silvela estació a Calle Gamazo 17 Esquina Bailén estació. A continuació, agafa la 7 bus des de Calle Gamazo 17 Esquina Bailén estació a Plaza Colegio Santa Cruz 9 estació. La durada total del viatge d'aquesta ruta és d'aproximadament 31 min L’horari de bus des de Calle Ciudad De La Habana 1 Esquina Amadeo Arias pot canviar. Et recomanem consultar l’horari actualitzat de bus fins a Palacio De Santa Cruz a l’app Moovit.
Pas a Pas
- 1Camina fins a bus estacióCalle Hernando De Acuña 13 Esquina Manuel SilvelaID 551230 m • 3 min
- 2Espera a bus9Pgno. S. Crist
- 3Desplaça't a bus estacióCalle Gamazo 17 Esquina BailénID 68617 min
- 4Espera a bus7Los Santos P
- 5Desplaça't a bus estacióPlaza Colegio Santa Cruz 9ID 8267 min
- 6Caminar fins aPalacio De Santa CruzCalle del Padre Arregui140 m • 2 min
Indicacions de transport públic des de Calle Ciudad De La Habana 1 Esquina Amadeo Arias a Palacio De Santa Cruz
Horari de Bus de Calle Ciudad De La Habana 1 Esquina Amadeo Arias a Palacio De Santa Cruz
Rutes relacionades
- Av. Salamanca (Cash - Ifa) a Palacio De Santa Cruz
- C/ Federación De Fútbol a Palacio De Santa Cruz
- Av. Colón, 175 a Palacio De Santa Cruz
- Arroyo De La Encomienda. Av. Colón (Fte. Multiusos De La Vega) a Palacio De Santa Cruz
- Paseo Juan Carlos I, 1 a Palacio De Santa Cruz
- Arroyo De La Encomienda. Av. José Luis Lasa, 27 a Palacio De Santa Cruz
- C/ Presentación (Rotonda La Vaca) a Palacio De Santa Cruz
- C/ Ramón Y Cajal (Edificio Ade) a Palacio De Santa Cruz
- C/ Ramón Y Cajal (Rotonda Alboroque) a Palacio De Santa Cruz
- C/ Me Falta Un Tornillo (C.C. Río Shopping) a Palacio De Santa Cruz
- Av. Aranzana, 39 a Palacio De Santa Cruz
- Av. Aranzana, 29 a Palacio De Santa Cruz
- Arroyo De La Encomienda. Av. Aranzana (Frente Ieso Arroyo) a Palacio De Santa Cruz
- Arroyo De La Encomienda. Av. Aranzana, 9 a Palacio De Santa Cruz
- C/ Picones, 15 (Glorieta Del Cañazo) a Palacio De Santa Cruz
- Pza. España (Ayuntamiento) a Palacio De Santa Cruz
- C/ Almendrera (Fte. Colegio) a Palacio De Santa Cruz
- Camino De Zaratán, 2 a Palacio De Santa Cruz
- Arroyo De La Encomienda. C.º Zaratán, Frente 22 a Palacio De Santa Cruz
- C/ Clavel (Casa De Cultura) a Palacio De Santa Cruz
Ruta alternativa de Calle Ciudad De La Habana 1 Esquina Amadeo Arias a Palacio De Santa Cruz per bus a través de 9 and 7
Per arribar des de Calle Ciudad De La Habana 1 Esquina Amadeo Arias a Palacio De Santa Cruz a Valladolid, agafa la 9 bus des de Calle Hernando De Acuña 13 Esquina Manuel Silvela estació a Calle Gamazo 17 Esquina Bailén estació. A continuació, agafa la 7 bus des de Calle Gamazo 17 Esquina Bailén estació a Plaza Colegio Santa Cruz 9 estació. La durada total del viatge d'aquesta ruta és d'aproximadament 31 min L’horari de bus des de Calle Ciudad De La Habana 1 Esquina Amadeo Arias pot canviar. Et recomanem consultar l’horari actualitzat de bus fins a Palacio De Santa Cruz a l’app Moovit.
Pas a Pas
- 1Camina fins a bus estacióCalle Hernando De Acuña 13 Esquina Manuel SilvelaID 551230 m • 3 min
- 2Espera a bus9Pgno. S. Crist
- 3Desplaça't a bus estacióCalle Gamazo 17 Esquina BailénID 68617 min
- 4Espera a bus7Los Santos P
- 5Desplaça't a bus estacióPlaza Colegio Santa Cruz 9ID 8267 min
- 6Caminar fins aPalacio De Santa CruzCalle del Padre Arregui140 m • 2 min
Preguntes i respostes
Quina és la manera més ràpida d'arribar des de Calle Ciudad De La Habana 1 Esquina Amadeo Arias a Palacio De Santa Cruz?
