Salta al contingut principal

Com arribar de Cubas De La Sagra a Santa Cruz Del Retamar per bus?

De Cubas De La Sagra a Santa Cruz Del Retamar per bus

Per arribar des de Cubas De La Sagra a Santa Cruz Del Retamar a Madrid, agafa la 460 bus des de Viñagrande - C.º De Batres estació a Intercambiador De Plaza Elíptica estació. A continuació, agafa la 548 bus des de Intercambiador De Plaza Elíptica estació a Urb. Calalberche - Churrería estació. La durada total del viatge d'aquesta ruta és d'aproximadament 2 hr 34 min The ride fare is 6,00 €. L’horari de bus des de Cubas De La Sagra pot canviar. Et recomanem consultar l’horari actualitzat de bus fins a Santa Cruz Del Retamar a l’app Moovit.

154min6,00 €
Camina fins a bus estació
Bus - 460460
Bus - 548548
Caminar fins a Santa Cruz Del Retamar
Surt de Viñagrande - C.º De Batres

Pas a Pas

  • 1
    Camina fins a bus estació
    Camina fins a bus estació
    Viñagrande - C.º De Batres
    ID 8_15200
    20 m • 1 min
  • 2
    Bus - 460460
    Espera a bus
    460
    Intercambiador De Plaza Elíptica (Nivel -2)
  • 3
    Desplaça't a bus estació
    Desplaça't a bus estació
    Intercambiador De Plaza Elíptica
    ID 8_17042
    58 min
  • 4
    Bus - 548548
    Espera a bus
    548
    Urb. Calalberche - Atenas
  • 5
    Desplaça't a bus estació
    Desplaça't a bus estació
    Urb. Calalberche - Churrería
    ID 8_99984
    63 min
  • 6
    Caminar fins a Santa Cruz Del Retamar
    Caminar fins a
    Santa Cruz Del Retamar
    280 m • 4 min
*Duració basada en el trànsit a les 8am
L'aplicació de Mobilitat Urbana Més Popular a Madrid.
Totes les opcions locals de mobilitat en una app

Indicacions de transport públic des de Cubas De La Sagra a Santa Cruz Del Retamar

La distància entre Cubas De La Sagra, Madrid i Santa Cruz Del Retamar, Madrid és aproximadament de 99.32 km, que normalment es pot recórrer en 154 min. Moovit et mostrarà les indicacions des de Cubas De La Sagra a Santa Cruz Del Retamar abans del dia bus, de manera que independentment de la forma en què escullis viatjar a Madrid, sempre tindràs moltes opcions fàcils.

Horari de Bus de Cubas De La Sagra a Santa Cruz Del Retamar

Per consultar l’horari de bus de Cubas De La Sagra a Santa Cruz Del Retamar amb l’app Moovit, primer descarrega i obre l’app al teu smartphone. Introdueix el punt de sortida (Cubas De La Sagra) i la destinació (Santa Cruz Del Retamar), i selecciona la data i l’hora del viatge. Moovit mostrarà totes les rutes de bus disponibles, el temps estimat de viatge i els transbordaments necessaris. Podràs veure els horaris detallats de sortida i arribada de cada bus, així com actualitzacions en temps real sobre retards o canvis. Utilitza aquesta informació per planificar el teu viatge i mantenir-te al dia dels últims horaris de bus.

Preguntes i respostes

  • Quina és la manera més ràpida d'arribar des de Cubas De La Sagra a Santa Cruz Del Retamar?

    La manera més ràpida triga 154 minuts, utilitzant Bus línia 460, Bus línia 548.

  • Hi ha un bus directe entre Cubas De La Sagra i Santa Cruz Del Retamar a Madrid?

    No, hauràs d'agafar 2 bus línies en total. El temps total de viatge és de 2 hr 34 min.

  • Quina línia de bus va des de Cubas De La Sagra a Santa Cruz Del Retamar a Madrid?

    La línia 460 bus va des de l'estació de Viñagrande - C.º De Batres a prop de Cubas De La Sagra a l'estació de Intercambiador De Plaza Elíptica. Des d'allà, hauràs d'agafar una bus línia fins a l'estació de Intercambiador De Plaza Elíptica a prop de Santa Cruz Del Retamar a Madrid

  • Quant de temps es triga a viatjar des de Cubas De La Sagra a Santa Cruz Del Retamar a Madrid amb bus?

    El temps total de viatge entre Cubas De La Sagra i Santa Cruz Del Retamar a Madrid per bus és d'aproximadament 2 hr 34 min.

  • On puc pujar al bus a prop de Cubas De La Sagra per arribar a Santa Cruz Del Retamar a Madrid?

    Agafa la 460 bus des de la Viñagrande - C.º De Batres parada a prop de Cubas De La Sagra a Madrid.

  • On puc baixar del bus quan viatjo entre Cubas De La Sagra i Santa Cruz Del Retamar a Madrid?

    Baixa del bus a la Intercambiador De Plaza Elíptica parada, que és la més propera a Santa Cruz Del Retamar a Madrid

  • How much is the bus fare from Cubas De La Sagra to Santa Cruz Del Retamar?

    The ride from Cubas De La Sagra to Santa Cruz Del Retamar costs 6,00 €.