Com arribar de [Barzaniel.Las, Las|Barzaniellas, Las] Las Barzaniel.Las - La Mata [Cta 04835] a Trubia per bus?
De [Barzaniel.Las, Las|Barzaniellas, Las] Las Barzaniel.Las - La Mata [Cta 04835] a Trubia per bus
Per arribar des de [Barzaniel.Las, Las|Barzaniellas, Las] Las Barzaniel.Las - La Mata [Cta 04835] a Trubia a Oviedo, agafa la CAN bus des de [Barzaniel.Las, Las|Barzaniellas, Las] Las Barzaniel.Las - La Mata [Cta 04836] estació a [Cangas Del Narcea] Estación Bus Cangas Del Narcea [Cta 04633] estació. A continuació, agafa la OVI bus des de [Cangas Del Narcea] Estación Bus Cangas Del Narcea [Cta 04633] estació a [Sotu|Soto] Sotu De Trubia [Cta 01609] estació. La durada total del viatge d'aquesta ruta és d'aproximadament 3 hr 1 min
Pas a Pas
- 1Camina fins a bus estació[Barzaniel.Las, Las|Barzaniellas, Las] Las Barzaniel.Las - La Mata [Cta 04836]10 m • 1 min
- 2Espera a busCANCangas Del Narcea
- 3Desplaça't a bus estació[Cangas Del Narcea] Estación Bus Cangas Del Narcea [Cta 04633]5 min
- 4Espera a busOVIOviedo
- 5Desplaça't a bus estació[Sotu|Soto] Sotu De Trubia [Cta 01609]121 min
- 6Caminar fins aTrubiaCalle Domingo Rodríguez1.17 km • 15 min
Indicacions de transport públic des de [Barzaniel.Las, Las|Barzaniellas, Las] Las Barzaniel.Las - La Mata [Cta 04835] a Trubia
Estacions de transport públic properes a [Barzaniel.Las, Las|Barzaniellas, Las] Las Barzaniel.Las - La Mata [Cta 04835]
[Barzaniel.Las, Las|Barzaniellas, Las] Las Barzaniel.Las - La Mata [Cta 04835] es troba a [Barzaniel.Las, Las|Barzaniellas, Las] Las Barzaniel.Las - La Mata [Cta 04835], Oviedo i l'estació de transport públic més propera és [Barzaniel.Las, Las|Barzaniellas, Las] Las Barzaniel.Las - La Mata [Cta 04836].
Estacions de Bus properes a [Barzaniel.Las, Las|Barzaniellas, Las] Las Barzaniel.Las - La Mata [Cta 04835]:
- [Barzaniel.Las, Las|Barzaniellas, Las] Las Barzaniel.Las - La Mata [Cta 04836]
- [Barzaniel.Las, Las|Barzaniellas, Las] Mercado Barzaniellas [Cta 04837]
- [Barzaniel.Las, Las|Barzaniellas, Las] Mercado Barzaniellas [Cta 04838]
Estacions de transport públic properes a Trubia, Oviedo
Trubia es troba a Calle Domingo Rodríguez, Oviedo i l'estació de transport públic més propera és [Fábrica, La|Trubia] Estación Renfe Trubia [Cta 01524].
Estacions de Bus properes a Trubia:
- [Fábrica, La|Trubia] Estación Renfe Trubia [Cta 01524]
- [Fábrica, La|Trubia] Estación Renfe Trubia [Cta 01491]
- [Fábrica, La|Trubia] Fábrica De Trubia [Cta 02443]
Rutes relacionades
- Oviedo a Trubia
- [Oviedo/Uviéu] Estación Bus Oviedo Il- Pepe Cosmen [Cta 21470] a Trubia
- [Bobes] Amazon [Cta 21469] a Trubia
- [Gijón/Xixón] Castilla 37 Avda [Cta 01550] a Trubia
- [Gijón/Xixón] Gota De Leche - Lado Llanes [Cta 06812] a Trubia
- [Oviedo/Uviéu] Teodoro López Cuesta [Cta 21395] a Trubia
- [Cuadonga/Covadonga] El Peregrino [Cta 05421] a Trubia
- [Cangues D'Onís/Cangas De Onís] Estación Bus Cangas De Onís [Cta 07993] a Trubia
- [Oviedo/Uviéu] Atenas [Cta 17070] a Trubia
- [Cadavéu|Cadavedo] Rotonda Cadavéu [Cta 16975] a Trubia
- [Rellayo, El|Rellayu, El] La Cabaña [Cta 17161] a Trubia
- [Vioño] Vioño As-238 Km8 [Cta 21416] a Trubia
- [Vioño] Vioño As-238 Km8 [Cta 21417] a Trubia
- Villabona a Trubia
- Avilés a Trubia
- San Juan De La Nieva a Trubia
- Soto De Rey Estación a Trubia
- La Felguera a Trubia
- Ciaño a Trubia
- [Llavandera|Lavandera] Celles - Iglesia Santianes [Cta 15701] a Trubia
Preguntes i respostes
Quina és la manera més ràpida d'arribar des de [Barzaniel.Las, Las|Barzaniellas, Las] Las Barzaniel.Las - La Mata [Cta 04835] a Trubia?
