Salta al contingut principal

Com arribar de Lecrín a Peligros per bus?

Horari de bus de Lecrín a Peligros

El bus UGIJAR-GRA de Lecrín a Peligros circula de 8:20 a 16:30, amb sortides cada 8 hr 10 min. El trajecte dura uns 1 hr 53 min, amb servei regular durant tot l'horari de funcionament.

De Lecrín a Peligros per bus

Per arribar des de Lecrín a Peligros a Granada, agafa la UGIJAR-GRA bus des de Talara estació a Estación De Autobuses De Granada Estación De Autobuses estació. A continuació, agafa la L-0110 IDA bus des de C. Juan Pablo Ii-Est Autobuses estació a C/Brasil. N2 estació. La durada total del viatge d'aquesta ruta és d'aproximadament 1 hr 53 min L’horari de bus des de Lecrín pot canviar. Et recomanem consultar l’horari actualitzat de bus fins a Peligros a l’app Moovit.

113min
Bus - UGIJAR-GRAUGIJAR-GRA
Bus - L-0110 IDAL-0110 IDA
Caminar fins a Peligros
Surt de Talara

Pas a Pas

  • 1
    Comença des de bus estació
    Comença des de bus estació
    Lecrín
  • 2
    Bus - UGIJAR-GRAUGIJAR-GRA
    Espera a bus
    UGIJAR-GRA
    Granada Estación De Autobuses
  • 3
    Desplaça't a bus estació
    Desplaça't a bus estació
    Estación De Autobuses De Granada Estación De Autobuses
    55 min
  • 4
    Camina fins a bus estació
    Camina fins a bus estació
    C. Juan Pablo Ii-Est Autobuses
    260 m • 4 min
  • 5
    Bus - L-0110 IDAL-0110 IDA
    Espera a bus
    L-0110 IDA
    Av Monteluz.N 213
  • 6
    Desplaça't a bus estació
    Desplaça't a bus estació
    C/Brasil. N2
    13 min
  • 7
    Caminar fins a Peligros
    Caminar fins a
    Peligros
    50 m • 1 min
*Duració basada en el trànsit a les 8am
L'aplicació de Mobilitat Urbana Més Popular a Granada.
Totes les opcions locals de mobilitat en una app

Indicacions de transport públic des de Lecrín a Peligros

La distància entre Lecrín, Granada i Peligros, Granada és aproximadament de 42.66 km, que normalment es pot recórrer en 113 min. Moovit et mostrarà les indicacions des de Lecrín a Peligros abans del dia bus, de manera que independentment de la forma en què escullis viatjar a Granada, sempre tindràs moltes opcions fàcils.

Horari de Bus de Lecrín a Peligros

Per consultar l’horari de bus de Lecrín a Peligros amb l’app Moovit, primer descarrega i obre l’app al teu smartphone. Introdueix el punt de sortida (Lecrín) i la destinació (Peligros), i selecciona la data i l’hora del viatge. Moovit mostrarà totes les rutes de bus disponibles, el temps estimat de viatge i els transbordaments necessaris. Podràs veure els horaris detallats de sortida i arribada de cada bus, així com actualitzacions en temps real sobre retards o canvis. Utilitza aquesta informació per planificar el teu viatge i mantenir-te al dia dels últims horaris de bus.

Preguntes i respostes

  • Quina és la manera més ràpida d'arribar des de Lecrín a Peligros?

    La manera més ràpida triga 113 minuts, utilitzant Bus línia UGIJAR-GRA, Bus línia L-0110 IDA.

  • Hi ha un bus directe entre Lecrín i Peligros a Granada?

    No, hauràs d'agafar 2 bus línies en total. El temps total de viatge és de 1 hr 53 min.

  • Quina línia de bus va des de Lecrín a Peligros a Granada?

    La línia UGIJAR-GRA bus va des de l'estació de Estación De Autobuses De Granada Estación De Autobuses a prop de Lecrín a l'estació de C. Juan Pablo Ii-Est Autobuses. Des d'allà, hauràs d'agafar una bus línia fins a l'estació de C. Juan Pablo Ii-Est Autobuses a prop de Peligros a Granada

  • Quant de temps es triga a viatjar des de Lecrín a Peligros a Granada amb bus?

    El temps total de viatge entre Lecrín i Peligros a Granada per bus és d'aproximadament 1 hr 53 min.

  • On puc pujar al bus a prop de Lecrín per arribar a Peligros a Granada?

    Agafa la UGIJAR-GRA bus des de la Estación De Autobuses De Granada Estación De Autobuses parada a prop de Lecrín a Granada.

  • On puc baixar del bus quan viatjo entre Lecrín i Peligros a Granada?

    Baixa del bus a la C. Juan Pablo Ii-Est Autobuses parada, que és la més propera a Peligros a Granada