Com arribar de Castillo De Simancas - Recinto Ferial a Universidad Carlos III Colmenarejo per bus?
Horari de bus de Castillo De Simancas - Recinto Ferial a Universidad Carlos III Colmenarejo
El bus 629 de Castillo De Simancas - Recinto Ferial a Universidad Carlos III Colmenarejo circula de 6:39 a 23:09, amb sortides cada 15-30 min. El trajecte dura uns 1 hr 30 min, amb servei regular durant tot l'horari de funcionament.
De Castillo De Simancas - Recinto Ferial a Universidad Carlos III Colmenarejo per bus
Per arribar des de Castillo De Simancas - Recinto Ferial a Universidad Carlos III Colmenarejo a Cuenca Del Guadarrama, agafa la 629 bus des de Castillo De Simancas - Recinto Ferial estació a Intercambiador De Moncloa estació. A continuació, agafa la 631 bus des de Intercambiador De Moncloa estació a Av. Gregorio Peces-Barba - Universidad estació. La durada total del viatge d'aquesta ruta és d'aproximadament 1 hr 30 min The ride fare is 6,00 €. L’horari de bus des de Castillo De Simancas - Recinto Ferial pot canviar. Et recomanem consultar l’horari actualitzat de bus fins a Universidad Carlos III Colmenarejo a l’app Moovit.
Pas a Pas
- 1Comença des de bus estacióCastillo De Simancas - Recinto Ferial
- 2Espera a bus629Intercambiador De Moncloa (Isla 1)
- 3Desplaça't a bus estacióIntercambiador De MoncloaID 8_0600231 min
- 4Espera a bus631Av. Gregorio Peces-Barba - Universidad
- 5Desplaça't a bus estacióAv. Gregorio Peces-Barba - UniversidadID 8_1237851 min
- 6Caminar fins aUniversidad Carlos III ColmenarejoAvenida Gregorio Peces-Barba Martínez280 m • 4 min
Indicacions de transport públic des de Castillo De Simancas - Recinto Ferial a Universidad Carlos III Colmenarejo
Horari de Bus de Castillo De Simancas - Recinto Ferial a Universidad Carlos III Colmenarejo
Rutes relacionades
- Legazpi - Matadero a Universidad Carlos III Colmenarejo
- Pío XII a Universidad Carlos III Colmenarejo
- Conde De Las Posadas a Universidad Carlos III Colmenarejo
- Hospital Gregorio Marañón a Universidad Carlos III Colmenarejo
- Canillejas a Universidad Carlos III Colmenarejo
- Avenida De América - Ciudad Pegaso a Universidad Carlos III Colmenarejo
- Moncloa a Universidad Carlos III Colmenarejo
- Parque De La Vaguada a Universidad Carlos III Colmenarejo
- Cuatro Caminos a Universidad Carlos III Colmenarejo
- Legazpi a Universidad Carlos III Colmenarejo
- Hospital De La Princesa a Universidad Carlos III Colmenarejo
- Conde De Casal a Universidad Carlos III Colmenarejo
- Valmojado - Parque Aluche a Universidad Carlos III Colmenarejo
- Plaza Castilla a Universidad Carlos III Colmenarejo
- O'Donnell a Universidad Carlos III Colmenarejo
- Metro O'Donnell a Universidad Carlos III Colmenarejo
- Gómez De La Serna - Julio Calvo a Universidad Carlos III Colmenarejo
- Puerta De Alcalá a Universidad Carlos III Colmenarejo
- Hospital La Paz a Universidad Carlos III Colmenarejo
- Metro Antonio Machado a Universidad Carlos III Colmenarejo
Preguntes i respostes
Quina és la manera més ràpida d'arribar des de Castillo De Simancas - Recinto Ferial a Universidad Carlos III Colmenarejo?
La manera més ràpida triga 90 minuts, utilitzant Bus línia 629, Bus línia 631.
Hi ha un bus directe entre Castillo De Simancas - Recinto Ferial i Universidad Carlos III Colmenarejo?
No, hauràs d'agafar 2 bus línies en total. El temps total de viatge és de 1 hr 30 min.
Quina línia de bus va des de Castillo De Simancas - Recinto Ferial a Universidad Carlos III Colmenarejo?
La línia 629 bus va des de l'estació de Intercambiador De Moncloa a prop de Castillo De Simancas - Recinto Ferial a Área Metropolitana De Madrid Y Corredor Del Henares fins a l'estació de Av. Gregorio Peces-Barba - Universidad. Des d'allà, hauràs d'agafar una bus línia fins a l'estació de Av. Gregorio Peces-Barba - Universidad a prop de Universidad Carlos III Colmenarejo a Cuenca Del Guadarrama.
Quant de temps es triga en viatjar des de Castillo De Simancas - Recinto Ferial fins a Universidad Carlos III Colmenarejo amb bus?
El temps de viatge total entre Castillo De Simancas - Recinto Ferial a Área Metropolitana De Madrid Y Corredor Del Henares i Universidad Carlos III Colmenarejo a Cuenca Del Guadarrama per bus és d'aproximadament 1 hr 30 min.
On puc pujar al bus a prop de Castillo De Simancas - Recinto Ferial per arribar a Universidad Carlos III Colmenarejo?
Agafa la 629 bus des de la Intercambiador De Moncloa parada a prop de Castillo De Simancas - Recinto Ferial a Área Metropolitana De Madrid Y Corredor Del Henares.
On puc baixar del bus quan viatjo entre Castillo De Simancas - Recinto Ferial i Universidad Carlos III Colmenarejo?
Baixa del bus a la Av. Gregorio Peces-Barba - Universidad parada, que és la més propera a Universidad Carlos III Colmenarejo a Cuenca Del Guadarrama
How much is the bus fare from Castillo De Simancas - Recinto Ferial to Universidad Carlos III Colmenarejo?
The ride from Castillo De Simancas - Recinto Ferial to Universidad Carlos III Colmenarejo costs 6,00 €.
Rutes populars
- Majadahonda a Valdemorillo
- Leganés Central a Hospital Central de la Defensa Gomez Ulla (Hosp. Ctl. de la Defensa Gómez Ulla)
- Móstoles - El Soto a Pozuelo De Alarcón
- Intercambiador De Avenida De América a Madrid Atocha Station
- Callao Station a Madrid Atocha Station
- Madrid Barajas Airport T4 a Chamartín
- Barajas a Madrid Puerta De Atocha
- Madrid a Torrejón De Ardoz
- Madrid Airport Terminal 4 a Glorieta Puerta De Toledo
- Ocaña a Parla
- Ciempozuelos a Madrid Atocha Station
- Hotel Puerta de Toledo Madrid a Madrid Airport MAD
- Móstoles a Getafe
- Moncloa Madrid Metro a Estadio Santiago Bernabéu
- Leganés a San Sebastián De Los Reyes
- Barajas a Pinto
- Plaza De España a Estadio Wanda Metropolitano
- Antón Martín a Aeropuerto T1 T2 T3
- Móstoles a Hospital Universitario La Paz
- Leganés a Seseña