Salta al contingut principal

Com arribar de Urb. Pinar de Garita, S/N a Playa Muchavista per bus and tramvia?

De Urb. Pinar de Garita, S/N a Playa Muchavista per bus and tramvia

Per arribar des de Urb. Pinar de Garita, S/N a Playa Muchavista a El Campello, agafa la 052 bus des de Urb. Pinar de Garita, S/N estació a C/ Francisco Llorca Antón (Estacion Bus) estació. A continuació, agafa la L1 tramvia des de Benidorm Intermodal estació a Carrabiners estació. La durada total del viatge d'aquesta ruta és d'aproximadament 1 hr 46 min L’horari de bus and tramvia des de Urb. Pinar de Garita, S/N pot canviar. Et recomanem consultar l’horari actualitzat de bus and tramvia fins a Playa Muchavista a l’app Moovit.

106min
Bus - 052052
Tramvia - L1
Tramvia - L1
Caminar fins a Playa Muchavista
Surt de Urb. Pinar de Garita, S/N

Pas a Pas

  • 1
    Comença des de bus estació
    Comença des de bus estació
    Urb. Pinar de Garita, S/N
  • 2
    Bus - 052052
    Espera a bus
    052
    Av. Mediterráneo, 3
  • 3
    Desplaça't a bus estació
    Desplaça't a bus estació
    C/ Francisco Llorca Antón (Estacion Bus)
    ID BND 385
    6 min
  • 4
    Camina fins a tramvia estació
    Camina fins a tramvia estació
    Benidorm Intermodal
    390 m • 5 min
  • 5
    Tramvia - L1
    Espera a tramvia
    L1
    Luceros (Alicante)
  • 6
    Desplaça't a tramvia estació
    Desplaça't a tramvia estació
    Carrabiners
    66 min
  • 7
    Caminar fins a Playa Muchavista
    Caminar fins a
    Playa Muchavista
    calle de Jacinto Benavente
    110 m • 2 min
*Duració basada en el trànsit a les 8am
L'aplicació de Mobilitat Urbana Més Popular a Alicante.
Totes les opcions locals de mobilitat en una app

Indicacions de transport públic des de Urb. Pinar de Garita, S/N a Playa Muchavista

La distància entre Urb. Pinar de Garita, S/N, El Campello i Playa Muchavista, El Campello és aproximadament de 40.2 km, que normalment es pot recórrer en 106 min. Moovit et mostrarà les indicacions des de Urb. Pinar de Garita, S/N a Playa Muchavista abans del dia bus and tramvia, de manera que independentment de la forma en què escullis viatjar a El Campello, sempre tindràs moltes opcions fàcils.

Horari de Bus And Tramvia de Urb. Pinar de Garita, S/N a Playa Muchavista

Per consultar l’horari de bus and tramvia de Urb. Pinar de Garita, S/N a Playa Muchavista amb l’app Moovit, primer descarrega i obre l’app al teu smartphone. Introdueix el punt de sortida (Urb. Pinar de Garita, S/N) i la destinació (Playa Muchavista), i selecciona la data i l’hora del viatge. Moovit mostrarà totes les rutes de bus and tramvia disponibles, el temps estimat de viatge i els transbordaments necessaris. Podràs veure els horaris detallats de sortida i arribada de cada bus and tramvia, així com actualitzacions en temps real sobre retards o canvis. Utilitza aquesta informació per planificar el teu viatge i mantenir-te al dia dels últims horaris de bus and tramvia.

Preguntes i respostes

  • Quina és la manera més ràpida d'arribar des de Urb. Pinar de Garita, S/N a Playa Muchavista?

    La manera més ràpida triga 106 minuts, utilitzant Bus línia 052, Tramvia línia L1.

  • Hi ha un bus directe entre Urb. Pinar de Garita, S/N i Playa Muchavista?

    No, hauràs d'agafar una bus línia and una tramvia línia en total. El temps total de viatge és de 1 hr 46 min.

  • Quina línia de bus va des de Urb. Pinar de Garita, S/N a Playa Muchavista?

    La línia 052 bus va des de l'estació de Av. Mediterráneo, 3 a prop de Urb. Pinar de Garita, S/N a La Nucia fins a l'estació de C/ Francisco Llorca Antón (Estacion Bus). Des d'allà, hauràs d'agafar una tramvia línia fins a l'estació de C/ Francisco Llorca Antón (Estacion Bus) a prop de Playa Muchavista a El Campello.

  • Quant de temps es triga en viatjar des de Urb. Pinar de Garita, S/N fins a Playa Muchavista amb bus and tramvia?

    El temps de viatge total entre Urb. Pinar de Garita, S/N a La Nucia i Playa Muchavista a El Campello per bus and tramvia és d'aproximadament 1 hr 46 min.

  • On puc pujar al bus a prop de Urb. Pinar de Garita, S/N per arribar a Playa Muchavista?

    Agafa la 052 bus des de la Av. Mediterráneo, 3 parada a prop de Urb. Pinar de Garita, S/N a La Nucia.

  • On puc baixar del bus quan viatjo entre Urb. Pinar de Garita, S/N i Playa Muchavista?

    Baixa del bus a la C/ Francisco Llorca Antón (Estacion Bus) estació, que és la més propera a Playa Muchavista a El Campello