Com arribar de [Oviedo/Uviéu] Samuel Sánchez [Cta 04127] a Salinas Asturias Spain per bus and tren?
Horari de tren de [Oviedo/Uviéu] Samuel Sánchez [Cta 04127] a Salinas Asturias Spain
El tren EL de [Oviedo/Uviéu] Samuel Sánchez [Cta 04127] a Salinas Asturias Spain circula de 7:10 a 21:30, amb sortides cada 1 hr 10 min-9 hr 55 min. El trajecte dura uns 1 hr 10 min, amb servei regular durant tot l'horari de funcionament.
De [Oviedo/Uviéu] Samuel Sánchez [Cta 04127] a Salinas Asturias Spain per bus and tren
Per arribar des de [Oviedo/Uviéu] Samuel Sánchez [Cta 04127] a Salinas Asturias Spain a Castrillón, agafa la EL tren des de Oviedo estació a Avilés estació. A continuació, agafa la L1 bus des de [Avilés] Pruneda [Cta 00162] estació a [Salinas] Salinas - La Plaza [Cta 04344] estació. La durada total del viatge d'aquesta ruta és d'aproximadament 1 hr 10 min L’horari de bus and tren des de [Oviedo/Uviéu] Samuel Sánchez [Cta 04127] pot canviar. Et recomanem consultar l’horari actualitzat de bus and tren fins a Salinas Asturias Spain a l’app Moovit.
Pas a Pas
- 1Camina fins a tren estacióOviedo540 m • 7 min
- 2Espera a trenELAvilés
- 3Desplaça't a tren estacióAvilés39 min
- 4Camina fins a bus estació[Avilés] Pruneda [Cta 00162]210 m • 3 min
- 5Espera a busL1Avilés
- 6Desplaça't a bus estació[Salinas] Salinas - La Plaza [Cta 04344]11 min
- 7Caminar fins aSalinas Asturias Spain160 m • 3 min
Indicacions de transport públic des de [Oviedo/Uviéu] Samuel Sánchez [Cta 04127] a Salinas Asturias Spain
Horari de Bus And Tren de [Oviedo/Uviéu] Samuel Sánchez [Cta 04127] a Salinas Asturias Spain
Rutes relacionades
- Tuilla a Salinas Asturias Spain
- Gijón-Sanz Crespo a Salinas Asturias Spain
- Oviedo a Salinas Asturias Spain
- [Oviedo/Uviéu] Estación Bus Oviedo Il- Pepe Cosmen [Cta 21470] a Salinas Asturias Spain
- [Bobes] Amazon [Cta 21469] a Salinas Asturias Spain
- [Gijón/Xixón] Castilla 37 Avda [Cta 01550] a Salinas Asturias Spain
- [Cuadonga/Covadonga] El Peregrino [Cta 05421] a Salinas Asturias Spain
- [Cangues D'Onís/Cangas De Onís] Estación Bus Cangas De Onís [Cta 07993] a Salinas Asturias Spain
- [Oviedo/Uviéu] Atenas [Cta 17070] a Salinas Asturias Spain
- [Cadavéu|Cadavedo] Rotonda Cadavéu [Cta 16975] a Salinas Asturias Spain
- [Rellayo, El|Rellayu, El] La Cabaña [Cta 17161] a Salinas Asturias Spain
- [Peñes|Cabo De Peñas] Peñes [Cta 17190] a Salinas Asturias Spain
- [Pola Siero, La|Pola De Siero] Alcalde Parrondo [Cta 17240] a Salinas Asturias Spain
- [Cerdeño] Cruce Las Matas [Cta 17259] a Salinas Asturias Spain
- Villabona a Salinas Asturias Spain
- Ferroñes a Salinas Asturias Spain
- Cancienes a Salinas Asturias Spain
- Nubledo a Salinas Asturias Spain
- Los Campos a Salinas Asturias Spain
- Villalegre a Salinas Asturias Spain
Preguntes i respostes
Quina és la manera més ràpida d'arribar des de [Oviedo/Uviéu] Samuel Sánchez [Cta 04127] a Salinas Asturias Spain?
