Salta al contingut principal

Com arribar de Jesús De Monasterio 7 a Reocín per tren?

De Jesús De Monasterio 7 a Reocín per tren

Agafa un tren directe des de Jesús De Monasterio 7 a Reocín a Reocín: agafa la C2 tren des de Santander estació a Puente San Miguel estació La durada total del viatge d'aquesta ruta és d'aproximadament 1 hr 17 min L’horari de tren des de Jesús De Monasterio 7 pot canviar. Et recomanem consultar l’horari actualitzat de tren fins a Reocín a l’app Moovit.

77min
Camina fins a tren estació
Tren - C2
Caminar fins a Reocín
Surt de Santander

Pas a Pas

  • 1
    Camina fins a tren estació
    Camina fins a tren estació
    Santander
    510 m • 7 min
  • 2
    Tren - C2
    Espera a tren
    C2
    Unquera
  • 3
    Desplaça't a tren estació
    Desplaça't a tren estació
    Puente San Miguel
    33 min
  • 4
    Caminar fins a Reocín
    Caminar fins a
    Reocín
    2.81 km • 36 min
*Duració basada en el trànsit a les 8am
L'aplicació de Mobilitat Urbana Més Popular a Santander.
Totes les opcions locals de mobilitat en una app

Indicacions de transport públic des de Jesús De Monasterio 7 a Reocín

La distància entre Jesús De Monasterio 7 i Reocín és d'aproximadament 32.93 km. Aquest trajecte sol durar uns 77 min. Moovit et mostrarà com anar de Jesús De Monasterio 7 a Reocín amb tren, perquè sempre tinguis opcions fàcils per moure’t per Reocín.

Horari de Tren de Jesús De Monasterio 7 a Reocín

Per consultar l’horari de tren de Jesús De Monasterio 7 a Reocín amb l’app Moovit, primer descarrega i obre l’app al teu smartphone. Introdueix el punt de sortida (Jesús De Monasterio 7) i la destinació (Reocín), i selecciona la data i l’hora del viatge. Moovit mostrarà totes les rutes de tren disponibles, el temps estimat de viatge i els transbordaments necessaris. Podràs veure els horaris detallats de sortida i arribada de cada tren, així com actualitzacions en temps real sobre retards o canvis. Utilitza aquesta informació per planificar el teu viatge i mantenir-te al dia dels últims horaris de tren.

Preguntes i respostes

  • Quina és la manera més ràpida d'arribar des de Jesús De Monasterio 7 a Reocín?

    La manera més ràpida triga 77 minuts, utilitzant Tren línia C2.

  • Hi ha un tren directe entre Jesús De Monasterio 7 i Reocín?

    Sí, hi ha un tren directe que va des de Jesús De Monasterio 7 a Santander a Reocín a Reocín a les 1 hr 17 min.

  • Quina línia de tren va des de Jesús De Monasterio 7 a Reocín?

    La línia C2 tren va de l'estació de Unquera a prop de Jesús De Monasterio 7 a Santander fins a l'estació de Puente San Miguel a prop de Reocín a Reocín.

  • Quant de temps es triga en viatjar des de Jesús De Monasterio 7 fins a Reocín amb tren?

    El temps de viatge total entre Jesús De Monasterio 7 a i Reocín a per tren és d'aproximadament 1 hr 17 min.

  • On puc pujar al tren a prop de Jesús De Monasterio 7 per arribar a Reocín?

    Agafa la C2 tren des de la Unquera estació a prop de Jesús De Monasterio 7 a Santander.

  • On puc baixar del tren quan viatjo entre Jesús De Monasterio 7 i Reocín?

    Baixa del tren a la Puente San Miguel estació, que és la més propera a Reocín

  • Quan és el primer tren des de Jesús De Monasterio 7 a Reocín?

    El primer tren des de Jesús De Monasterio 7 a Santander a Reocín a Reocín és Santander - Cabezón de la Sal. Surt de la Santander estació a les 6:15.