Com arribar de [Llangréu/Langreo] Villa - Riaño - Hospital Valle Del Nalón [Cta 00797] a Roces per bus?
Horari de bus de [Llangréu/Langreo] Villa - Riaño - Hospital Valle Del Nalón [Cta 00797] a Roces
El bus POL de [Llangréu/Langreo] Villa - Riaño - Hospital Valle Del Nalón [Cta 00797] a Roces circula de 9:49 a 15:49, amb sortides cada 6 hr. El trajecte dura uns 47 min, amb servei regular durant tot l'horari de funcionament.
De [Llangréu/Langreo] Villa - Riaño - Hospital Valle Del Nalón [Cta 00797] a Roces per bus
Per arribar des de [Llangréu/Langreo] Villa - Riaño - Hospital Valle Del Nalón [Cta 00797] a Roces a Gijón, agafa la POL bus des de [Llangréu/Langreo] Villa-Riaño - Hospital Valle Del Nalón [Cta 01296] estació a Sedes - Avda. La Constitución estació. A continuació, agafa la 15 bus des de Sedes estació a Parque Roces estació. La durada total del viatge d'aquesta ruta és d'aproximadament 47 min L’horari de bus des de [Llangréu/Langreo] Villa - Riaño - Hospital Valle Del Nalón [Cta 00797] pot canviar. Et recomanem consultar l’horari actualitzat de bus fins a Roces a l’app Moovit.
Pas a Pas
- 1Camina fins a bus estació[Llangréu/Langreo] Villa-Riaño - Hospital Valle Del Nalón [Cta 01296]30 m • 1 min
- 2Espera a busPOLGijón
- 3Desplaça't a bus estacióSedes - Avda. La ConstituciónID 15728 min
- 4Camina fins a bus estacióSedesID 17180 m • 2 min
- 5Espera a bus15Nuevo Roces
- 6Desplaça't a bus estacióParque RocesID 1765 min
- 7Caminar fins aRocesCalle Esmeralda Maseda150 m • 2 min
Indicacions de transport públic des de [Llangréu/Langreo] Villa - Riaño - Hospital Valle Del Nalón [Cta 00797] a Roces
Horari de Bus de [Llangréu/Langreo] Villa - Riaño - Hospital Valle Del Nalón [Cta 00797] a Roces
Rutes relacionades
- Tuilla a Roces
- Gijón-Sanz Crespo a Roces
- La Felguera N. Langreo-N. Llangréu a Roces
- El Entrego La Oscura a Roces
- Oviedo a Roces
- [Oviedo/Uviéu] Estación Bus Oviedo Il- Pepe Cosmen [Cta 21470] a Roces
- [Bobes] Amazon [Cta 21469] a Roces
- Begoña a Roces
- [Gijón/Xixón] Castilla 37 Avda [Cta 01550] a Roces
- Somió - La Colonia 2 - Colonia Del Piles a Roces
- Avda. Constitución (Puerta La Villa) a Roces
- Campa De Torres a Roces
- [Cuadonga/Covadonga] El Peregrino [Cta 05421] a Roces
- [Cangues D'Onís/Cangas De Onís] Estación Bus Cangas De Onís [Cta 07993] a Roces
- [Oviedo/Uviéu] Atenas [Cta 17070] a Roces
- Pablo Iglesias 82 - Codema a Roces
- Camping Deva a Roces
- [Cadavéu|Cadavedo] Rotonda Cadavéu [Cta 16975] a Roces
- [Rellayo, El|Rellayu, El] La Cabaña [Cta 17161] a Roces
- [Peñes|Cabo De Peñas] Peñes [Cta 17190] a Roces
Preguntes i respostes
Quina és la manera més ràpida d'arribar des de [Llangréu/Langreo] Villa - Riaño - Hospital Valle Del Nalón [Cta 00797] a Roces?
La manera més ràpida triga 47 minuts, utilitzant Bus línia POL, Bus línia 15.
Hi ha un bus directe entre [Llangréu/Langreo] Villa - Riaño - Hospital Valle Del Nalón [Cta 00797] i Roces?
No, hauràs d'agafar 2 bus línies en total. El temps total de viatge és de 47 min.
Quina línia de bus va des de [Llangréu/Langreo] Villa - Riaño - Hospital Valle Del Nalón [Cta 00797] a Roces?
La línia POL bus va des de l'estació de [Llangréu/Langreo] Villa-Riaño - Hospital Valle Del Nalón [Cta 01296] a prop de [Llangréu/Langreo] Villa - Riaño - Hospital Valle Del Nalón [Cta 00797] a Langreo fins a l'estació de Sedes - Avda. La Constitución. Des d'allà, hauràs d'agafar una bus línia fins a l'estació de Sedes - Avda. La Constitución a prop de Roces a Gijón.
Quant de temps es triga en viatjar des de [Llangréu/Langreo] Villa - Riaño - Hospital Valle Del Nalón [Cta 00797] fins a Roces amb bus?
El temps de viatge total entre [Llangréu/Langreo] Villa - Riaño - Hospital Valle Del Nalón [Cta 00797] a Langreo i Roces a Gijón per bus és d'aproximadament 47 min.
On puc pujar al bus a prop de [Llangréu/Langreo] Villa - Riaño - Hospital Valle Del Nalón [Cta 00797] per arribar a Roces?
Agafa la POL bus des de la [Llangréu/Langreo] Villa-Riaño - Hospital Valle Del Nalón [Cta 01296] parada a prop de [Llangréu/Langreo] Villa - Riaño - Hospital Valle Del Nalón [Cta 00797] a Langreo.
On puc baixar del bus quan viatjo entre [Llangréu/Langreo] Villa - Riaño - Hospital Valle Del Nalón [Cta 00797] i Roces?
Baixa del bus a la Sedes - Avda. La Constitución parada, que és la més propera a Roces a Gijón
Rutes populars
- Santa Eulalia De Oscos a Vegadeo
- [Entregu, L'/Entrego, El] La Vega 25 Avda [Cta 00436] a Campus De El Cristo
- Oviedo a Bimenes
- [Revuelta'L Coche, La|Revuelta El Coche] Rotonda Argüelles [Cta 02041] a Facultad De Biología
- [Remediu, El|Remedio, El] Cruce El Remediu [Cta 02148] a Facultad De Derecho
- Cangas Del Narcea a Langreo
- [Porrúa] Porrúa [Cta 03536] a Lugones
- Morcín a Pravia
- Candamo a Llanera
- Santa Eulalia De Oscos a Valdés
- [Lugones/Llugones] Oviedo 66 Avda [Cta 02292] a Campus De El Cristo
- Cangas De Onís a Posada De Valdeón
- [Sotón, El] Pozo El Sotón [Cta 00441] a Trubia
- [Oviedo/Uviéu] Pumarín [Cta 02059] a Uned
- Laviana a Salas
- Llanes a Mieres
- [Gijón/Xixón] Estación Alsa [Cta 00784] a Aeroclub Arnao
- [Avilés] Estación Bus Avilés [Cta 00161] a Grado
- [Avilés] Parque Del Muelle [Cta 00205] a Facultad De Biología
- [Vioño] Vioño As-238 Km8 [Cta 21417] a Campus Del Milán