Com arribar de Terminal Autobuses (San Vicente De La Barquera) a Polientes per bus?
De Terminal Autobuses (San Vicente De La Barquera) a Polientes per bus
Per arribar des de Terminal Autobuses (San Vicente De La Barquera) a Polientes a Valderredible, hauràs d'agafar 3 bus línies: agafa la SANTANDER-SAN VICENTE bus des de Terminal Autobuses (San Vicente De La Barquera) estació a Estacion Autobuses (Torrelavega) estació A continuació, hauràs de canviar a SANTANDER-REINOSA bus i, finalment, a agafa la REINOSA-POLIENTES bus des de Hospital Reinosa (Reinosa) estació a Polientes (Polientes) estació La durada total del viatge d'aquesta ruta és d'aproximadament 3 hr 24 min L’horari de bus des de Terminal Autobuses (San Vicente De La Barquera) pot canviar. Et recomanem consultar l’horari actualitzat de bus fins a Polientes a l’app Moovit.
Pas a Pas
- 1Comença des de bus estacióTerminal Autobuses (San Vicente De La Barquera)
- 2Espera a busSANTANDER-SAN VICENTEE.Autobuses Santander (Santander)
- 3Desplaça't a bus estacióEstacion Autobuses (Torrelavega)55 min
- 4Espera a busSANTANDER-REINOSAEstacion Autobuses (Reinosa)
- 5Desplaça't a bus estacióHospital Reinosa (Reinosa)60 min
- 6Espera a busREINOSA-POLIENTESVillaescusa De Ebro (Villaescusa De Ebro)
- 7Desplaça't a bus estacióPolientes (Polientes)38 min
- 8Caminar fins aPolientesPlaza Valderredible10 m • 1 min
Indicacions de transport públic des de Terminal Autobuses (San Vicente De La Barquera) a Polientes
Horari de Bus de Terminal Autobuses (San Vicente De La Barquera) a Polientes
Rutes relacionades
- Valdecilla La Marga a Polientes
- Cazoña a Polientes
- Adarzo a Polientes
- Bezana a Polientes
- Boo De Piélagos a Polientes
- Barreda a Polientes
- Torrelavega-Centro a Polientes
- Maliaño Vidriera a Polientes
- Astillero a Polientes
- La Cantábrica a Polientes
- Solares a Polientes
- Ceceñas a Polientes
- Los Carabeos a Polientes
- Las Caldas De Besaya a Polientes
- Viérnoles a Polientes
- Zurita a Polientes
- Guarnizo a Polientes
- Boo a Polientes
- Maliaño a Polientes
- Santander a Polientes
Preguntes i respostes
Quina és la manera més ràpida d'arribar des de Terminal Autobuses (San Vicente De La Barquera) a Polientes?
La manera més ràpida triga 204 minuts, utilitzant Bus línia SANTANDER-SAN VICENTE, Bus línia SANTANDER-REINOSA, Bus línia REINOSA-POLIENTES.
Hi ha un bus directe entre Terminal Autobuses (San Vicente De La Barquera) i Polientes?
No, hauràs d'agafar 3 bus línies en total. El temps total de viatge és de 3 hr 24 min.
Quina línia de bus va des de Terminal Autobuses (San Vicente De La Barquera) a Polientes?
La línia SANTANDER-SAN VICENTE bus va des de l'estació de E.Autobuses Santander (Santander) a prop de Terminal Autobuses (San Vicente De La Barquera) a San Vicente De La Barquera fins a l'estació de Estacion Autobuses (Torrelavega). Des d'allà, hauràs d'agafar una bus línia fins a l'estació de Estacion Autobuses (Torrelavega) a prop de Polientes a Valderredible.
Quant de temps es triga en viatjar des de Terminal Autobuses (San Vicente De La Barquera) fins a Polientes amb bus?
El temps de viatge total entre Terminal Autobuses (San Vicente De La Barquera) a San Vicente De La Barquera i Polientes a Valderredible per bus és d'aproximadament 3 hr 24 min.
On puc pujar al bus a prop de Terminal Autobuses (San Vicente De La Barquera) per arribar a Polientes?
Agafa la SANTANDER-SAN VICENTE bus des de la E.Autobuses Santander (Santander) parada a prop de Terminal Autobuses (San Vicente De La Barquera) a San Vicente De La Barquera.
On puc baixar del bus quan viatjo entre Terminal Autobuses (San Vicente De La Barquera) i Polientes?
Baixa del bus a la Estacion Autobuses (Torrelavega) parada, que és la més propera a Polientes a Valderredible
Rutes populars
- Bar Verivan (Castro Urdiales) a La Cavada
- Avda Burgos 35 (Revilla De Camargo) a Somo Cantabria Spain
- Renedo (Renedo) a Boo de Piélagos
- Torrelavega a Miengo
- Barrio Solegrario (Hoz De Anero) a Somo Cantabria Spain
- Alto Mogro (Mogro) a Unquera
- Cieza a Los Corrales De Buelna
- El Empalme (Peñacastillo) a Santa Cruz de Bezana
- Torrelavega a Arnuero
- Terminal De Potes (Potes) a Cosgaya
- Laredo a Santa Cruz De Bezana
- Guriezo a Laredo
- Limpias a Ramales De La Victoria
- Villaverde De Pontones Feve a Santander
- Santillana Del Mar a Ramales De La Victoria
- Guriezo a Santander
- Tama (Tama) a Santillana del Mar
- Laredo Hospital (Laredo) a Ajo Spain
- Ramales De La Victoria a Castro-Urdiales
- Estacion Autobuses (Santander) a Santoña