Salta al contingut principal

Com arribar de Virgen Angustias 1ª D.C. a Rectorado Universidad De Córdoba per bus?

Horari de bus de Virgen Angustias 1ª D.C. a Rectorado Universidad De Córdoba

El bus 8 de Virgen Angustias 1ª D.C. a Rectorado Universidad De Córdoba circula de 6:15 a 23:00, amb sortides cada 10-20 min. El trajecte dura uns 14 min, amb servei regular durant tot l'horari de funcionament.

De Virgen Angustias 1ª D.C. a Rectorado Universidad De Córdoba per bus

Agafa un bus directe des de Virgen Angustias 1ª D.C. a Rectorado Universidad De Córdoba a Córdoba: agafa la 8 bus des de Virgen Angustias 1ª D.C. estació a Medina Azahara 1ª estació La durada total del viatge d'aquesta ruta és d'aproximadament 14 min L’horari de bus des de Virgen Angustias 1ª D.C. pot canviar. Et recomanem consultar l’horari actualitzat de bus fins a Rectorado Universidad De Córdoba a l’app Moovit.

14min
Bus - 88
Caminar fins a Rectorado Universidad De Córdoba
Surt de Virgen Angustias 1ª D.C.

Pas a Pas

  • 1
    Comença des de bus estació
    Comença des de bus estació
    Virgen Angustias 1ª D.C.
  • 2
    Bus - 88
    Espera a bus
    8
    Las Palmeras
  • 3
    Desplaça't a bus estació
    Desplaça't a bus estació
    Medina Azahara 1ª
    ID 200
    12 min
  • 4
    Caminar fins a Rectorado Universidad De Córdoba
    Caminar fins a
    Rectorado Universidad De Córdoba
    Avenida Medina Azahara
    180 m • 3 min
*Duració basada en el trànsit a les 8am
L'aplicació de Mobilitat Urbana Més Popular a Cordoba.
Totes les opcions locals de mobilitat en una app

Indicacions de transport públic des de Virgen Angustias 1ª D.C. a Rectorado Universidad De Córdoba

La distància entre Virgen Angustias 1ª D.C., Córdoba i Rectorado Universidad De Córdoba, Córdoba és aproximadament de 3.19 km, que normalment es pot recórrer en 14 min. Moovit et mostrarà les indicacions des de Virgen Angustias 1ª D.C. a Rectorado Universidad De Córdoba abans del dia bus, de manera que independentment de la forma en què escullis viatjar a Córdoba, sempre tindràs moltes opcions fàcils.

Horari de Bus de Virgen Angustias 1ª D.C. a Rectorado Universidad De Córdoba

Per consultar l’horari de bus de Virgen Angustias 1ª D.C. a Rectorado Universidad De Córdoba amb l’app Moovit, primer descarrega i obre l’app al teu smartphone. Introdueix el punt de sortida (Virgen Angustias 1ª D.C.) i la destinació (Rectorado Universidad De Córdoba), i selecciona la data i l’hora del viatge. Moovit mostrarà totes les rutes de bus disponibles, el temps estimat de viatge i els transbordaments necessaris. Podràs veure els horaris detallats de sortida i arribada de cada bus, així com actualitzacions en temps real sobre retards o canvis. Utilitza aquesta informació per planificar el teu viatge i mantenir-te al dia dels últims horaris de bus.

Preguntes i respostes

  • Quina és la manera més ràpida d'arribar des de Virgen Angustias 1ª D.C. a Rectorado Universidad De Córdoba?

    La manera més ràpida triga 14 minuts, utilitzant Bus línia 8.

  • Hi ha un bus directe entre Virgen Angustias 1ª D.C. i Rectorado Universidad De Córdoba a Córdoba?

    Sí, hi ha un bus directe que va des de Virgen Angustias 1ª D.C. a Rectorado Universidad De Córdoba a Córdoba en 14 min

  • Quina línia de bus va des de Virgen Angustias 1ª D.C. a Rectorado Universidad De Córdoba a Córdoba?

    La línia 8 bus va des de l'estació de Medina Azahara 1ª a prop de Virgen Angustias 1ª D.C. a l'estació de Rectorado Universidad De Córdoba a prop de Rectorado Universidad De Córdoba a Córdoba

  • Quant de temps es triga a viatjar des de Virgen Angustias 1ª D.C. a Rectorado Universidad De Córdoba a Córdoba amb bus?

    El temps total de viatge entre Virgen Angustias 1ª D.C. i Rectorado Universidad De Córdoba a Córdoba per bus és d'aproximadament 14 min.

  • On puc pujar al bus a prop de Virgen Angustias 1ª D.C. per arribar a Rectorado Universidad De Córdoba a Córdoba?

    Agafa la 8 bus des de la Medina Azahara 1ª parada a prop de Virgen Angustias 1ª D.C. a Córdoba.

  • On puc baixar del bus quan viatjo entre Virgen Angustias 1ª D.C. i Rectorado Universidad De Córdoba a Córdoba?

    Baixa del bus a la Rectorado Universidad De Córdoba parada, que és la més propera a Rectorado Universidad De Córdoba a Córdoba

  • Quan és l'últim bus des de Virgen Angustias 1ª D.C. a Rectorado Universidad De Córdoba a Córdoba?

    El darrer bus des de Virgen Angustias 1ª D.C. a Rectorado Universidad De Córdoba a Córdoba és la línia L05: C.SANITARIA - RENFE - VALDEOLLEROS. Surt de la La Higuera parada a les 1:20.