Salta al contingut principal

Com arribar de Infante Don Luis a Uned Las Rozas per bus?

Horari de bus de Infante Don Luis a Uned Las Rozas

El bus 573 de Infante Don Luis a Uned Las Rozas circula de 6:32 a 22:32, amb sortides cada 1 hr. El trajecte dura uns 1 hr 30 min, amb servei regular durant tot l'horari de funcionament.

De Infante Don Luis a Uned Las Rozas per bus

Per arribar des de Infante Don Luis a Uned Las Rozas a Área Metropolitana De Madrid Y Corredor Del Henares, agafa la 573 bus des de Av. Infante Don Luis - Federico G.ª Lorca estació a Moncloa estació. A continuació, agafa la 625 bus des de Intercambiador De Moncloa estació a Aristóteles - Polideportivo estació. La durada total del viatge d'aquesta ruta és d'aproximadament 1 hr 30 min The ride fare is 1,30 €. L’horari de bus des de Infante Don Luis pot canviar. Et recomanem consultar l’horari actualitzat de bus fins a Uned Las Rozas a l’app Moovit.

90min1,30 €
Camina fins a bus estació
Bus - 573573
Bus - 625625
Caminar fins a Uned Las Rozas
Surt de Av. Infante Don Luis - Federico G.ª Lorca

Pas a Pas

  • 1
    Camina fins a bus estació
    Camina fins a bus estació
    Av. Infante Don Luis - Federico G.ª Lorca
    ID 8_12186
    120 m • 2 min
  • 2
    Bus - 573573
    Espera a bus
    573
    P.º Moret - Moncloa
  • 3
    Desplaça't a bus estació
    Desplaça't a bus estació
    Moncloa
    ID 11980
    48 min
  • 4
    Camina fins a bus estació
    Camina fins a bus estació
    Intercambiador De Moncloa
    ID 8_06002
    70 m • 1 min
  • 5
    Bus - 625625
    Espera a bus
    625
    Gta. Urgull - Monte Ulia
  • 6
    Desplaça't a bus estació
    Desplaça't a bus estació
    Aristóteles - Polideportivo
    ID 8_09816
    30 min
  • 7
    Caminar fins a Uned Las Rozas
    Caminar fins a
    Uned Las Rozas
    Avenida de Esparta
    370 m • 5 min
*Duració basada en el trànsit a les 8am
L'aplicació de Mobilitat Urbana Més Popular a Madrid.
Totes les opcions locals de mobilitat en una app

Indicacions de transport públic des de Infante Don Luis a Uned Las Rozas

La distància entre Infante Don Luis, Área Metropolitana De Madrid Y Corredor Del Henares i Uned Las Rozas, Área Metropolitana De Madrid Y Corredor Del Henares és aproximadament de 52.89 km, que normalment es pot recórrer en 90 min. Moovit et mostrarà les indicacions des de Infante Don Luis a Uned Las Rozas abans del dia bus, de manera que independentment de la forma en què escullis viatjar a Área Metropolitana De Madrid Y Corredor Del Henares, sempre tindràs moltes opcions fàcils.

Horari de Bus de Infante Don Luis a Uned Las Rozas

Per consultar l’horari de bus de Infante Don Luis a Uned Las Rozas amb l’app Moovit, primer descarrega i obre l’app al teu smartphone. Introdueix el punt de sortida (Infante Don Luis) i la destinació (Uned Las Rozas), i selecciona la data i l’hora del viatge. Moovit mostrarà totes les rutes de bus disponibles, el temps estimat de viatge i els transbordaments necessaris. Podràs veure els horaris detallats de sortida i arribada de cada bus, així com actualitzacions en temps real sobre retards o canvis. Utilitza aquesta informació per planificar el teu viatge i mantenir-te al dia dels últims horaris de bus.

Preguntes i respostes

  • Quina és la manera més ràpida d'arribar des de Infante Don Luis a Uned Las Rozas?

    La manera més ràpida triga 90 minuts, utilitzant Bus línia 573, Bus línia 625.

  • Hi ha un bus directe entre Infante Don Luis i Uned Las Rozas a Área Metropolitana De Madrid Y Corredor Del Henares?

    No, hauràs d'agafar 2 bus línies en total. El temps total de viatge és de 1 hr 30 min.

  • Quina línia de bus va des de Infante Don Luis a Uned Las Rozas a Área Metropolitana De Madrid Y Corredor Del Henares?

    La línia 573 bus va des de l'estació de Av. Infante Don Luis - Federico G.ª Lorca a prop de Infante Don Luis a l'estació de Moncloa. Des d'allà, hauràs d'agafar una bus línia fins a l'estació de Moncloa a prop de Uned Las Rozas a Área Metropolitana De Madrid Y Corredor Del Henares

  • Quant de temps es triga a viatjar des de Infante Don Luis a Uned Las Rozas a Área Metropolitana De Madrid Y Corredor Del Henares amb bus?

    El temps total de viatge entre Infante Don Luis i Uned Las Rozas a Área Metropolitana De Madrid Y Corredor Del Henares per bus és d'aproximadament 1 hr 30 min.

  • On puc pujar al bus a prop de Infante Don Luis per arribar a Uned Las Rozas a Área Metropolitana De Madrid Y Corredor Del Henares?

    Agafa la 573 bus des de la Av. Infante Don Luis - Federico G.ª Lorca parada a prop de Infante Don Luis a Área Metropolitana De Madrid Y Corredor Del Henares.

  • On puc baixar del bus quan viatjo entre Infante Don Luis i Uned Las Rozas a Área Metropolitana De Madrid Y Corredor Del Henares?

    Baixa del bus a la Moncloa parada, que és la més propera a Uned Las Rozas a Área Metropolitana De Madrid Y Corredor Del Henares

  • How much is the bus fare from Infante Don Luis to Uned Las Rozas?

    The ride from Infante Don Luis to Uned Las Rozas costs 1,30 €.