Salta al contingut principal

Com arribar de Teresa a Segorbe per bus?

De Teresa a Segorbe per bus

Agafa un bus directe des de Teresa a Segorbe a Castellon de la Plana: agafa la L374A bus des de Av. Río Palancia, 2 estació a Av. España 121 [Segorbe] estació La durada total del viatge d'aquesta ruta és d'aproximadament 51 min L’horari de bus des de Teresa pot canviar. Et recomanem consultar l’horari actualitzat de bus fins a Segorbe a l’app Moovit.

51min
Bus - L374AL374A
Caminar fins a Segorbe
Surt de Av. Río Palancia, 2

Pas a Pas

  • 1
    Comença des de bus estació
    Comença des de bus estació
    Teresa
  • 2
    Bus - L374AL374A
    Espera a bus
    L374A
    Av. España, 121
  • 3
    Desplaça't a bus estació
    Desplaça't a bus estació
    Av. España 121 [Segorbe]
    40 min
  • 4
    Caminar fins a Segorbe
    Caminar fins a
    Segorbe
    720 m • 10 min
*Duració basada en el trànsit a les 8am
L'aplicació de Mobilitat Urbana Més Popular a Castellon de la Plana.
Totes les opcions locals de mobilitat en una app

Indicacions de transport públic des de Teresa a Segorbe

La distància entre Teresa, Castellon de la Plana i Segorbe, Castellon de la Plana és aproximadament de 23.92 km, que normalment es pot recórrer en 51 min. Moovit et mostrarà les indicacions des de Teresa a Segorbe abans del dia bus, de manera que independentment de la forma en què escullis viatjar a Castellon de la Plana, sempre tindràs moltes opcions fàcils.

Horari de Bus de Teresa a Segorbe

Per consultar l’horari de bus de Teresa a Segorbe amb l’app Moovit, primer descarrega i obre l’app al teu smartphone. Introdueix el punt de sortida (Teresa) i la destinació (Segorbe), i selecciona la data i l’hora del viatge. Moovit mostrarà totes les rutes de bus disponibles, el temps estimat de viatge i els transbordaments necessaris. Podràs veure els horaris detallats de sortida i arribada de cada bus, així com actualitzacions en temps real sobre retards o canvis. Utilitza aquesta informació per planificar el teu viatge i mantenir-te al dia dels últims horaris de bus.

Preguntes i respostes

  • Quina és la manera més ràpida d'arribar des de Teresa a Segorbe?

    La manera més ràpida triga 51 minuts, utilitzant Bus línia L374A.

  • Hi ha un bus directe entre Teresa i Segorbe a Castellon de la Plana?

    Sí, hi ha un bus directe que va des de Teresa a Segorbe a Castellon de la Plana en 51 min

  • Quina línia de bus va des de Teresa a Segorbe a Castellon de la Plana?

    La línia L374A bus va des de l'estació de Av. España, 121 a prop de Teresa a l'estació de Av. España 121 [Segorbe] a prop de Segorbe a Castellon de la Plana

  • Quant de temps es triga a viatjar des de Teresa a Segorbe a Castellon de la Plana amb bus?

    El temps total de viatge entre Teresa i Segorbe a Castellon de la Plana per bus és d'aproximadament 51 min.

  • On puc pujar al bus a prop de Teresa per arribar a Segorbe a Castellon de la Plana?

    Agafa la L374A bus des de la Av. España, 121 parada a prop de Teresa a Castellon de la Plana.

  • On puc baixar del bus quan viatjo entre Teresa i Segorbe a Castellon de la Plana?

    Baixa del bus a la Av. España 121 [Segorbe] parada, que és la més propera a Segorbe a Castellon de la Plana

  • Quan és el primer bus des de Teresa a Segorbe a Castellon de la Plana?

    El primer bus des de Teresa a Segorbe a Castellon de la Plana és L374a_Torás - Bejís - Segorbe (prol. demanda a Sacañet). Surt de la Av. Río Palancia, 2 parada a les 10:45.