Salta al contingut principal

Com arribar de El Pedroso a Uned Sevilla per bus and tren?

De El Pedroso a Uned Sevilla per bus and tren

Per arribar des de El Pedroso a Uned Sevilla hauràs d'agafar 2 tren línies and una bus línia: agafa la C3 tren des de El Pedroso estació a Los Rosales estació A continuació, hauràs de canviar a C1 tren i, finalment, a agafa la 25 bus des de San Bernardo (Estación Cercanías) estació a San Juan de La Cruz (Avenida Juan Xxiii) estació La durada total del viatge d'aquesta ruta és d'aproximadament 1 hr 51 min L’horari de bus and tren des de El Pedroso pot canviar. Et recomanem consultar l’horari actualitzat de bus and tren fins a Uned Sevilla a l’app Moovit.

111min
Tren - C3
Tren - C1
Bus - 2525
Caminar fins a Uned Sevilla
Surt de El Pedroso

Pas a Pas

  • 1
    Comença des de tren estació
    Comença des de tren estació
    El Pedroso
  • 2
    Tren - C3
    Espera a tren
    C3
    Sevilla-Santa Justa
  • 3
    Desplaça't a tren estació
    Desplaça't a tren estació
    Los Rosales
    38 min
  • 4
    Tren - C1
    Espera a tren
    C1
    Utrera
  • 5
    Desplaça't a tren estació
    Desplaça't a tren estació
    San Bernardo
    41 min
  • 6
    Camina fins a bus estació
    Camina fins a bus estació
    San Bernardo (Estación Cercanías)
    90 m • 2 min
  • 7
    Bus - 2525
    Espera a bus
    25
    Rochelambert
  • 8
    Desplaça't a bus estació
    Desplaça't a bus estació
    San Juan de La Cruz (Avenida Juan Xxiii)
    13 min
  • 9
    Caminar fins a Uned Sevilla
    Caminar fins a
    Uned Sevilla
    Calle Luisa de la Cerda
    100 m • 2 min
*Duració basada en el trànsit a les 8am
L'aplicació de Mobilitat Urbana Més Popular a Sevilla.
Totes les opcions locals de mobilitat en una app

Indicacions de transport públic des de El Pedroso a Uned Sevilla

La distància entre El Pedroso i Uned Sevilla és d'aproximadament 72.1 km. Aquest trajecte sol durar uns 111 min. Moovit et mostrarà com anar de El Pedroso a Uned Sevilla amb bus and tren, perquè sempre tinguis opcions fàcils per moure’t per Sevilla.

Horari de Bus And Tren de El Pedroso a Uned Sevilla

Per consultar l’horari de bus and tren de El Pedroso a Uned Sevilla amb l’app Moovit, primer descarrega i obre l’app al teu smartphone. Introdueix el punt de sortida (El Pedroso) i la destinació (Uned Sevilla), i selecciona la data i l’hora del viatge. Moovit mostrarà totes les rutes de bus and tren disponibles, el temps estimat de viatge i els transbordaments necessaris. Podràs veure els horaris detallats de sortida i arribada de cada bus and tren, així com actualitzacions en temps real sobre retards o canvis. Utilitza aquesta informació per planificar el teu viatge i mantenir-te al dia dels últims horaris de bus and tren.

Preguntes i respostes

  • Quina és la manera més ràpida d'arribar des de El Pedroso a Uned Sevilla?

    La manera més ràpida triga 111 minuts, utilitzant Tren línia C3, Tren línia C1, Bus línia 25.

  • Hi ha un tren directe entre El Pedroso i Uned Sevilla?

    No, hauràs d'agafar 2 tren línies and una bus línia en total. El temps total de viatge és de 1 hr 51 min.

  • Quina línia de tren va des de El Pedroso a Uned Sevilla?

    La línia C3 tren va des de l'estació de Los Rosales a prop de El Pedroso a El Pedroso fins a l'estació de San Bernardo. Des d'allà, hauràs d'agafar una tren línia and una bus línia fins a l'estació de San Bernardo a prop de Uned Sevilla.

  • Quant de temps es triga en viatjar des de El Pedroso fins a Uned Sevilla amb tren and bus?

    El temps de viatge total entre El Pedroso a i Uned Sevilla a per tren and bus és d'aproximadament 1 hr 51 min.

  • On puc pujar al tren a prop de El Pedroso per arribar a Uned Sevilla?

    Agafa la C3 tren des de la Los Rosales estació a prop de El Pedroso a El Pedroso.

  • On puc baixar del tren quan viatjo entre El Pedroso i Uned Sevilla?

    Baixa del tren a la San Bernardo parada, que és la més propera a Uned Sevilla

  • Quan és el primer tren des de El Pedroso a Uned Sevilla?

    El primer tren des de El Pedroso a El Pedroso a Uned Sevilla a Sevilla és Santa Justa - Cazalla Constantina. Surt de la El Pedroso estació a les 13:01.