Salta al contingut principal

Com arribar de Vargas Ponce (Impar) - Dionisia Martínez a Torre Pacheco per bus and tren?

De Vargas Ponce (Impar) - Dionisia Martínez a Torre Pacheco per bus and tren

Per arribar des de Vargas Ponce (Impar) - Dionisia Martínez a Torre Pacheco a Torre-Pacheco, agafa la 5 bus des de Vargas Ponce (Impar) - Dionisia Martínez estació a Plaza de Las Puertas de San José - Trovero Marín estació. A continuació, agafa la PROXIMIDAD tren des de Cartagena estació a Torre-Pacheco estació. La durada total del viatge d'aquesta ruta és d'aproximadament 1 hr 24 min L’horari de bus and tren des de Vargas Ponce (Impar) - Dionisia Martínez pot canviar. Et recomanem consultar l’horari actualitzat de bus and tren fins a Torre Pacheco a l’app Moovit.

84min
Bus - 55
Tren - PROXIMIDADPROXIMIDAD
Caminar fins a Torre Pacheco
Surt de Vargas Ponce (Impar) - Dionisia Martínez

Pas a Pas

  • 1
    Comença des de bus estació
    Comença des de bus estació
    Vargas Ponce (Impar) - Dionisia Martínez
  • 2
    Bus - 55
    Espera a bus
    5
    Lo Campano
  • 3
    Desplaça't a bus estació
    Desplaça't a bus estació
    Plaza de Las Puertas de San José - Trovero Marín
    24 min
  • 4
    Camina fins a tren estació
    Camina fins a tren estació
    Cartagena
    370 m • 5 min
  • 5
    Tren - PROXIMIDADPROXIMIDAD
    Espera a tren
    PROXIMIDAD
    Murcia
  • 6
    Desplaça't a tren estació
    Desplaça't a tren estació
    Torre-Pacheco
    12 min
  • 7
    Caminar fins a Torre Pacheco
    Caminar fins a
    Torre Pacheco
    Avenida de la Estación
    1.15 km • 15 min
*Duració basada en el trànsit a les 8am
L'aplicació de Mobilitat Urbana Més Popular a Murcia.
Totes les opcions locals de mobilitat en una app

Indicacions de transport públic des de Vargas Ponce (Impar) - Dionisia Martínez a Torre Pacheco

La distància entre Vargas Ponce (Impar) - Dionisia Martínez, Torre-Pacheco i Torre Pacheco, Torre-Pacheco és aproximadament de 24.78 km, que normalment es pot recórrer en 84 min. Moovit et mostrarà les indicacions des de Vargas Ponce (Impar) - Dionisia Martínez a Torre Pacheco abans del dia bus and tren, de manera que independentment de la forma en què escullis viatjar a Torre-Pacheco, sempre tindràs moltes opcions fàcils.

Horari de Bus And Tren de Vargas Ponce (Impar) - Dionisia Martínez a Torre Pacheco

Per consultar l’horari de bus and tren de Vargas Ponce (Impar) - Dionisia Martínez a Torre Pacheco amb l’app Moovit, primer descarrega i obre l’app al teu smartphone. Introdueix el punt de sortida (Vargas Ponce (Impar) - Dionisia Martínez) i la destinació (Torre Pacheco), i selecciona la data i l’hora del viatge. Moovit mostrarà totes les rutes de bus and tren disponibles, el temps estimat de viatge i els transbordaments necessaris. Podràs veure els horaris detallats de sortida i arribada de cada bus and tren, així com actualitzacions en temps real sobre retards o canvis. Utilitza aquesta informació per planificar el teu viatge i mantenir-te al dia dels últims horaris de bus and tren.

Preguntes i respostes

  • Quina és la manera més ràpida d'arribar des de Vargas Ponce (Impar) - Dionisia Martínez a Torre Pacheco?

    La manera més ràpida triga 84 minuts, utilitzant Bus línia 5, Tren línia PROXIMIDAD.

  • Hi ha un bus directe entre Vargas Ponce (Impar) - Dionisia Martínez i Torre Pacheco?

    No, hauràs d'agafar una bus línia and una tren línia en total. El temps total de viatge és de 1 hr 24 min.

  • Quina línia de bus va des de Vargas Ponce (Impar) - Dionisia Martínez a Torre Pacheco?

    La línia 5 bus va des de l'estació de Plaza de Las Puertas de San José - Trovero Marín a prop de Vargas Ponce (Impar) - Dionisia Martínez a Cartagena fins a l'estació de Cartagena. Des d'allà, hauràs d'agafar una tren línia fins a l'estació de Cartagena a prop de Torre Pacheco a Torre-Pacheco.

  • Quant de temps es triga en viatjar des de Vargas Ponce (Impar) - Dionisia Martínez fins a Torre Pacheco amb bus and tren?

    El temps de viatge total entre Vargas Ponce (Impar) - Dionisia Martínez a Cartagena i Torre Pacheco a Torre-Pacheco per bus and tren és d'aproximadament 1 hr 24 min.

  • On puc pujar al bus a prop de Vargas Ponce (Impar) - Dionisia Martínez per arribar a Torre Pacheco?

    Agafa la 5 bus des de la Plaza de Las Puertas de San José - Trovero Marín parada a prop de Vargas Ponce (Impar) - Dionisia Martínez a Cartagena.

  • On puc baixar del bus quan viatjo entre Vargas Ponce (Impar) - Dionisia Martínez i Torre Pacheco?

    Baixa del bus a la Cartagena estació, que és la més propera a Torre Pacheco a Torre-Pacheco