Salta al contingut principal

Com arribar de Paseo De Altamira 125 a Parbayon per bus and tren?

De Paseo De Altamira 125 a Parbayon per bus and tren

Per arribar des de Paseo De Altamira 125 a Parbayon a Piélagos, agafa la 6C2 bus des de Paseo De Altamira 125 estació a Cuatro Caminos estació. A continuació, agafa la C1 tren des de Valdecilla estació a Parbayón estació. La durada total del viatge d'aquesta ruta és d'aproximadament 36 min L’horari de bus and tren des de Paseo De Altamira 125 pot canviar. Et recomanem consultar l’horari actualitzat de bus and tren fins a Parbayon a l’app Moovit.

36min
Bus - 6C26C2
Tren - C1
Caminar fins a Parbayon
Surt de Paseo De Altamira 125

Pas a Pas

  • 1
    Comença des de bus estació
    Comença des de bus estació
    Paseo De Altamira 125
  • 2
    Bus - 6C26C2
    Espera a bus
    6C2
    Complejo Ruth Beitia
  • 3
    Desplaça't a bus estació
    Desplaça't a bus estació
    Cuatro Caminos
    ID PA10
    5 min
  • 4
    Camina fins a tren estació
    Camina fins a tren estació
    Valdecilla
    600 m • 8 min
  • 5
    Tren - C1
    Espera a tren
    C1
    Reinosa
  • 6
    Desplaça't a tren estació
    Desplaça't a tren estació
    Parbayón
    16 min
  • 7
    Caminar fins a Parbayon
    Caminar fins a
    Parbayon
    450 m • 6 min
*Duració basada en el trànsit a les 8am
L'aplicació de Mobilitat Urbana Més Popular a Santander.
Totes les opcions locals de mobilitat en una app

Indicacions de transport públic des de Paseo De Altamira 125 a Parbayon

La distància entre Paseo De Altamira 125, Piélagos i Parbayon, Piélagos és aproximadament de 14.3 km, que normalment es pot recórrer en 36 min. Moovit et mostrarà les indicacions des de Paseo De Altamira 125 a Parbayon abans del dia bus and tren, de manera que independentment de la forma en què escullis viatjar a Piélagos, sempre tindràs moltes opcions fàcils.

Horari de Bus And Tren de Paseo De Altamira 125 a Parbayon

Per consultar l’horari de bus and tren de Paseo De Altamira 125 a Parbayon amb l’app Moovit, primer descarrega i obre l’app al teu smartphone. Introdueix el punt de sortida (Paseo De Altamira 125) i la destinació (Parbayon), i selecciona la data i l’hora del viatge. Moovit mostrarà totes les rutes de bus and tren disponibles, el temps estimat de viatge i els transbordaments necessaris. Podràs veure els horaris detallats de sortida i arribada de cada bus and tren, així com actualitzacions en temps real sobre retards o canvis. Utilitza aquesta informació per planificar el teu viatge i mantenir-te al dia dels últims horaris de bus and tren.

Preguntes i respostes

  • Quina és la manera més ràpida d'arribar des de Paseo De Altamira 125 a Parbayon?

    La manera més ràpida triga 36 minuts, utilitzant Bus línia 6C2, Tren línia C1.

  • Hi ha un bus directe entre Paseo De Altamira 125 i Parbayon?

    No, hauràs d'agafar una bus línia and una tren línia en total. El temps total de viatge és de 36 min.

  • Quina línia de bus va des de Paseo De Altamira 125 a Parbayon?

    La línia 6C2 bus va des de l'estació de Cuatro Caminos a prop de Paseo De Altamira 125 a Santander fins a l'estació de Valdecilla. Des d'allà, hauràs d'agafar una tren línia fins a l'estació de Valdecilla a prop de Parbayon a Piélagos.

  • Quant de temps es triga en viatjar des de Paseo De Altamira 125 fins a Parbayon amb bus and tren?

    El temps de viatge total entre Paseo De Altamira 125 a Santander i Parbayon a Piélagos per bus and tren és d'aproximadament 36 min.

  • On puc pujar al bus a prop de Paseo De Altamira 125 per arribar a Parbayon?

    Agafa la 6C2 bus des de la Cuatro Caminos parada a prop de Paseo De Altamira 125 a Santander.

  • On puc baixar del bus quan viatjo entre Paseo De Altamira 125 i Parbayon?

    Baixa del bus a la Valdecilla estació, que és la més propera a Parbayon a Piélagos

  • Quan és el primer bus des de Paseo De Altamira 125 a Parbayon?

    El primer bus des de Paseo De Altamira 125 a Santander a Parbayon a Piélagos és Santander-Escobedo. Surt de la Valdecilla Norte (Santander) parada a les 9:06.

  • Quan és el primer tren des de Paseo De Altamira 125 a Parbayon?

    El primer tren des de Paseo De Altamira 125 a Santander a Parbayon a Piélagos és Santander - Reinosa. Surt de la Valdecilla estació a les 8:32.