Salta al contingut principal

Com arribar de Camino de Los Descubrimientos (Torre Sevilla) a Salteras per bus?

De Camino de Los Descubrimientos (Torre Sevilla) a Salteras per bus

Agafa un bus directe des de Camino de Los Descubrimientos (Torre Sevilla) a Salteras a Salteras: agafa la M-175 bus des de Chapina C Gonzalo Jimenez de Quesada (V) estació a Las Moreras (V) estació La durada total del viatge d'aquesta ruta és d'aproximadament 28 min L’horari de bus des de Camino de Los Descubrimientos (Torre Sevilla) pot canviar. Et recomanem consultar l’horari actualitzat de bus fins a Salteras a l’app Moovit.

28min
Camina fins a bus estació
Bus - M-175M-175
Caminar fins a Salteras
Surt de Chapina C Gonzalo Jimenez de Quesada (V)

Pas a Pas

  • 1
    Camina fins a bus estació
    Camina fins a bus estació
    Chapina C Gonzalo Jimenez de Quesada (V)
    260 m • 4 min
  • 2
    Bus - M-175M-175
    Espera a bus
    M-175
    Rtda Entrada Av de La Constitución
  • 3
    Desplaça't a bus estació
    Desplaça't a bus estació
    Las Moreras (V)
    20 min
  • 4
    Caminar fins a Salteras
    Caminar fins a
    Salteras
    Calle Antonio Cerpa Chico
    330 m • 5 min
*Duració basada en el trànsit a les 8am
L'aplicació de Mobilitat Urbana Més Popular a Sevilla.
Totes les opcions locals de mobilitat en una app

Indicacions de transport públic des de Camino de Los Descubrimientos (Torre Sevilla) a Salteras

La distància entre Camino de Los Descubrimientos (Torre Sevilla) i Salteras és d'aproximadament 11.87 km. Aquest trajecte sol durar uns 28 min. Moovit et mostrarà com anar de Camino de Los Descubrimientos (Torre Sevilla) a Salteras amb bus, perquè sempre tinguis opcions fàcils per moure’t per Salteras.

Horari de Bus de Camino de Los Descubrimientos (Torre Sevilla) a Salteras

Per consultar l’horari de bus de Camino de Los Descubrimientos (Torre Sevilla) a Salteras amb l’app Moovit, primer descarrega i obre l’app al teu smartphone. Introdueix el punt de sortida (Camino de Los Descubrimientos (Torre Sevilla)) i la destinació (Salteras), i selecciona la data i l’hora del viatge. Moovit mostrarà totes les rutes de bus disponibles, el temps estimat de viatge i els transbordaments necessaris. Podràs veure els horaris detallats de sortida i arribada de cada bus, així com actualitzacions en temps real sobre retards o canvis. Utilitza aquesta informació per planificar el teu viatge i mantenir-te al dia dels últims horaris de bus.

Preguntes i respostes

  • Quina és la manera més ràpida d'arribar des de Camino de Los Descubrimientos (Torre Sevilla) a Salteras?

    La manera més ràpida triga 28 minuts, utilitzant Bus línia M-175.

  • Hi ha un bus directe entre Camino de Los Descubrimientos (Torre Sevilla) i Salteras?

    Sí, hi ha un bus directe que va des de Camino de Los Descubrimientos (Torre Sevilla) a Sevilla a Salteras a Salteras a les 28 min.

  • Quina línia de bus va des de Camino de Los Descubrimientos (Torre Sevilla) a Salteras?

    La línia M-175 bus va de l'estació de Chapina C Gonzalo Jimenez de Quesada (V) a prop de Camino de Los Descubrimientos (Torre Sevilla) a Sevilla fins a l'estació de Rtda Entrada Av de La Constitución a prop de Salteras a Salteras.

  • Quant de temps es triga en viatjar des de Camino de Los Descubrimientos (Torre Sevilla) fins a Salteras amb bus?

    El temps de viatge total entre Camino de Los Descubrimientos (Torre Sevilla) a i Salteras a per bus és d'aproximadament 28 min.

  • On puc pujar al bus a prop de Camino de Los Descubrimientos (Torre Sevilla) per arribar a Salteras?

    Agafa la M-175 bus des de la Chapina C Gonzalo Jimenez de Quesada (V) parada a prop de Camino de Los Descubrimientos (Torre Sevilla) a Sevilla.

  • On puc baixar del bus quan viatjo entre Camino de Los Descubrimientos (Torre Sevilla) i Salteras?

    Baixa del bus a la Rtda Entrada Av de La Constitución parada, que és la més propera a Salteras

  • Quan és l'últim bus des de Camino de Los Descubrimientos (Torre Sevilla) fins a Salteras?

    El darrer bus des de Camino de Los Descubrimientos (Torre Sevilla) a Sevilla a Salteras a Salteras és la línia Albaida - Olivares - Salteras - Camas - Sevilla (Directo). Surt de la Chapina C Gonzalo Jimenez de Quesada (V) parada a les 8:04