Salta al contingut principal

Com arribar de Avenida Reyes Católicos, 1a a Plaza de Toros per bus?

De Avenida Reyes Católicos, 1a a Plaza de Toros per bus

Agafa un bus directe des de Avenida Reyes Católicos, 1a a Plaza de Toros a Granada: agafa la 117 bus des de Baza 1 estació a Doctor Olóriz estació La durada total del viatge d'aquesta ruta és d'aproximadament 18 min L’horari de bus des de Avenida Reyes Católicos, 1a pot canviar. Et recomanem consultar l’horari actualitzat de bus fins a Plaza de Toros a l’app Moovit.

18min
Camina fins a bus estació
Bus - 117117
Caminar fins a Plaza de Toros
Surt de Baza 1

Pas a Pas

  • 1
    Camina fins a bus estació
    Camina fins a bus estació
    Baza 1
    670 m • 9 min
  • 2
    Bus - 117117
    Espera a bus
    117
    Avda. Andaluces
  • 3
    Desplaça't a bus estació
    Desplaça't a bus estació
    Doctor Olóriz
    9 min
  • 4
    Caminar fins a Plaza de Toros
    Caminar fins a
    Plaza de Toros
    Calle Doctor Oloriz, 25
    40 m • 1 min
*Duració basada en el trànsit a les 8am
L'aplicació de Mobilitat Urbana Més Popular a Granada.
Totes les opcions locals de mobilitat en una app

Indicacions de transport públic des de Avenida Reyes Católicos, 1a a Plaza de Toros

La distància entre Avenida Reyes Católicos, 1a, Granada i Plaza de Toros, Granada és aproximadament de 7.94 km, que normalment es pot recórrer en 18 min. Moovit et mostrarà les indicacions des de Avenida Reyes Católicos, 1a a Plaza de Toros abans del dia bus, de manera que independentment de la forma en què escullis viatjar a Granada, sempre tindràs moltes opcions fàcils.

Horari de Bus de Avenida Reyes Católicos, 1a a Plaza de Toros

Per consultar l’horari de bus de Avenida Reyes Católicos, 1a a Plaza de Toros amb l’app Moovit, primer descarrega i obre l’app al teu smartphone. Introdueix el punt de sortida (Avenida Reyes Católicos, 1a) i la destinació (Plaza de Toros), i selecciona la data i l’hora del viatge. Moovit mostrarà totes les rutes de bus disponibles, el temps estimat de viatge i els transbordaments necessaris. Podràs veure els horaris detallats de sortida i arribada de cada bus, així com actualitzacions en temps real sobre retards o canvis. Utilitza aquesta informació per planificar el teu viatge i mantenir-te al dia dels últims horaris de bus.

Preguntes i respostes

  • Quina és la manera més ràpida d'arribar des de Avenida Reyes Católicos, 1a a Plaza de Toros?

    La manera més ràpida triga 18 minuts, utilitzant Bus línia 117.

  • Hi ha un bus directe entre Avenida Reyes Católicos, 1a i Plaza de Toros?

    Sí, hi ha un bus directe que va des de Avenida Reyes Católicos, 1a a Albolote a Plaza de Toros a Granada a les 18 min.

  • Quina línia de bus va des de Avenida Reyes Católicos, 1a a Plaza de Toros?

    La línia 117 bus va de l'estació de Baza 1 a prop de Avenida Reyes Católicos, 1a a Albolote fins a l'estació de Doctor Olóriz a prop de Plaza de Toros a Granada.

  • Quant de temps es triga en viatjar des de Avenida Reyes Católicos, 1a fins a Plaza de Toros amb bus?

    El temps de viatge total entre Avenida Reyes Católicos, 1a a Albolote i Plaza de Toros a Granada per bus és d'aproximadament 18 min.

  • On puc pujar al bus a prop de Avenida Reyes Católicos, 1a per arribar a Plaza de Toros?

    Agafa la 117 bus des de la Baza 1 parada a prop de Avenida Reyes Católicos, 1a a Albolote.

  • On puc baixar del bus quan viatjo entre Avenida Reyes Católicos, 1a i Plaza de Toros?

    Baixa del bus a la Doctor Olóriz parada, que és la més propera a Plaza de Toros a Granada

  • Quan és el primer bus des de Avenida Reyes Católicos, 1a a Plaza de Toros?

    El primer bus des de Avenida Reyes Católicos, 1a a Albolote a Plaza de Toros a Granada és Granada-Maracena-Albolote-Atarfe. Surt de la Intercambiador Albolote - Avenida Reyes Católicos 1 parada a les 8:54.

  • Quan és l'últim metro des de Avenida Reyes Católicos, 1a fins a Plaza de Toros?

    El darrer metro des de Avenida Reyes Católicos, 1a a Albolote a Plaza de Toros a Granada és la línia Metro de Granada. Surt de la Albolote estació a les 1:30