Salta al contingut principal

Com arribar de Toledo a Robledo De Chavela per bus and metro?

De Toledo a Robledo De Chavela per bus and metro

Per arribar des de Toledo a Robledo De Chavela a Madrid, hauràs d'agafar 2 bus línies and una metro línia: agafa la VAC023 bus des de Estación De Autobuses De Toledo estació a Intercambiador De Plaza Elíptica estació A continuació, hauràs de canviar a M-6 metro i, finalment, a agafa la 645 bus des de Intercambiador De Moncloa estació a Av. Juan Carlos I - Olivar estació La durada total del viatge d'aquesta ruta és d'aproximadament 2 hr 20 min The ride fare is 11,55 €. L’horari de bus and metro des de Toledo pot canviar. Et recomanem consultar l’horari actualitzat de bus and metro fins a Robledo De Chavela a l’app Moovit.

140min11,55 €
Bus - VAC023VAC023
Metro - M-6
Metro - M-6
Bus - 645645
Caminar fins a Robledo De Chavela
Surt de Estación De Autobuses De Toledo

Pas a Pas

  • 1
    Comença des de bus estació
    Comença des de bus estació
    Toledo
  • 2
    Bus - VAC023VAC023
    Espera a bus
    VAC023
    Madrid (Plaza Elíptica) - Directo
  • 3
    Desplaça't a bus estació
    Desplaça't a bus estació
    Intercambiador De Plaza Elíptica
    ID 8_17041
    50 min
  • 4
    Camina fins a metro estació
    Camina fins a metro estació
    Plaza Elíptica
    10 m • 1 min
  • 5
    Metro - M-6
    Espera a metro
    M-6
    Circular Andén 2
  • 6
    Desplaça't a metro estació
    Desplaça't a metro estació
    Moncloa
    19 min
  • 7
    Camina fins a bus estació
    Camina fins a bus estació
    Intercambiador De Moncloa
    ID 8_06002
  • 8
    Bus - 645645
    Espera a bus
    645
    Est. De Autobuses De Cebreros
  • 9
    Desplaça't a bus estació
    Desplaça't a bus estació
    Av. Juan Carlos I - Olivar
    ID 8_10140
    57 min
  • 10
    Caminar fins a Robledo De Chavela
    Caminar fins a
    Robledo De Chavela
    180 m • 3 min
*Duració basada en el trànsit a les 8am
L'aplicació de Mobilitat Urbana Més Popular a Madrid.
Totes les opcions locals de mobilitat en una app

Indicacions de transport públic des de Toledo a Robledo De Chavela

La distància entre Toledo, Madrid i Robledo De Chavela, Madrid és aproximadament de 135.24 km, que normalment es pot recórrer en 140 min. Moovit et mostrarà les indicacions des de Toledo a Robledo De Chavela abans del dia bus and metro, de manera que independentment de la forma en què escullis viatjar a Madrid, sempre tindràs moltes opcions fàcils.

Horari de Bus And Metro de Toledo a Robledo De Chavela

Per consultar l’horari de bus and metro de Toledo a Robledo De Chavela amb l’app Moovit, primer descarrega i obre l’app al teu smartphone. Introdueix el punt de sortida (Toledo) i la destinació (Robledo De Chavela), i selecciona la data i l’hora del viatge. Moovit mostrarà totes les rutes de bus and metro disponibles, el temps estimat de viatge i els transbordaments necessaris. Podràs veure els horaris detallats de sortida i arribada de cada bus and metro, així com actualitzacions en temps real sobre retards o canvis. Utilitza aquesta informació per planificar el teu viatge i mantenir-te al dia dels últims horaris de bus and metro.

Preguntes i respostes

  • Quina és la manera més ràpida d'arribar des de Toledo a Robledo De Chavela?

    La manera més ràpida triga 140 minuts, utilitzant Bus línia VAC023, Metro línia M-6, Bus línia 645.

  • Hi ha un bus directe entre Toledo i Robledo De Chavela a Madrid?

    No, hauràs d'agafar 2 bus línies and una metro línia en total. El temps total de viatge és de 2 hr 20 min.

  • Quina línia de bus va des de Toledo a Robledo De Chavela a Madrid?

    La línia VAC023 bus va des de l'estació de Madrid (Plaza Elíptica) - Directo a prop de Toledo a l'estació de Intercambiador De Plaza Elíptica. Des d'allà, hauràs d'agafar una bus línia and una metro línia fins a l'estació de Intercambiador De Plaza Elíptica a prop de Robledo De Chavela a Madrid

  • Quant de temps es triga a viatjar des de Toledo a Robledo De Chavela a Madrid amb bus and metro?

    El temps total de viatge entre Toledo i Robledo De Chavela a Madrid per bus and metro és d'aproximadament 2 hr 20 min.

  • On puc pujar al bus a prop de Toledo per arribar a Robledo De Chavela a Madrid?

    Agafa la VAC023 bus des de la Madrid (Plaza Elíptica) - Directo parada a prop de Toledo a Madrid.

  • On puc baixar del bus quan viatjo entre Toledo i Robledo De Chavela a Madrid?

    Baixa del bus a la Intercambiador De Plaza Elíptica parada, que és la més propera a Robledo De Chavela a Madrid

  • How much is the total bus and metro fare from Toledo to Robledo De Chavela?

    The ride from Toledo to Robledo De Chavela costs 11,55 €.