Com arribar de Neptuno a Uned Las Rozas per bus and metro?
De Neptuno a Uned Las Rozas per bus and metro
Per arribar des de Neptuno a Uned Las Rozas a Área Metropolitana De Madrid Y Corredor Del Henares, hauràs d'agafar 2 bus línies and una metro línia: agafa la C03 bus des de Neptuno estació a Embajadores - Ronda De Valencia estació A continuació, hauràs de canviar a M-3 metro i, finalment, a agafa la 625 bus des de Intercambiador De Moncloa estació a Aristóteles - Polideportivo estació La durada total del viatge d'aquesta ruta és d'aproximadament 1 hr 15 min The ride fare is 6,20 €. L’horari de bus and metro des de Neptuno pot canviar. Et recomanem consultar l’horari actualitzat de bus and metro fins a Uned Las Rozas a l’app Moovit.
Pas a Pas
- 1Comença des de bus estacióNeptuno
- 2Espera a busC03Puerta Toledo
- 3Desplaça't a bus estacióEmbajadores - Ronda De ValenciaID 3209 min
- 4Camina fins a metro estacióEmbajadores60 m • 1 min
- 5Espera a metroM-3Moncloa
- 6Desplaça't a metro estacióMoncloa10 min
- 7Camina fins a bus estacióIntercambiador De MoncloaID 8_06002
- 8Espera a bus625Av. Marsil - Iglesia
- 9Desplaça't a bus estacióAristóteles - PolideportivoID 8_0981635 min
- 10Caminar fins aUned Las RozasAvenida de Esparta370 m • 5 min
De Neptuno a Uned Las Rozas per bus
Per arribar des de Neptuno a Uned Las Rozas a Área Metropolitana De Madrid Y Corredor Del Henares, agafa la 1 bus des de Círculo De Bellas Artes estació a Moncloa estació. A continuació, agafa la 625 bus des de Intercambiador De Moncloa estació a Aristóteles - Polideportivo estació. La durada total del viatge d'aquesta ruta és d'aproximadament 1 hr 10 min The ride fare is 4,50 €. L’horari de bus and metro des de Neptuno pot canviar. Et recomanem consultar l’horari actualitzat de bus and metro fins a Uned Las Rozas a l’app Moovit.
Pas a Pas
- 1Camina fins a bus estacióCírculo De Bellas ArtesID 5135580 m • 8 min
- 2Espera a bus1Cristo Rey
- 3Desplaça't a bus estacióMoncloaID 481612 min
- 4Camina fins a bus estacióIntercambiador De MoncloaID 8_06002150 m • 3 min
- 5Espera a bus625Av. Marsil - Iglesia
- 6Desplaça't a bus estacióAristóteles - PolideportivoID 8_0981635 min
- 7Caminar fins aUned Las RozasAvenida de Esparta370 m • 5 min
Indicacions de transport públic des de Neptuno a Uned Las Rozas
Horari de Bus And Metro de Neptuno a Uned Las Rozas
Rutes relacionades
- Puente De Vallecas a Uned Las Rozas
- Sierra Guadalupe a Uned Las Rozas
- Villa Vallecas a Uned Las Rozas
- Legazpi - Matadero a Uned Las Rozas
- Pío XII a Uned Las Rozas
- Marianistas a Uned Las Rozas
- Museo Reina Sofía a Uned Las Rozas
- Conde De Las Posadas a Uned Las Rozas
- Hospital Gregorio Marañón a Uned Las Rozas
- Canillejas a Uned Las Rozas
- Avenida De América - Ciudad Pegaso a Uned Las Rozas
- Barajas a Uned Las Rozas
- Moncloa a Uned Las Rozas
- Parque De La Vaguada a Uned Las Rozas
- Cuatro Caminos a Uned Las Rozas
- Legazpi a Uned Las Rozas
- Manuel Becerra a Uned Las Rozas
- Hospital De La Princesa a Uned Las Rozas
- Conde Casal a Uned Las Rozas
- Pacífico a Uned Las Rozas
De Neptuno a Uned Las Rozas per bus
Per arribar des de Neptuno a Uned Las Rozas a Área Metropolitana De Madrid Y Corredor Del Henares, agafa la 1 bus des de Círculo De Bellas Artes estació a Moncloa estació. A continuació, agafa la 625 bus des de Intercambiador De Moncloa estació a Aristóteles - Polideportivo estació. La durada total del viatge d'aquesta ruta és d'aproximadament 1 hr 10 min The ride fare is 4,50 €. L’horari de bus and metro des de Neptuno pot canviar. Et recomanem consultar l’horari actualitzat de bus and metro fins a Uned Las Rozas a l’app Moovit.
