Salta al contingut principal

Com arribar de Barrio La Cotera (Lamadrid) a Parbayon per bus and tren?

De Barrio La Cotera (Lamadrid) a Parbayon per bus and tren

Per arribar des de Barrio La Cotera (Lamadrid) a Parbayon a Piélagos, hauràs d'agafar 2 bus línies and una tren línia: agafa la SANTANDER-POTES-FUENTE DE bus des de Barrio La Cotera (Lamadrid) estació a C/Julian Ceballos 12 (Torrelavega) estació A continuació, hauràs de canviar a SOLARES-TORRELAVEGA bus i, finalment, a agafa la C1 tren des de Sierrapando estació a Parbayón estació La durada total del viatge d'aquesta ruta és d'aproximadament 1 hr 26 min

86min
Bus - SANTANDER-POTES-FUENTE DESANTANDER-POTES-FUENTE DE
Bus - SOLARES-TORRELAVEGASOLARES-TORRELAVEGA
Tren - C1
Caminar fins a Parbayon
Surt de Barrio La Cotera (Lamadrid)

Pas a Pas

  • 1
    Comença des de bus estació
    Comença des de bus estació
    Barrio La Cotera (Lamadrid)
  • 2
    Bus - SANTANDER-POTES-FUENTE DESANTANDER-POTES-FUENTE DE
    Espera a bus
    SANTANDER-POTES-FUENTE DE
    E.Autobuses Santander (Santander)
  • 3
    Desplaça't a bus estació
    Desplaça't a bus estació
    C/Julian Ceballos 12 (Torrelavega)
    40 min
  • 4
    Camina fins a bus estació
    Camina fins a bus estació
    Estacion Autobuses (Torrelavega)
    510 m • 7 min
  • 5
    Bus - SOLARES-TORRELAVEGASOLARES-TORRELAVEGA
    Espera a bus
    SOLARES-TORRELAVEGA
    Terminal Solares (Solares)
  • 6
    Desplaça't a bus estació
    Desplaça't a bus estació
    Los Ochos (Sierrapando)
    5 min
  • 7
    Camina fins a tren estació
    Camina fins a tren estació
    Sierrapando
    390 m • 5 min
  • 8
    Tren - C1
    Espera a tren
    C1
    Santander
  • 9
    Desplaça't a tren estació
    Desplaça't a tren estació
    Parbayón
    13 min
  • 10
    Caminar fins a Parbayon
    Caminar fins a
    Parbayon
    450 m • 6 min
*Duració basada en el trànsit a les 8am
L'aplicació de Mobilitat Urbana Més Popular a Santander.
Totes les opcions locals de mobilitat en una app

Indicacions de transport públic des de Barrio La Cotera (Lamadrid) a Parbayon

La distància entre Barrio La Cotera (Lamadrid), Piélagos i Parbayon, Piélagos és aproximadament de 45.45 km, que normalment es pot recórrer en 86 min. Moovit et mostrarà les indicacions des de Barrio La Cotera (Lamadrid) a Parbayon abans del dia bus and tren, de manera que independentment de la forma en què escullis viatjar a Piélagos, sempre tindràs moltes opcions fàcils.

Preguntes i respostes

  • Quina és la manera més ràpida d'arribar des de Barrio La Cotera (Lamadrid) a Parbayon?

    La manera més ràpida triga 86 minuts, utilitzant Bus línia SANTANDER-POTES-FUENTE DE, Bus línia SOLARES-TORRELAVEGA, Tren línia C1.

  • Hi ha un bus directe entre Barrio La Cotera (Lamadrid) i Parbayon?

    No, hauràs d'agafar 2 bus línies and una tren línia en total. El temps total de viatge és de 1 hr 26 min.

  • Quina línia de bus va des de Barrio La Cotera (Lamadrid) a Parbayon?

    La línia SANTANDER-POTES-FUENTE DE bus va des de l'estació de E.Autobuses Santander (Santander) a prop de Barrio La Cotera (Lamadrid) a Valdáliga fins a l'estació de C/Julian Ceballos 12 (Torrelavega). Des d'allà, hauràs d'agafar una bus línia and una tren línia fins a l'estació de C/Julian Ceballos 12 (Torrelavega) a prop de Parbayon a Piélagos.

  • Quant de temps es triga en viatjar des de Barrio La Cotera (Lamadrid) fins a Parbayon amb bus and tren?

    El temps de viatge total entre Barrio La Cotera (Lamadrid) a Valdáliga i Parbayon a Piélagos per bus and tren és d'aproximadament 1 hr 26 min.

  • On puc pujar al bus a prop de Barrio La Cotera (Lamadrid) per arribar a Parbayon?

    Agafa la SANTANDER-POTES-FUENTE DE bus des de la E.Autobuses Santander (Santander) parada a prop de Barrio La Cotera (Lamadrid) a Valdáliga.

  • On puc baixar del bus quan viatjo entre Barrio La Cotera (Lamadrid) i Parbayon?

    Baixa del bus a la C/Julian Ceballos 12 (Torrelavega) estació, que és la més propera a Parbayon a Piélagos