Com arribar de Jurisdicción Mancomunada De Cerdedilla Y Navacerrada a Sierra Oeste per bus and metro?
Horari de bus de Jurisdicción Mancomunada De Cerdedilla Y Navacerrada a Sierra Oeste
El bus 691 de Jurisdicción Mancomunada De Cerdedilla Y Navacerrada a Sierra Oeste circula de 11:14 a 18:44, amb sortides cada 2 hr-5 hr 30 min. El trajecte dura uns 3 hr 5 min, amb servei regular durant tot l'horari de funcionament.
De Jurisdicción Mancomunada De Cerdedilla Y Navacerrada a Sierra Oeste per bus and metro
Per arribar des de Jurisdicción Mancomunada De Cerdedilla Y Navacerrada a Sierra Oeste a Madrid, hauràs d'agafar 2 bus línies and una metro línia: agafa la 691 bus des de Ctra. M-601 - Club Alpino Español estació a Intercambiador De Moncloa estació A continuació, hauràs de canviar a M-6 metro i, finalment, a agafa la 545 bus des de Intercambiador De Plaza Elíptica estació a Ctra. M-507 - Urb. Los Olivos estació La durada total del viatge d'aquesta ruta és d'aproximadament 3 hr 5 min The ride fare is 8,00 €. L’horari de bus and metro des de Jurisdicción Mancomunada De Cerdedilla Y Navacerrada pot canviar. Et recomanem consultar l’horari actualitzat de bus and metro fins a Sierra Oeste a l’app Moovit.
Pas a Pas
- 1Camina fins a bus estacióCtra. M-601 - Club Alpino EspañolID 8_18207430 m • 6 min
- 2Espera a bus691Intercambiador De Moncloa (Islas 2 Y 3)
- 3Desplaça't a bus estacióIntercambiador De MoncloaID 8_1748074 min
- 4Espera a metroM-6Circular Andén 1
- 5Desplaça't a metro estacióPlaza Elíptica20 min
- 6Camina fins a bus estacióIntercambiador De Plaza ElípticaID 8_17041
- 7Espera a bus545Plaza De Los Caños - Piscina Municipal
- 8Desplaça't a bus estacióCtra. M-507 - Urb. Los OlivosID 8_1654343 min
- 9Caminar fins aSierra Oeste760 m • 10 min
Indicacions de transport públic des de Jurisdicción Mancomunada De Cerdedilla Y Navacerrada a Sierra Oeste
Horari de Bus And Metro de Jurisdicción Mancomunada De Cerdedilla Y Navacerrada a Sierra Oeste
Rutes relacionades
- Boceguillas a Sierra Oeste
- Castillejo De Mesleón a Sierra Oeste
- Aranda De Duero a Sierra Oeste
- Ayllón a Sierra Oeste
- Baides a Sierra Oeste
- Fresno De Cantespino a Sierra Oeste
- Fresno De La Fuente a Sierra Oeste
- Malaguilla a Sierra Oeste
- Matillas a Sierra Oeste
- Milagros a Sierra Oeste
- Málaga Del Fresno a Sierra Oeste
- Mohernando a Sierra Oeste
- Sigüenza a Sierra Oeste
- Pardilla a Sierra Oeste
- Pradales a Sierra Oeste
- Riaza a Sierra Oeste
- Yunquera De Henares a Sierra Oeste
- Fuentespina a Sierra Oeste
- Honrubia De La Cuesta a Sierra Oeste
- Espinosa De Henares a Sierra Oeste
Preguntes i respostes
Quina és la manera més ràpida d'arribar des de Jurisdicción Mancomunada De Cerdedilla Y Navacerrada a Sierra Oeste?
La manera més ràpida triga 185 minuts, utilitzant Bus línia 691, Metro línia M-6, Bus línia 545.
Hi ha un bus directe entre Jurisdicción Mancomunada De Cerdedilla Y Navacerrada i Sierra Oeste a Madrid?
No, hauràs d'agafar 2 bus línies and una metro línia en total. El temps total de viatge és de 3 hr 5 min.
Quina línia de bus va des de Jurisdicción Mancomunada De Cerdedilla Y Navacerrada a Sierra Oeste a Madrid?
La línia 691 bus va des de l'estació de Ctra. M-601 - Club Alpino Español a prop de Jurisdicción Mancomunada De Cerdedilla Y Navacerrada a l'estació de Intercambiador De Moncloa. Des d'allà, hauràs d'agafar una bus línia and una metro línia fins a l'estació de Intercambiador De Moncloa a prop de Sierra Oeste a Madrid
Quant de temps es triga a viatjar des de Jurisdicción Mancomunada De Cerdedilla Y Navacerrada a Sierra Oeste a Madrid amb bus and metro?
El temps total de viatge entre Jurisdicción Mancomunada De Cerdedilla Y Navacerrada i Sierra Oeste a Madrid per bus and metro és d'aproximadament 3 hr 5 min.
On puc pujar al bus a prop de Jurisdicción Mancomunada De Cerdedilla Y Navacerrada per arribar a Sierra Oeste a Madrid?
Agafa la 691 bus des de la Ctra. M-601 - Club Alpino Español parada a prop de Jurisdicción Mancomunada De Cerdedilla Y Navacerrada a Madrid.
On puc baixar del bus quan viatjo entre Jurisdicción Mancomunada De Cerdedilla Y Navacerrada i Sierra Oeste a Madrid?
Baixa del bus a la Intercambiador De Moncloa parada, que és la més propera a Sierra Oeste a Madrid
How much is the total bus and metro fare from Jurisdicción Mancomunada De Cerdedilla Y Navacerrada to Sierra Oeste?
The ride from Jurisdicción Mancomunada De Cerdedilla Y Navacerrada to Sierra Oeste costs 8,00 €.
Rutes populars
- Núñez De Balboa a Aeropuerto Adolfo Suárez Madrid - Barajas T4
- Aranjuez a Pozuelo De Alarcón
- Moncloa a Hospital Montepríncipe
- Aranjuez a Parque Warner Madrid
- Vicálvaro a Leganés
- Intercambiador De Avenida De América a Hospital Universitario Clínico San Carlos
- San Lorenzo De El Escorial a Las Rozas De Madrid
- Ópera Madrid Metro a Estadio Santiago Bernabéu
- La Latina Madrid Metro a Aeropuerto T1 T2 T3
- Barajas a Leganés
- Moncloa a Cuatro vientos
- Arganda Del Rey a Parla
- Estación De Atocha a Hospital Central de la Defensa Gomez Ulla (Hosp. Ctl. de la Defensa Gómez Ulla)
- Puerta De Toledo a Aeropuerto Adolfo Suárez Madrid - Barajas T4
- Plaza De Castilla a Majadahonda
- Intercambiador De Avenida De América a Aeropuerto T1 T2 T3
- Madrid Airport Terminal 4 a Pinto
- Móstoles a Cuatro vientos
- Avenida De América a Pozuelo De Alarcón
- Gran Vía - Plaza De España a Móstoles