Salta al contingut principal

Com arribar de La Lastrilla a Pedro Bernardo per bus?

De La Lastrilla a Pedro Bernardo per bus

Per arribar des de La Lastrilla a Pedro Bernardo a Madrid, hauràs d'agafar 3 bus línies: agafa la M4 bus des de La Lastrilla (Camino San Cristóbal) estació a Acueducto 3 estació A continuació, hauràs de canviar a VACL041 bus i, finalment, a agafa la VAC224 bus des de Ávila - Estación De Autobuses estació a Pedro Bernardo (Cruce Cl-501) estació La durada total del viatge d'aquesta ruta és d'aproximadament 5 hr 37 min L’horari de bus des de La Lastrilla pot canviar. Et recomanem consultar l’horari actualitzat de bus fins a Pedro Bernardo a l’app Moovit.

337min
Bus - M4M4
Bus - VACL041VACL041
Bus - VAC224VAC224
Surt de La Lastrilla (Camino San Cristóbal)

Pas a Pas

  • 1
    Comença des de bus estació
    Comença des de bus estació
    La Lastrilla
  • 2
    Bus - M4M4
    Espera a bus
    M4
    Segovia - La Lastrilla - El Sotillo - Segovia
  • 3
    Desplaça't a bus estació
    Desplaça't a bus estació
    Acueducto 3
    ID 17
    15 min
  • 4
    Camina fins a bus estació
    Camina fins a bus estació
    Segovia - Estación De Autobuses
    780 m • 11 min
  • 5
    Bus - VACL041VACL041
    Espera a bus
    VACL041
    6 Ávila
  • 6
    Desplaça't a bus estació
    Desplaça't a bus estació
    Ávila - Estación De Autobuses
    60 min
  • 7
    Bus - VAC224VAC224
    Espera a bus
    VAC224
    Pedro Bernardo
  • 8
    Desplaça't a bus estació Pedro Bernardo (Cruce Cl-501)
    Desplaça't a bus estació
    Pedro Bernardo (Cruce Cl-501)
    135 min
*Duració basada en el trànsit a les 8am
L'aplicació de Mobilitat Urbana Més Popular a Madrid.
Totes les opcions locals de mobilitat en una app

Indicacions de transport públic des de La Lastrilla a Pedro Bernardo

La distància entre La Lastrilla, Madrid i Pedro Bernardo, Madrid és aproximadament de 196.12 km, que normalment es pot recórrer en 337 min. Moovit et mostrarà les indicacions des de La Lastrilla a Pedro Bernardo abans del dia bus, de manera que independentment de la forma en què escullis viatjar a Madrid, sempre tindràs moltes opcions fàcils.

Horari de Bus de La Lastrilla a Pedro Bernardo

Per consultar l’horari de bus de La Lastrilla a Pedro Bernardo amb l’app Moovit, primer descarrega i obre l’app al teu smartphone. Introdueix el punt de sortida (La Lastrilla) i la destinació (Pedro Bernardo), i selecciona la data i l’hora del viatge. Moovit mostrarà totes les rutes de bus disponibles, el temps estimat de viatge i els transbordaments necessaris. Podràs veure els horaris detallats de sortida i arribada de cada bus, així com actualitzacions en temps real sobre retards o canvis. Utilitza aquesta informació per planificar el teu viatge i mantenir-te al dia dels últims horaris de bus.

Preguntes i respostes

  • Quina és la manera més ràpida d'arribar des de La Lastrilla a Pedro Bernardo?

    La manera més ràpida triga 337 minuts, utilitzant Bus línia M4, Bus línia VACL041, Bus línia VAC224.

  • Hi ha un bus directe entre La Lastrilla i Pedro Bernardo a Madrid?

    No, hauràs d'agafar 3 bus línies en total. El temps total de viatge és de 5 hr 37 min.

  • Quina línia de bus va des de La Lastrilla a Pedro Bernardo a Madrid?

    La línia M4 bus va des de l'estació de Acueducto 3 a prop de La Lastrilla a l'estació de Segovia - Estación De Autobuses. Des d'allà, hauràs d'agafar una bus línia fins a l'estació de Segovia - Estación De Autobuses a prop de Pedro Bernardo a Madrid

  • Quant de temps es triga a viatjar des de La Lastrilla a Pedro Bernardo a Madrid amb bus?

    El temps total de viatge entre La Lastrilla i Pedro Bernardo a Madrid per bus és d'aproximadament 5 hr 37 min.

  • On puc pujar al bus a prop de La Lastrilla per arribar a Pedro Bernardo a Madrid?

    Agafa la M4 bus des de la Acueducto 3 parada a prop de La Lastrilla a Madrid.

  • On puc baixar del bus quan viatjo entre La Lastrilla i Pedro Bernardo a Madrid?

    Baixa del bus a la Segovia - Estación De Autobuses parada, que és la més propera a Pedro Bernardo a Madrid