La manera més ràpida triga 70 minuts, utilitzant Tren línia EL, Bus línia L1.
Hi ha un tren directe entre [Oviedo/Uviéu] Samuel Sánchez [Cta 04127] i Salinas Asturias Spain?
No, hauràs d'agafar una tren línia and una bus línia en total. El temps total de viatge és de 1 hr 10 min.
Quina línia de tren va des de [Oviedo/Uviéu] Samuel Sánchez [Cta 04127] a Salinas Asturias Spain?
La línia EL tren va des de l'estació de Oviedo a prop de [Oviedo/Uviéu] Samuel Sánchez [Cta 04127] a Oviedo fins a l'estació de Avilés. Des d'allà, hauràs d'agafar una bus línia fins a l'estació de Avilés a prop de Salinas Asturias Spain a Castrillón.
Quant de temps es triga en viatjar des de [Oviedo/Uviéu] Samuel Sánchez [Cta 04127] fins a Salinas Asturias Spain amb tren and bus?
El temps de viatge total entre [Oviedo/Uviéu] Samuel Sánchez [Cta 04127] a Oviedo i Salinas Asturias Spain a Castrillón per tren and bus és d'aproximadament 1 hr 10 min.
On puc pujar al tren a prop de [Oviedo/Uviéu] Samuel Sánchez [Cta 04127] per arribar a Salinas Asturias Spain?
Agafa la EL tren des de la Oviedo estació a prop de [Oviedo/Uviéu] Samuel Sánchez [Cta 04127] a Oviedo.
On puc baixar del tren quan viatjo entre [Oviedo/Uviéu] Samuel Sánchez [Cta 04127] i Salinas Asturias Spain?
Baixa del tren a la Avilés parada, que és la més propera a Salinas Asturias Spain a Castrillón
Quan és l'últim tren des de [Oviedo/Uviéu] Samuel Sánchez [Cta 04127] fins a Salinas Asturias Spain?
El darrer tren des de [Oviedo/Uviéu] Samuel Sánchez [Cta 04127] a Oviedo a Salinas Asturias Spain a Castrillón és la línia Llamaquique/Oviedo - San Juan de Nieva. Surt de la Oviedo estació a les 0:32
Rutes populars
- [Llangréu/Langreo] La Felguera - Norte 6 [Cta 00415] a Aulario Norte
- [Llangréu/Langreo] La Felguera - Pablo Picasso [Cta 00413] a Universidad De Oviedo - Campus De Llamaquique
- [Porrúa] Porrúa [Cta 03536] a Campus Del Milán
- A Pontenova a Navia
- [Oviedo/Uviéu] La Monxina [Cta 07586] a Universidad De Oviedo: Campus De Mieres
- [Lugones/Llugones] La Ería [Cta 02049] a Facultad De Comercio, Turismo Y Ciencias Sociales Jovellanos
- [Noreña] Flórez Estrada [Cta 02036] a Facultad De Química
- [Venta'L Gallo, La|Venta Del Gallo] Mercasturias [Cta 06079] a Campus Del Milán
- [Forfontía] Polígono El Berrón Este 2 [Cta 02033] a Facultad De Derecho
- [Gijón/Xixón] Escuela Ingenieros - Campus Viesques [Cta 20658] a Universidad De Oviedo: Campus De Mieres
- [Noreña] Flórez Estrada [Cta 02036] a Aulario Norte
- [Oviedo/Uviéu] Hermanos Pidal 14 [Cta 02667] a Campus De El Cristo
- [Avilés] Parque Del Muelle [Cta 00206] a Facultad De Derecho
- Nava a Belmonte De Miranda
- Cudillero a Cangas Del Narcea
- [Avilés] Parque Del Muelle [Cta 00206] a Facultad De Biología
- [Urbanización La Fresneda] Plaza Central [Cta 02347] a Facultad De Comercio, Turismo Y Ciencias Sociales Jovellanos
- [Vega Ría, La|Vega, La] La Vega Ría Riba - Urbiés [Cta 01193] a Roces
- [Avilés] Estación Bus Avilés [Cta 00161] a Grado
- Mieres a Avilés