Com arribar de Av. Andalucía - P.º De Los Hoteles a Universidad Carlos III Colmenarejo per bus and metro?
De Av. Andalucía - P.º De Los Hoteles a Universidad Carlos III Colmenarejo per bus and metro
Per arribar des de Av. Andalucía - P.º De Los Hoteles a Universidad Carlos III Colmenarejo a Cuenca Del Guadarrama, hauràs d'agafar 2 bus línies and una metro línia: agafa la 423 bus des de P.º Estación - Alberiza estació a Legazpi - Paseo Del Molino estació A continuació, hauràs de canviar a M-3 metro i, finalment, a agafa la 631 bus des de Intercambiador De Moncloa estació a Av. Gregorio Peces-Barba - Universidad estació La durada total del viatge d'aquesta ruta és d'aproximadament 1 hr 47 min The ride fare is 8,00 €. L’horari de bus and metro des de Av. Andalucía - P.º De Los Hoteles pot canviar. Et recomanem consultar l’horari actualitzat de bus and metro fins a Universidad Carlos III Colmenarejo a l’app Moovit.
Pas a Pas
- 1Camina fins a bus estacióP.º Estación - AlberizaID 8_10763260 m • 4 min
- 2Espera a bus423Estación Sur De Autobuses
- 3Desplaça't a bus estacióLegazpi - Paseo Del MolinoID 320125 min
- 4Camina fins a metro estacióLegazpi90 m • 2 min
- 5Espera a metroM-3Moncloa
- 6Desplaça't a metro estacióMoncloa14 min
- 7Camina fins a bus estacióIntercambiador De MoncloaID 8_06002
- 8Espera a bus631Av. Gregorio Peces-Barba - Universidad
- 9Desplaça't a bus estacióAv. Gregorio Peces-Barba - UniversidadID 8_1237850 min
- 10Caminar fins aUniversidad Carlos III ColmenarejoAvenida Gregorio Peces-Barba Martínez280 m • 4 min
Indicacions de transport públic des de Av. Andalucía - P.º De Los Hoteles a Universidad Carlos III Colmenarejo
Horari de Bus And Metro de Av. Andalucía - P.º De Los Hoteles a Universidad Carlos III Colmenarejo
Rutes relacionades
- Legazpi - Matadero a Universidad Carlos III Colmenarejo
- Pío XII a Universidad Carlos III Colmenarejo
- Conde De Las Posadas a Universidad Carlos III Colmenarejo
- Hospital Gregorio Marañón a Universidad Carlos III Colmenarejo
- Canillejas a Universidad Carlos III Colmenarejo
- Avenida De América - Ciudad Pegaso a Universidad Carlos III Colmenarejo
- Moncloa a Universidad Carlos III Colmenarejo
- Parque De La Vaguada a Universidad Carlos III Colmenarejo
- Cuatro Caminos a Universidad Carlos III Colmenarejo
- Legazpi a Universidad Carlos III Colmenarejo
- Hospital De La Princesa a Universidad Carlos III Colmenarejo
- Conde De Casal a Universidad Carlos III Colmenarejo
- Valmojado - Parque Aluche a Universidad Carlos III Colmenarejo
- Plaza Castilla a Universidad Carlos III Colmenarejo
- O'Donnell a Universidad Carlos III Colmenarejo
- Metro O'Donnell a Universidad Carlos III Colmenarejo
- Gómez De La Serna - Julio Calvo a Universidad Carlos III Colmenarejo
- Puerta De Alcalá a Universidad Carlos III Colmenarejo
- Hospital La Paz a Universidad Carlos III Colmenarejo
- Metro Antonio Machado a Universidad Carlos III Colmenarejo
Preguntes i respostes
Quina és la manera més ràpida d'arribar des de Av. Andalucía - P.º De Los Hoteles a Universidad Carlos III Colmenarejo?
La manera més ràpida triga 107 minuts, utilitzant Bus línia 423, Metro línia M-3, Bus línia 631.
Hi ha un bus directe entre Av. Andalucía - P.º De Los Hoteles i Universidad Carlos III Colmenarejo?
No, hauràs d'agafar 2 bus línies and una metro línia en total. El temps total de viatge és de 1 hr 47 min.
Quina línia de bus va des de Av. Andalucía - P.º De Los Hoteles a Universidad Carlos III Colmenarejo?
La línia 423 bus va des de l'estació de P.º Estación - Alberiza a prop de Av. Andalucía - P.º De Los Hoteles a Comarca Sur fins a l'estació de Legazpi - Paseo Del Molino. Des d'allà, hauràs d'agafar una bus línia and una metro línia fins a l'estació de Legazpi - Paseo Del Molino a prop de Universidad Carlos III Colmenarejo a Cuenca Del Guadarrama.
Quant de temps es triga en viatjar des de Av. Andalucía - P.º De Los Hoteles fins a Universidad Carlos III Colmenarejo amb bus and metro?
El temps de viatge total entre Av. Andalucía - P.º De Los Hoteles a Comarca Sur i Universidad Carlos III Colmenarejo a Cuenca Del Guadarrama per bus and metro és d'aproximadament 1 hr 47 min.
On puc pujar al bus a prop de Av. Andalucía - P.º De Los Hoteles per arribar a Universidad Carlos III Colmenarejo?
Agafa la 423 bus des de la P.º Estación - Alberiza parada a prop de Av. Andalucía - P.º De Los Hoteles a Comarca Sur.
On puc baixar del bus quan viatjo entre Av. Andalucía - P.º De Los Hoteles i Universidad Carlos III Colmenarejo?
Baixa del bus a la Legazpi - Paseo Del Molino parada, que és la més propera a Universidad Carlos III Colmenarejo a Cuenca Del Guadarrama
How much is the total bus and metro fare from Av. Andalucía - P.º De Los Hoteles to Universidad Carlos III Colmenarejo?
The ride from Av. Andalucía - P.º De Los Hoteles to Universidad Carlos III Colmenarejo costs 8,00 €.
Rutes populars
- Plaza Castilla Station a Madrid Atocha Station
- Arroyomolinos a Navalcarnero
- Aeropuerto T4 a Aravaca
- Alcalá De Henares a Estadio Wanda Metropolitano
- Móstoles a Griñón
- Móstoles a El Escorial
- Madrid a Pinto
- Coslada a Hospital Fundación Jiménez Díaz
- Moncloa a Valdemoro
- Alcobendas - San Sebastián De Los Reyes a Las Rozas De Madrid
- Plaza De Castilla a Hospital De Cantoblanco.
- Guadalajara a Universidad Complutense De Madrid (Campus De Somosaguas)
- Aero Madrid Barajas T2 Llegada a Atocha Madrid Spain
- Méndez Álvaro a Torrejón De Ardoz
- Goya Madrid Metro a Metropolitano Stadium
- Moncloa Madrid Metro a Estadio Santiago Bernabéu
- Moncloa a Tres Cantos
- Leganés a Valdemoro
- Collado Villalba a Torrelodones
- Barajas a Pinto