Salta al contingut principal

Com arribar de Colón a Sedaví per Metrovalencia and bus?

De Colón a Sedaví per Metrovalencia and bus

Per arribar des de Colón a Sedaví a València, agafa la 7 Metrovalencia des de Colón estació a Patraix estació. A continuació, agafa la 9 bus des de Gaspar Aguilar - Fontanars estació a La Murta (Imparell) - Cementeri estació. La durada total del viatge d'aquesta ruta és d'aproximadament 38 min L’horari de Metrovalencia and bus des de Colón pot canviar. Et recomanem consultar l’horari actualitzat de Metrovalencia and bus fins a Sedaví a l’app Moovit.

38min
Metrovalencia - 7
Metrovalencia - 7
Bus - 9
9
Caminar fins a Sedaví
Surt de Colón

Pas a Pas

  • 1
    Comença des de Metrovalencia estació
    Comença des de Metrovalencia estació
    Colón
  • 2
    Metrovalencia - 7
    Espera a Metrovalencia
    7
    Torrent Avinguda
  • 3
    Desplaça't a Metrovalencia estació
    Desplaça't a Metrovalencia estació
    Patraix
    7 min
  • 4
    Camina fins a bus estació
    Camina fins a bus estació
    Gaspar Aguilar - Fontanars
    ID 559
    20 m • 1 min
  • 5
    Bus - 99
    Espera a bus
    9
    Forn D'Alcedo
  • 6
    Desplaça't a bus estació
    Desplaça't a bus estació
    La Murta (Imparell) - Cementeri
    ID 1769
    24 min
  • 7
    Caminar fins a Sedaví
    Caminar fins a
    Sedaví
    80 m • 2 min
*Duració basada en el trànsit a les 8am
L'aplicació de Mobilitat Urbana Més Popular a València.
Totes les opcions locals de mobilitat en una app

Indicacions de transport públic des de Colón a Sedaví

La distància entre Colón, València i Sedaví, València és aproximadament de 7.8 km, que normalment es pot recórrer en 38 min. Moovit et mostrarà les indicacions des de Colón a Sedaví abans del dia Metrovalencia and bus, de manera que independentment de la forma en què escullis viatjar a València, sempre tindràs moltes opcions fàcils.

Horari de Metrovalencia And Bus de Colón a Sedaví

Per consultar l’horari de Metrovalencia and bus de Colón a Sedaví amb l’app Moovit, primer descarrega i obre l’app al teu smartphone. Introdueix el punt de sortida (Colón) i la destinació (Sedaví), i selecciona la data i l’hora del viatge. Moovit mostrarà totes les rutes de Metrovalencia and bus disponibles, el temps estimat de viatge i els transbordaments necessaris. Podràs veure els horaris detallats de sortida i arribada de cada Metrovalencia and bus, així com actualitzacions en temps real sobre retards o canvis. Utilitza aquesta informació per planificar el teu viatge i mantenir-te al dia dels últims horaris de Metrovalencia and bus.

Preguntes i respostes

  • Quina és la manera més ràpida d'arribar des de Colón a Sedaví?

    La manera més ràpida triga 38 minuts, utilitzant Metrovalencia línia 7, Bus línia 9.

  • Hi ha un Metrovalencia directe entre Colón i Sedaví?

    No, hauràs d'agafar una Metrovalencia línia and una bus línia en total. El temps total de viatge és de 38 min.

  • Quina línia de Metrovalencia va des de Colón a Sedaví?

    La línia 7 Metrovalencia va des de l'estació de Patraix a prop de Colón a Valencia fins a l'estació de Gaspar Aguilar - Fontanars. Des d'allà, hauràs d'agafar una bus línia fins a l'estació de Gaspar Aguilar - Fontanars a prop de Sedaví a València.

  • Quant de temps es triga en viatjar des de Colón fins a Sedaví amb Metrovalencia and bus?

    El temps de viatge total entre Colón a Valencia i Sedaví a València per Metrovalencia and bus és d'aproximadament 38 min.

  • On puc pujar al Metrovalencia a prop de Colón per arribar a Sedaví?

    Agafa la 7 Metrovalencia des de la Patraix estació a prop de Colón a Valencia.

  • On puc baixar del Metrovalencia quan viatjo entre Colón i Sedaví?

    Baixa del Metrovalencia a la Gaspar Aguilar - Fontanars parada, que és la més propera a Sedaví a València

  • Quan és el primer tren des de Colón a Sedaví?

    El primer tren des de Colón a Valencia a Sedaví a València és Valencia Nord - Moixent. Surt de la Valencia Nord estació a les 7:35.

  • Quan és el primer bus des de Colón a Sedaví?

    El primer bus des de Colón a Valencia a Sedaví a València és L180_València - Albal. Surt de la València. Gran Vía Ramón Y Cajal 2 parada a les 7:01.

  • Quan és l'últim Metrovalencia des de Colón fins a Sedaví?

    El darrer Metrovalencia des de Colón a Valencia a Sedaví a València és la línia Marítim - Torrent Avinguda. Surt de la Colón estació a les 0:16