Salta al contingut principal

Com arribar de Espanya - Estació De Sabadell Nord a RCDE Stadium per tren?

De Espanya - Estació De Sabadell Nord a RCDE Stadium per tren

Agafa un tren directe des de Espanya - Estació De Sabadell Nord a RCDE Stadium a Cornellà De Llobregat: agafa la R4 tren des de Sabadell Nord estació a Cornellà estació La durada total del viatge d'aquesta ruta és d'aproximadament 1 hr 18 min L’horari de tren des de Espanya - Estació De Sabadell Nord pot canviar. Et recomanem consultar l’horari actualitzat de tren fins a RCDE Stadium a l’app Moovit.

78min
Camina fins a tren estació
Tren - R4
Caminar fins a RCDE Stadium
Surt de Sabadell Nord

Pas a Pas

  • 1
    Camina fins a tren estació
    Camina fins a tren estació
    Sabadell Nord
    170 m • 3 min
  • 2
    Tren - R4
    Espera a tren
    R4
    Martorell-Central
  • 3
    Desplaça't a tren estació
    Desplaça't a tren estació
    Cornellà
    ID 72303
    56 min
  • 4
    Caminar fins a RCDE Stadium
    Caminar fins a
    RCDE Stadium
    Av. del Baix Llobregat, 100
    1.24 km • 16 min
*Duració basada en el trànsit a les 8am
L'aplicació de Mobilitat Urbana Més Popular a Barcelona.
Totes les opcions locals de mobilitat en una app

Indicacions de transport públic des de Espanya - Estació De Sabadell Nord a RCDE Stadium

La distància entre Espanya - Estació De Sabadell Nord, Cornellà De Llobregat i RCDE Stadium, Cornellà De Llobregat és aproximadament de 37.25 km, que normalment es pot recórrer en 78 min. Moovit et mostrarà les indicacions des de Espanya - Estació De Sabadell Nord a RCDE Stadium abans del dia tren, de manera que independentment de la forma en què escullis viatjar a Cornellà De Llobregat, sempre tindràs moltes opcions fàcils.

Horari de Tren de Espanya - Estació De Sabadell Nord a RCDE Stadium

Per consultar l’horari de tren de Espanya - Estació De Sabadell Nord a RCDE Stadium amb l’app Moovit, primer descarrega i obre l’app al teu smartphone. Introdueix el punt de sortida (Espanya - Estació De Sabadell Nord) i la destinació (RCDE Stadium), i selecciona la data i l’hora del viatge. Moovit mostrarà totes les rutes de tren disponibles, el temps estimat de viatge i els transbordaments necessaris. Podràs veure els horaris detallats de sortida i arribada de cada tren, així com actualitzacions en temps real sobre retards o canvis. Utilitza aquesta informació per planificar el teu viatge i mantenir-te al dia dels últims horaris de tren.

Preguntes i respostes

  • Quina és la manera més ràpida d'arribar des de Espanya - Estació De Sabadell Nord a RCDE Stadium?

    La manera més ràpida triga 78 minuts, utilitzant Tren línia R4.

  • Hi ha un tren directe entre Espanya - Estació De Sabadell Nord i RCDE Stadium?

    Sí, hi ha un tren directe que va des de Espanya - Estació De Sabadell Nord a Sabadell a RCDE Stadium a Cornellà De Llobregat a les 1 hr 18 min.

  • Quina línia de tren va des de Espanya - Estació De Sabadell Nord a RCDE Stadium?

    La línia R4 tren va de l'estació de Sabadell Nord a prop de Espanya - Estació De Sabadell Nord a Sabadell fins a l'estació de Martorell-Central a prop de RCDE Stadium a Cornellà De Llobregat.

  • Quant de temps es triga en viatjar des de Espanya - Estació De Sabadell Nord fins a RCDE Stadium amb tren?

    El temps de viatge total entre Espanya - Estació De Sabadell Nord a Sabadell i RCDE Stadium a Cornellà De Llobregat per tren és d'aproximadament 1 hr 18 min.

  • On puc pujar al tren a prop de Espanya - Estació De Sabadell Nord per arribar a RCDE Stadium?

    Agafa la R4 tren des de la Sabadell Nord estació a prop de Espanya - Estació De Sabadell Nord a Sabadell.

  • On puc baixar del tren quan viatjo entre Espanya - Estació De Sabadell Nord i RCDE Stadium?

    Baixa del tren a la Martorell-Central estació, que és la més propera a RCDE Stadium a Cornellà De Llobregat

  • Quan és el primer tren des de Espanya - Estació De Sabadell Nord a RCDE Stadium?

    El primer tren des de Espanya - Estació De Sabadell Nord a Sabadell a RCDE Stadium a Cornellà De Llobregat és Sant Vicenç de Calders - Manresa (per Vilafranca del Penedès). Surt de la Sabadell Nord estació a les 6:37.