La manera més ràpida triga 29 minuts, utilitzant Bus línia 8.
Quina és la ruta alternativa per arribar des de Calle Ciudad De La Habana 1 Esquina Amadeo Arias a Palacio De Santa Cruz?
La ruta alternativa triga 31 minuts, utilitzant Bus línia 9, Bus línia 7.
Hi ha un bus directe entre Calle Ciudad De La Habana 1 Esquina Amadeo Arias i Palacio De Santa Cruz a Valladolid?
Sí, hi ha un bus directe que va des de Calle Ciudad De La Habana 1 Esquina Amadeo Arias a Palacio De Santa Cruz a Valladolid en 29 min
Quina línia de bus va des de Calle Ciudad De La Habana 1 Esquina Amadeo Arias a Palacio De Santa Cruz a Valladolid?
La línia 8 bus va des de l'estació de B. Belen a prop de Calle Ciudad De La Habana 1 Esquina Amadeo Arias a l'estació de Plaza Colegio Santa Cruz 9 a prop de Palacio De Santa Cruz a Valladolid
Quant de temps es triga a viatjar des de Calle Ciudad De La Habana 1 Esquina Amadeo Arias a Palacio De Santa Cruz a Valladolid amb bus?
El temps total de viatge entre Calle Ciudad De La Habana 1 Esquina Amadeo Arias i Palacio De Santa Cruz a Valladolid per bus és d'aproximadament 29 min.
On puc pujar al bus a prop de Calle Ciudad De La Habana 1 Esquina Amadeo Arias per arribar a Palacio De Santa Cruz a Valladolid?
Agafa la 8 bus des de la B. Belen parada a prop de Calle Ciudad De La Habana 1 Esquina Amadeo Arias a Valladolid.
On puc baixar del bus quan viatjo entre Calle Ciudad De La Habana 1 Esquina Amadeo Arias i Palacio De Santa Cruz a Valladolid?
Baixa del bus a la Plaza Colegio Santa Cruz 9 parada, que és la més propera a Palacio De Santa Cruz a Valladolid
Quan és el primer bus des de Calle Ciudad De La Habana 1 Esquina Amadeo Arias a Palacio De Santa Cruz a Valladolid?
El primer bus des de Calle Ciudad De La Habana 1 Esquina Amadeo Arias a Palacio De Santa Cruz a Valladolid és Parquesol - Belén. Surt de la Calle Ciudad De La Habana 1 Esquina Amadeo Arias parada a les 10:06.
Rutes populars
- Camino Viejo Simancas El Pichón a Escuela De Ingenierías Industriales (Sede Mergelina)
- Paseo Zorrilla 236 Centro Comercial a Campus Miguel Delibes
- Calle Vázquez De Menchaca 19 a Facultad De Medicina
- C/ Ramón Y Cajal (Edificio Ade) a Simancas
- C/ Almendrera (Fte. Colegio) a Estadio Municipal José Zorrilla
- Camino Viejo Simancas Frente Vega De Valdetronco a Facultad De Medicina
- C/ Federación De Fútbol a Universidad Europea Miguel De Cervantes
- Camino Viejo Simancas 44 Frente Centro Comercial a Seminario Menor Diocesano
- Paseo Juan Carlos I Frente Bomberos Delicias a Escuela Técnica Superior De Arquitectura
- Páramo San Isidro 1 a Palacio De Santa Cruz
- Camino Viejo Simancas Puente a Estadio Municipal José Zorrilla
- C/ Ramón Y Cajal (Edificio Ade) a Universidad De Valladolid - Facultad De Derecho
- Paseo Zorrilla 88 Frente Plaza De Toros a Universidad De Valladolid - Facultad De Derecho
- Calle Doctrinos 12 Esquina María De Molina a Universidad De Valladolid - Facultad De Derecho
- Paseo Jardín Botánico Frente 6 a Palacio De Santa Cruz
- Camino Viejo Simancas Frente Vega De Valdetronco a Estadio Municipal José Zorrilla
- Calle Valle De Arán 76 Esquina Costa Brava a Universidad Europea Miguel De Cervantes
- Calle Hernando De Acuña 13 Esquina Manuel Silvela a Escuela De Ingenierías Industriales (Sede Mergelina)
- Paseo Juan Carlos I Esquina Abejaruco a Estadio Municipal José Zorrilla
- Av. Colón, 80 (Fte. Multiusos De La Vega) a Aulario