Com arribar de Méndez Álvaro a Uned Las Rozas per bus and metro?
De Méndez Álvaro a Uned Las Rozas per bus and metro
Per arribar des de Méndez Álvaro a Uned Las Rozas a Área Metropolitana De Madrid Y Corredor Del Henares, hauràs d'agafar una metro línia and 2 bus línies: agafa la M-6 metro des de Méndez Álvaro estació a Moncloa estació A continuació, hauràs de canviar a 627 bus i, finalment, a agafa la 625 bus des de Av. Padre Huidobro - Urb. Casaquemada estació a Aristóteles - Polideportivo estació La durada total del viatge d'aquesta ruta és d'aproximadament 1 hr 6 min The ride fare is 8,00 €. L’horari de bus and metro des de Méndez Álvaro pot canviar. Et recomanem consultar l’horari actualitzat de bus and metro fins a Uned Las Rozas a l’app Moovit.
Pas a Pas
- 1Camina fins a metro estacióMéndez Álvaro70 m • 1 min
- 2Espera a metroM-6Circular Andén 1
- 3Desplaça't a metro estacióMoncloa26 min
- 4Camina fins a bus estacióIntercambiador De MoncloaID 8_06002
- 5Espera a bus627Eras - Cementerio
- 6Desplaça't a bus estacióAv. Padre Huidobro - Urb. CasaquemadaID 8_0602610 min
- 7Espera a bus625Av. Marsil - Iglesia
- 8Desplaça't a bus estacióAristóteles - PolideportivoID 8_0981614 min
- 9Caminar fins aUned Las RozasAvenida de Esparta370 m • 5 min
Indicacions de transport públic des de Méndez Álvaro a Uned Las Rozas
Horari de Bus And Metro de Méndez Álvaro a Uned Las Rozas
Rutes relacionades
- Puente De Vallecas a Uned Las Rozas
- Sierra Guadalupe a Uned Las Rozas
- Villa Vallecas a Uned Las Rozas
- Legazpi - Matadero a Uned Las Rozas
- Pío XII a Uned Las Rozas
- Marianistas a Uned Las Rozas
- Museo Reina Sofía a Uned Las Rozas
- Conde De Las Posadas a Uned Las Rozas
- Hospital Gregorio Marañón a Uned Las Rozas
- Canillejas a Uned Las Rozas
- Avenida De América - Ciudad Pegaso a Uned Las Rozas
- Barajas a Uned Las Rozas
- Moncloa a Uned Las Rozas
- Parque De La Vaguada a Uned Las Rozas
- Cuatro Caminos a Uned Las Rozas
- Legazpi a Uned Las Rozas
- Manuel Becerra a Uned Las Rozas
- Hospital De La Princesa a Uned Las Rozas
- Conde Casal a Uned Las Rozas
- Pacífico a Uned Las Rozas
Preguntes i respostes
Quina és la manera més ràpida d'arribar des de Méndez Álvaro a Uned Las Rozas?
La manera més ràpida triga 66 minuts, utilitzant Metro línia M-6, Bus línia 627, Bus línia 625.
Hi ha un metro directe entre Méndez Álvaro i Uned Las Rozas a Área Metropolitana De Madrid Y Corredor Del Henares?
No, hauràs d'agafar una metro línia and 2 bus línies en total. El temps total de viatge és de 1 hr 6 min.
Quina línia de metro va des de Méndez Álvaro a Uned Las Rozas a Área Metropolitana De Madrid Y Corredor Del Henares?
La línia M-6 metro va des de l'estació de Méndez Álvaro a prop de Méndez Álvaro a l'estació de Moncloa. Des d'allà, hauràs d'agafar 2 bus línies fins a l'estació de Moncloa a prop de Uned Las Rozas a Área Metropolitana De Madrid Y Corredor Del Henares
Quant de temps es triga a viatjar des de Méndez Álvaro a Uned Las Rozas a Área Metropolitana De Madrid Y Corredor Del Henares amb metro and bus?
El temps total de viatge entre Méndez Álvaro i Uned Las Rozas a Área Metropolitana De Madrid Y Corredor Del Henares per metro and bus és d'aproximadament 1 hr 6 min.
On puc pujar al metro a prop de Méndez Álvaro per arribar a Uned Las Rozas a Área Metropolitana De Madrid Y Corredor Del Henares?
Agafa la M-6 metro des de la Méndez Álvaro estació a prop de Méndez Álvaro a Área Metropolitana De Madrid Y Corredor Del Henares.
On puc baixar del metro quan viatjo entre Méndez Álvaro i Uned Las Rozas a Área Metropolitana De Madrid Y Corredor Del Henares?
Baixa del metro a la Moncloa parada, que és la més propera a Uned Las Rozas a Área Metropolitana De Madrid Y Corredor Del Henares
Quan és l'últim tren des de Méndez Álvaro a Uned Las Rozas a Área Metropolitana De Madrid Y Corredor Del Henares?
El darrer tren des de Méndez Álvaro a Uned Las Rozas a Área Metropolitana De Madrid Y Corredor Del Henares és la línia Villalba - Príncipe Pío - Chamartín. Surt de la Méndez Álvaro estació a les 0:17.
How much is the metro fare from Méndez Álvaro to Uned Las Rozas?
The ride from Méndez Álvaro to Uned Las Rozas costs 8,00 €.
Rutes populars
- Aeropuerto T4 a Torrejón De Ardoz
- Barajas a Azuqueca De Henares
- Alcorcón a Leganés
- Majadahonda a Colmenar Viejo
- Canillejas a Alcalá de Henares
- Madrid Airport Terminal 4 a Getafe Centro
- Madrid a Valdebebas
- La Latina Madrid Metro a Museo del Prado
- Cercedilla a Rascafría
- Ciempozuelos a Parque Warner Madrid
- Moncloa a Arroyomolinos
- Móstoles a Aeropuerto T1 T2 T3
- Lominchar a Madrid
- Leganés a Aeropuerto T1 T2 T3
- Intercambiador De Plaza De Castilla a Aeropuerto Adolfo Suárez Madrid - Barajas T4
- Callao Station a Madrid Atocha Station
- Diego De León a Madrid Airport Terminal 4
- Aeropuerto T4 a T2 - Aeropuerto Madrid-Barajas
- Alcorcón a Universidad Europea de Madrid
- Estadio Santiago Bernabéu a Plaza Mayor Station Madrid Spain