Salta al contingut principal

Com arribar de La Farga a Poble Sec per metro and tren?

De La Farga a Poble Sec per metro and tren

Per arribar des de La Farga a Poble Sec a Barcelona, agafa la R4 tren des de L’Hospitalet De Llobregat estació a Barcelona - Sants estació. A continuació, agafa la L3 metro des de Sants Estació estació a Poble Sec estació. La durada total del viatge d'aquesta ruta és d'aproximadament 30 min L’horari de metro and tren des de La Farga pot canviar. Et recomanem consultar l’horari actualitzat de metro and tren fins a Poble Sec a l’app Moovit.

30min
Camina fins a tren estació
Tren - R4
Metro - L3
Metro - L3
Caminar fins a Poble Sec
Surt de L’Hospitalet De Llobregat

Pas a Pas

  • 1
    Camina fins a tren estació
    Camina fins a tren estació
    L’Hospitalet De Llobregat
    ID 72305
    310 m • 5 min
  • 2
    Tren - R4
    Espera a tren
    R4
    Terrassa Estació Del Nord
  • 3
    Desplaça't a tren estació
    Desplaça't a tren estació
    Barcelona - Sants
    ID 71801
    6 min
  • 4
    Camina fins a metro estació
    Camina fins a metro estació
    Sants Estació
    ID 319 | 518
    70 m • 1 min
  • 5
    Metro - L3
    Espera a metro
    L3
    Trinitat Nova
  • 6
    Desplaça't a metro estació
    Desplaça't a metro estació
    Poble Sec
    ID 322
    5 min
  • 7
    Caminar fins a Poble Sec
    Caminar fins a
    Poble Sec
    220 m • 3 min
*Duració basada en el trànsit a les 8am
L'aplicació de Mobilitat Urbana Més Popular a Barcelona.
Totes les opcions locals de mobilitat en una app

Indicacions de transport públic des de La Farga a Poble Sec

La distància entre La Farga, Barcelona i Poble Sec, Barcelona és aproximadament de 6.49 km, que normalment es pot recórrer en 30 min. Moovit et mostrarà les indicacions des de La Farga a Poble Sec abans del dia metro and tren, de manera que independentment de la forma en què escullis viatjar a Barcelona, sempre tindràs moltes opcions fàcils.

Horari de Metro And Tren de La Farga a Poble Sec

Per consultar l’horari de metro and tren de La Farga a Poble Sec amb l’app Moovit, primer descarrega i obre l’app al teu smartphone. Introdueix el punt de sortida (La Farga) i la destinació (Poble Sec), i selecciona la data i l’hora del viatge. Moovit mostrarà totes les rutes de metro and tren disponibles, el temps estimat de viatge i els transbordaments necessaris. Podràs veure els horaris detallats de sortida i arribada de cada metro and tren, així com actualitzacions en temps real sobre retards o canvis. Utilitza aquesta informació per planificar el teu viatge i mantenir-te al dia dels últims horaris de metro and tren.

Preguntes i respostes

  • Quina és la manera més ràpida d'arribar des de La Farga a Poble Sec?

    La manera més ràpida triga 30 minuts, utilitzant Tren línia R4, Metro línia L3.

  • Hi ha un tren directe entre La Farga i Poble Sec?

    No, hauràs d'agafar una tren línia and una metro línia en total. El temps total de viatge és de 30 min.

  • Quina línia de tren va des de La Farga a Poble Sec?

    La línia R4 tren va des de l'estació de L’Hospitalet De Llobregat a prop de La Farga a L'Hospitalet De Llobregat fins a l'estació de Barcelona - Sants. Des d'allà, hauràs d'agafar una metro línia fins a l'estació de Barcelona - Sants a prop de Poble Sec a Barcelona.

  • Quant de temps es triga en viatjar des de La Farga fins a Poble Sec amb tren and metro?

    El temps de viatge total entre La Farga a L'Hospitalet De Llobregat i Poble Sec a Barcelona per tren and metro és d'aproximadament 30 min.

  • On puc pujar al tren a prop de La Farga per arribar a Poble Sec?

    Agafa la R4 tren des de la L’Hospitalet De Llobregat estació a prop de La Farga a L'Hospitalet De Llobregat.

  • On puc baixar del tren quan viatjo entre La Farga i Poble Sec?

    Baixa del tren a la Barcelona - Sants estació, que és la més propera a Poble Sec a Barcelona

  • Quan és l'últim tren des de La Farga fins a Poble Sec?

    El darrer tren des de La Farga a L'Hospitalet De Llobregat a Poble Sec a Barcelona és la línia Sant Vicenç de Calders - Manresa (per Vilafranca del Penedès). Surt de la L’Hospitalet De Llobregat estació a les 1:21

  • Quan és l'últim bus des de La Farga fins a Poble Sec?

    El darrer bus des de La Farga a L'Hospitalet De Llobregat a Poble Sec a Barcelona és la línia Barcelona-Sant Boi. Surt de la Enric Prat De La Riba - Rbla. Marina parada a les 1:22