Salta al contingut principal

Com arribar de Sotillo De La Adrada a Pepino per bus?

Horari de bus de Sotillo De La Adrada a Pepino

El bus VAC224 de Sotillo De La Adrada a Pepino circula de 9:56 a 18:56, amb sortides cada 1 hr 15 min-3 hr 45 min. El trajecte dura uns 4 hr 44 min, amb servei regular durant tot l'horari de funcionament.

De Sotillo De La Adrada a Pepino per bus

Per arribar des de Sotillo De La Adrada a Pepino a Madrid, hauràs d'agafar 3 bus línies: agafa la VAC224 bus des de Sotillo De La Adrada - Díaz Palacios estació a Estacion Sur De Autobuses estació A continuació, hauràs de canviar a VAC087 bus i, finalment, a agafa la 9 bus des de Avda. Juan Carlos I estació a Avenida Francisco Aguirre estació La durada total del viatge d'aquesta ruta és d'aproximadament 4 hr 44 min L’horari de bus des de Sotillo De La Adrada pot canviar. Et recomanem consultar l’horari actualitzat de bus fins a Pepino a l’app Moovit.

284min
Camina fins a bus estació
Bus - VAC224VAC224
Bus - VAC087VAC087
Bus - 99
Caminar fins a Pepino
Surt de Sotillo De La Adrada - Díaz Palacios

Pas a Pas

  • 1
    Camina fins a bus estació
    Camina fins a bus estació
    Sotillo De La Adrada - Díaz Palacios
    ID 8_19035
    30 m • 1 min
  • 2
    Bus - VAC224VAC224
    Espera a bus
    VAC224
    801: Madrid (Estación Sur)
  • 3
    Desplaça't a bus estació
    Desplaça't a bus estació
    Estacion Sur De Autobuses
    ID 8_06165
    84 min
  • 4
    Bus - VAC087VAC087
    Espera a bus
    VAC087
    909: Talavera de la Reina - Directo
  • 5
    Desplaça't a bus estació
    Desplaça't a bus estació
    Estación De Autobuses Talavera De La Reina
    80 min
  • 6
    Camina fins a bus estació
    Camina fins a bus estació
    Avda. Juan Carlos I
    780 m • 10 min
  • 7
    Bus - 99
    Espera a bus
    9
    Circular
  • 8
    Desplaça't a bus estació
    Desplaça't a bus estació
    Avenida Francisco Aguirre
    3 min
  • 9
    Caminar fins a Pepino
    Caminar fins a
    Pepino
    3.75 km • 48 min
*Duració basada en el trànsit a les 8am
L'aplicació de Mobilitat Urbana Més Popular a Madrid.
Totes les opcions locals de mobilitat en una app

Indicacions de transport públic des de Sotillo De La Adrada a Pepino

La distància entre Sotillo De La Adrada, Madrid i Pepino, Madrid és aproximadament de 228.31 km, que normalment es pot recórrer en 284 min. Moovit et mostrarà les indicacions des de Sotillo De La Adrada a Pepino abans del dia bus, de manera que independentment de la forma en què escullis viatjar a Madrid, sempre tindràs moltes opcions fàcils.

Horari de Bus de Sotillo De La Adrada a Pepino

Per consultar l’horari de bus de Sotillo De La Adrada a Pepino amb l’app Moovit, primer descarrega i obre l’app al teu smartphone. Introdueix el punt de sortida (Sotillo De La Adrada) i la destinació (Pepino), i selecciona la data i l’hora del viatge. Moovit mostrarà totes les rutes de bus disponibles, el temps estimat de viatge i els transbordaments necessaris. Podràs veure els horaris detallats de sortida i arribada de cada bus, així com actualitzacions en temps real sobre retards o canvis. Utilitza aquesta informació per planificar el teu viatge i mantenir-te al dia dels últims horaris de bus.

Preguntes i respostes

  • Quina és la manera més ràpida d'arribar des de Sotillo De La Adrada a Pepino?

    La manera més ràpida triga 284 minuts, utilitzant Bus línia VAC224, Bus línia VAC087, Bus línia 9.

  • Hi ha un bus directe entre Sotillo De La Adrada i Pepino a Madrid?

    No, hauràs d'agafar 3 bus línies en total. El temps total de viatge és de 4 hr 44 min.

  • Quina línia de bus va des de Sotillo De La Adrada a Pepino a Madrid?

    La línia VAC224 bus va des de l'estació de Sotillo De La Adrada - Díaz Palacios a prop de Sotillo De La Adrada a l'estació de Estacion Sur De Autobuses. Des d'allà, hauràs d'agafar una bus línia fins a l'estació de Estacion Sur De Autobuses a prop de Pepino a Madrid

  • Quant de temps es triga a viatjar des de Sotillo De La Adrada a Pepino a Madrid amb bus?

    El temps total de viatge entre Sotillo De La Adrada i Pepino a Madrid per bus és d'aproximadament 4 hr 44 min.

  • On puc pujar al bus a prop de Sotillo De La Adrada per arribar a Pepino a Madrid?

    Agafa la VAC224 bus des de la Sotillo De La Adrada - Díaz Palacios parada a prop de Sotillo De La Adrada a Madrid.

  • On puc baixar del bus quan viatjo entre Sotillo De La Adrada i Pepino a Madrid?

    Baixa del bus a la Estacion Sur De Autobuses parada, que és la més propera a Pepino a Madrid