Salta al contingut principal

Com arribar de Av Juan Pablo Ii.N6-Trauma a Plaza de Toros per bus?

De Av Juan Pablo Ii.N6-Trauma a Plaza de Toros per bus

Agafa un bus directe des de Av Juan Pablo Ii.N6-Trauma a Plaza de Toros a Granada: agafa la 33 bus des de Juan Pablo II 5 estació a Doctor Olóriz 14 estació La durada total del viatge d'aquesta ruta és d'aproximadament 6 min L’horari de bus des de Av Juan Pablo Ii.N6-Trauma pot canviar. Et recomanem consultar l’horari actualitzat de bus fins a Plaza de Toros a l’app Moovit.

6min
Camina fins a bus estació
Bus - 3333
Caminar fins a Plaza de Toros
Surt de Juan Pablo II 5

Pas a Pas

  • 1
    Camina fins a bus estació
    Camina fins a bus estació
    Juan Pablo II 5
    ID 324
    50 m • 1 min
  • 2
    Bus - 3333
    Espera a bus
    33
    Avda. Sierra Nevada - Los Pinillos
  • 3
    Desplaça't a bus estació
    Desplaça't a bus estació
    Doctor Olóriz 14
    ID 376
    3 min
  • 4
    Caminar fins a Plaza de Toros
    Caminar fins a
    Plaza de Toros
    Calle Doctor Oloriz, 25
    100 m • 2 min
*Duració basada en el trànsit a les 8am
L'aplicació de Mobilitat Urbana Més Popular a Granada.
Totes les opcions locals de mobilitat en una app

Indicacions de transport públic des de Av Juan Pablo Ii.N6-Trauma a Plaza de Toros

La distància entre Av Juan Pablo Ii.N6-Trauma, Granada i Plaza de Toros, Granada és aproximadament de 1 km, que normalment es pot recórrer en 6 min. Moovit et mostrarà les indicacions des de Av Juan Pablo Ii.N6-Trauma a Plaza de Toros abans del dia bus, de manera que independentment de la forma en què escullis viatjar a Granada, sempre tindràs moltes opcions fàcils.

Horari de Bus de Av Juan Pablo Ii.N6-Trauma a Plaza de Toros

Per consultar l’horari de bus de Av Juan Pablo Ii.N6-Trauma a Plaza de Toros amb l’app Moovit, primer descarrega i obre l’app al teu smartphone. Introdueix el punt de sortida (Av Juan Pablo Ii.N6-Trauma) i la destinació (Plaza de Toros), i selecciona la data i l’hora del viatge. Moovit mostrarà totes les rutes de bus disponibles, el temps estimat de viatge i els transbordaments necessaris. Podràs veure els horaris detallats de sortida i arribada de cada bus, així com actualitzacions en temps real sobre retards o canvis. Utilitza aquesta informació per planificar el teu viatge i mantenir-te al dia dels últims horaris de bus.

Preguntes i respostes

  • Quina és la manera més ràpida d'arribar des de Av Juan Pablo Ii.N6-Trauma a Plaza de Toros?

    La manera més ràpida triga 6 minuts, utilitzant Bus línia 33.

  • Hi ha un bus directe entre Av Juan Pablo Ii.N6-Trauma i Plaza de Toros a Granada?

    Sí, hi ha un bus directe que va des de Av Juan Pablo Ii.N6-Trauma a Plaza de Toros a Granada en 6 min

  • Quina línia de bus va des de Av Juan Pablo Ii.N6-Trauma a Plaza de Toros a Granada?

    La línia 33 bus va des de l'estació de Juan Pablo II 5 a prop de Av Juan Pablo Ii.N6-Trauma a l'estació de Doctor Olóriz 14 a prop de Plaza de Toros a Granada

  • Quant de temps es triga a viatjar des de Av Juan Pablo Ii.N6-Trauma a Plaza de Toros a Granada amb bus?

    El temps total de viatge entre Av Juan Pablo Ii.N6-Trauma i Plaza de Toros a Granada per bus és d'aproximadament 6 min.

  • On puc pujar al bus a prop de Av Juan Pablo Ii.N6-Trauma per arribar a Plaza de Toros a Granada?

    Agafa la 33 bus des de la Juan Pablo II 5 parada a prop de Av Juan Pablo Ii.N6-Trauma a Granada.

  • On puc baixar del bus quan viatjo entre Av Juan Pablo Ii.N6-Trauma i Plaza de Toros a Granada?

    Baixa del bus a la Doctor Olóriz 14 parada, que és la més propera a Plaza de Toros a Granada

  • Quan és el primer bus des de Av Juan Pablo Ii.N6-Trauma a Plaza de Toros a Granada?

    El primer bus des de Av Juan Pablo Ii.N6-Trauma a Plaza de Toros a Granada és Ferial 2 - Palacio de Deportes - Ferial. Surt de la Juan Pablo II 5 parada a les 6:03.