Com arribar de [Llangréu/Langreo] La Felguera - Nitrógeno [Cta 00412] a Uned per bus?
Horari de bus de [Llangréu/Langreo] La Felguera - Nitrógeno [Cta 00412] a Uned
El bus POL de [Llangréu/Langreo] La Felguera - Nitrógeno [Cta 00412] a Uned circula de 9:43 a 15:43, amb sortides cada 6 hr. El trajecte dura uns 1 hr 7 min, amb servei regular durant tot l'horari de funcionament.
De [Llangréu/Langreo] La Felguera - Nitrógeno [Cta 00412] a Uned per bus
Per arribar des de [Llangréu/Langreo] La Felguera - Nitrógeno [Cta 00412] a Uned a Gijón, agafa la POL bus des de [Llangréu/Langreo] La Felguera - Pablo Picasso [Cta 00414] estació a Sedes - Avda. La Constitución estació. A continuació, agafa la 15 bus des de Sedes - Avda. La Constitución estació a Intra estació. La durada total del viatge d'aquesta ruta és d'aproximadament 1 hr 7 min L’horari de bus des de [Llangréu/Langreo] La Felguera - Nitrógeno [Cta 00412] pot canviar. Et recomanem consultar l’horari actualitzat de bus fins a Uned a l’app Moovit.
Pas a Pas
- 1Camina fins a bus estació[Llangréu/Langreo] La Felguera - Pablo Picasso [Cta 00414]570 m • 8 min
- 2Espera a busPOLGijón
- 3Desplaça't a bus estacióSedes - Avda. La ConstituciónID 15734 min
- 4Espera a bus15Hospital de Cabueñes
- 5Desplaça't a bus estacióIntraID 67715 min
- 6Caminar fins aUnedAvenida de la Pecuaria190 m • 3 min
Indicacions de transport públic des de [Llangréu/Langreo] La Felguera - Nitrógeno [Cta 00412] a Uned
Horari de Bus de [Llangréu/Langreo] La Felguera - Nitrógeno [Cta 00412] a Uned
Rutes relacionades
- Tuilla a Uned
- Gijón-Sanz Crespo a Uned
- La Felguera N. Langreo-N. Llangréu a Uned
- El Entrego La Oscura a Uned
- Oviedo a Uned
- [Oviedo/Uviéu] Estación Bus Oviedo Il- Pepe Cosmen [Cta 21470] a Uned
- [Bobes] Amazon [Cta 21469] a Uned
- Begoña a Uned
- [Gijón/Xixón] Castilla 37 Avda [Cta 01550] a Uned
- Somió - La Colonia 2 - Colonia Del Piles a Uned
- Avda. Constitución (Puerta La Villa) a Uned
- Campa De Torres a Uned
- [Oviedo/Uviéu] Teodoro López Cuesta [Cta 21395] a Uned
- [Cuadonga/Covadonga] El Peregrino [Cta 05421] a Uned
- [Cangues D'Onís/Cangas De Onís] Estación Bus Cangas De Onís [Cta 07993] a Uned
- [Oviedo/Uviéu] Atenas [Cta 17070] a Uned
- Pablo Iglesias 82 - Codema a Uned
- Camping Deva a Uned
- [Cadavéu|Cadavedo] Rotonda Cadavéu [Cta 16975] a Uned
- [Rellayo, El|Rellayu, El] La Cabaña [Cta 17161] a Uned
Preguntes i respostes
Quina és la manera més ràpida d'arribar des de [Llangréu/Langreo] La Felguera - Nitrógeno [Cta 00412] a Uned?
La manera més ràpida triga 67 minuts, utilitzant Bus línia POL, Bus línia 15.
Hi ha un bus directe entre [Llangréu/Langreo] La Felguera - Nitrógeno [Cta 00412] i Uned?
No, hauràs d'agafar 2 bus línies en total. El temps total de viatge és de 1 hr 7 min.
Quina línia de bus va des de [Llangréu/Langreo] La Felguera - Nitrógeno [Cta 00412] a Uned?
La línia POL bus va des de l'estació de [Llangréu/Langreo] La Felguera - Pablo Picasso [Cta 00414] a prop de [Llangréu/Langreo] La Felguera - Nitrógeno [Cta 00412] a Langreo fins a l'estació de Sedes - Avda. La Constitución. Des d'allà, hauràs d'agafar una bus línia fins a l'estació de Sedes - Avda. La Constitución a prop de Uned a Gijón.
Quant de temps es triga en viatjar des de [Llangréu/Langreo] La Felguera - Nitrógeno [Cta 00412] fins a Uned amb bus?
El temps de viatge total entre [Llangréu/Langreo] La Felguera - Nitrógeno [Cta 00412] a Langreo i Uned a Gijón per bus és d'aproximadament 1 hr 7 min.
On puc pujar al bus a prop de [Llangréu/Langreo] La Felguera - Nitrógeno [Cta 00412] per arribar a Uned?
Agafa la POL bus des de la [Llangréu/Langreo] La Felguera - Pablo Picasso [Cta 00414] parada a prop de [Llangréu/Langreo] La Felguera - Nitrógeno [Cta 00412] a Langreo.
On puc baixar del bus quan viatjo entre [Llangréu/Langreo] La Felguera - Nitrógeno [Cta 00412] i Uned?
Baixa del bus a la Sedes - Avda. La Constitución parada, que és la més propera a Uned a Gijón
Quan és el primer bus des de [Llangréu/Langreo] La Felguera - Nitrógeno [Cta 00412] a Uned?
El primer bus des de [Llangréu/Langreo] La Felguera - Nitrógeno [Cta 00412] a Langreo a Uned a Gijón és Pola de Laviana-Gijón [Autopista] [Cabueñes] [Plaza Europa]. Surt de la [Llangréu/Langreo] La Felguera - Pablo Picasso [Cta 00414] parada a les 8:43.
Rutes populars
- Nava a Las Regueras
- [Berrón, El] Cruce Noreña [Cta 02035] a Campus De El Cristo
- [Urbanización La Fresneda] Plaza Central [Cta 02347] a Universidad De Oviedo - Campus De Llamaquique
- [Santolaya|Santa Eulalia] Fozalguera - Pruvia [Cta 02959] a Facultad De Biología
- Siero a Llanera
- [Avilés] Estación Bus Avilés [Cta 00161] a Centro Pet Asturias Hospital De Jove
- [Santolaya|Santa Eulalia] Urbanización Soto De Llanera 2 [Cta 07297] a Facultad De Derecho
- [Mieres Del Camín] Estación Bus Mieres [Cta 07991] a Universidad De Oviedo - Campus De Llamaquique
- Cangas De Onís a Posada De Valdeón
- [Oviedo/Uviéu] Hermanos Pidal 14 [Cta 02667] a Uned
- [Llangréu/Langreo] Sama - Plaza La Salve [Cta 00425] a Facultad De Derecho
- Avilés a Llanera
- [Corredoria, La] La Estrecha [Cta 02055] a Facultad De Comercio, Turismo Y Ciencias Sociales Jovellanos
- Salas a Piloña
- Llanera a Villaviciosa
- [Salas] Centro De Salud (Salas) [Cta 16266] a Universidad De Oviedo - Campus De Llamaquique
- Langreo a Avilés
- Oviedo a Sotres
- Caravia a Langreo
- Cabranes a Ribadesella