Pas a Pas
- 1Camina fins a bus estacióCírculo De Bellas ArtesID 5135580 m • 8 min
- 2Espera a bus1Cristo Rey
- 3Desplaça't a bus estacióMoncloaID 481612 min
- 4Camina fins a bus estacióIntercambiador De MoncloaID 8_06002150 m • 3 min
- 5Espera a bus625Av. Marsil - Iglesia
- 6Desplaça't a bus estacióAristóteles - PolideportivoID 8_0981635 min
- 7Caminar fins aUned Las RozasAvenida de Esparta370 m • 5 min
Preguntes i respostes
Quina és la manera més ràpida d'arribar des de Neptuno a Uned Las Rozas?
La manera més ràpida triga 75 minuts, utilitzant Bus línia C03, Metro línia M-3, Bus línia 625.
Quina és la ruta alternativa per arribar des de Neptuno a Uned Las Rozas?
La ruta alternativa triga 70 minuts, utilitzant Bus línia 1, Bus línia 625.
Hi ha un bus directe entre Neptuno i Uned Las Rozas a Área Metropolitana De Madrid Y Corredor Del Henares?
No, hauràs d'agafar 2 bus línies and una metro línia en total. El temps total de viatge és de 1 hr 15 min.
Quina línia de bus va des de Neptuno a Uned Las Rozas a Área Metropolitana De Madrid Y Corredor Del Henares?
La línia C03 bus va des de l'estació de Puerta Toledo a prop de Neptuno a l'estació de Embajadores - Ronda De Valencia. Des d'allà, hauràs d'agafar una bus línia and una metro línia fins a l'estació de Embajadores - Ronda De Valencia a prop de Uned Las Rozas a Área Metropolitana De Madrid Y Corredor Del Henares
Quant de temps es triga a viatjar des de Neptuno a Uned Las Rozas a Área Metropolitana De Madrid Y Corredor Del Henares amb bus and metro?
El temps total de viatge entre Neptuno i Uned Las Rozas a Área Metropolitana De Madrid Y Corredor Del Henares per bus and metro és d'aproximadament 1 hr 15 min.
On puc pujar al bus a prop de Neptuno per arribar a Uned Las Rozas a Área Metropolitana De Madrid Y Corredor Del Henares?
Agafa la C03 bus des de la Puerta Toledo parada a prop de Neptuno a Área Metropolitana De Madrid Y Corredor Del Henares.
On puc baixar del bus quan viatjo entre Neptuno i Uned Las Rozas a Área Metropolitana De Madrid Y Corredor Del Henares?
Baixa del bus a la Embajadores - Ronda De Valencia parada, que és la més propera a Uned Las Rozas a Área Metropolitana De Madrid Y Corredor Del Henares
Quan és el primer tren des de Neptuno a Uned Las Rozas a Área Metropolitana De Madrid Y Corredor Del Henares?
El primer tren des de Neptuno a Uned Las Rozas a Área Metropolitana De Madrid Y Corredor Del Henares és Villalba - Príncipe Pío - Chamartín. Surt de la Recoletos estació a les 8:26.
How much is the total bus and metro fare from Neptuno to Uned Las Rozas?
The ride from Neptuno to Uned Las Rozas costs 6,20 €.
Rutes populars
- Pirámides a Aeropuerto Madrid-Barajas T3
- Móstoles a Tres Cantos
- Villaverde Bajo a Móstoles
- Moncloa a Universidad Alfonso X El Sabio
- Alcorcón Central a Hospital Universitario de Getafe
- Atocha Station a Getafe Sector 3
- Santiago Bernabéu Madrid Metro a Plaza Castilla Station
- Ocaña a Parla
- Alcobendas a Alcorcón
- Aravaca a Madrid Airport Barajas - Terminal 4
- Chamartín a Hospital Central De La Defensa Gómez Ulla.
- Estación De Atocha a Hospital De Día Pio XII
- Intercambiador De Plaza De Castilla a Maternidad O'Donnell
- Chamartín a Avenida De América
- Hotel Puerta de Toledo Madrid a Madrid Airport MAD
- Sol a Santiago Bernabéu Madrid Metro
- Madrid Atocha Station a Santiago Bernabéu Madrid Metro
- Villaverde Bajo a Estadio Wanda Metropolitano
- Madrid Airport Terminal 4 a Sainz De Baranda
- Aeropuerto T1 T2 T3 a Sol