La manera més ràpida triga 181 minuts, utilitzant Bus línia CAN, Bus línia OVI.
Hi ha un bus directe entre [Barzaniel.Las, Las|Barzaniellas, Las] Las Barzaniel.Las - La Mata [Cta 04835] i Trubia?
No, hauràs d'agafar 2 bus línies en total. El temps total de viatge és de 3 hr 1 min.
Quina línia de bus va des de [Barzaniel.Las, Las|Barzaniellas, Las] Las Barzaniel.Las - La Mata [Cta 04835] a Trubia?
La línia CAN bus va des de l'estació de [Barzaniel.Las, Las|Barzaniellas, Las] Las Barzaniel.Las - La Mata [Cta 04836] a prop de [Barzaniel.Las, Las|Barzaniellas, Las] Las Barzaniel.Las - La Mata [Cta 04835] a Cangas Del Narcea fins a l'estació de Cangas Del Narcea. Des d'allà, hauràs d'agafar una bus línia fins a l'estació de Cangas Del Narcea a prop de Trubia a Oviedo.
Quant de temps es triga en viatjar des de [Barzaniel.Las, Las|Barzaniellas, Las] Las Barzaniel.Las - La Mata [Cta 04835] fins a Trubia amb bus?
El temps de viatge total entre [Barzaniel.Las, Las|Barzaniellas, Las] Las Barzaniel.Las - La Mata [Cta 04835] a Cangas Del Narcea i Trubia a Oviedo per bus és d'aproximadament 3 hr 1 min.
On puc pujar al bus a prop de [Barzaniel.Las, Las|Barzaniellas, Las] Las Barzaniel.Las - La Mata [Cta 04835] per arribar a Trubia?
Agafa la CAN bus des de la [Barzaniel.Las, Las|Barzaniellas, Las] Las Barzaniel.Las - La Mata [Cta 04836] parada a prop de [Barzaniel.Las, Las|Barzaniellas, Las] Las Barzaniel.Las - La Mata [Cta 04835] a Cangas Del Narcea.
On puc baixar del bus quan viatjo entre [Barzaniel.Las, Las|Barzaniellas, Las] Las Barzaniel.Las - La Mata [Cta 04835] i Trubia?
Baixa del bus a la Cangas Del Narcea parada, que és la més propera a Trubia a Oviedo
Rutes populars
- Caravia a Avilés
- [Avilés] Estación Bus Avilés [Cta 00161] a hospital valle del nalon
- [Gijón/Xixón] Escuela Ingenieros - Campus Viesques [Cta 06904] a Lugones
- [Gijón/Xixón] Estación Alsa [Cta 00784] a Hospital del Oriente de Asturias
- Mieres a Avilés
- [Oviedo/Uviéu] El Mar 38 Avda [Cta 02070] a Trubia
- Cabrales a Amieva
- [Avilés] Llano Ponte [Cta 00207] a Campus Del Milán
- Ribadeo a Santa Eulalia De Oscos
- [Mieres Del Camín] Ramón Pérez De Ayala [Cta 09002] a Universidad De Oviedo - Campus De Llamaquique
- Taramundi a Pesoz
- [Folgueres, Les|Folgueras] Parque Principado [Cta 03483] a Facultad De Química
- Teverga a Cangas De Onís
- Cangas De Onís a Posada De Valdeón
- [Pola Llaviana, La/Pola De Laviana] Cidan [Cta 00462] a Aulario Norte
- [Llangréu/Langreo] La Felguera - Norte 6 [Cta 00415] a Campus De El Cristo
- [Pola Llaviana, La/Pola De Laviana] Libertad 40 [Cta 00461] a Trubia
- Cabranes a Onís
- [Mieres Del Camín] Estación Bus Mieres [Cta 07991] a Universidad De Oviedo - Campus De Llamaquique
- Nava a San Martín Del Rey Aurelio