Com arribar de Dos Castillas a Universidad Ceu San Pablo per tramvia?
De Dos Castillas a Universidad Ceu San Pablo per tramvia
Per arribar des de Dos Castillas a Universidad Ceu San Pablo a Área Metropolitana De Madrid Y Corredor Del Henares, agafa la ML-2 tramvia des de Dos Castillas estació a Colonia Jardín estació. A continuació, agafa la ML-3 tramvia des de Colonia Jardín estació a Montepríncipe estació. La durada total del viatge d'aquesta ruta és d'aproximadament 43 min The ride fare is 3,00 €. L’horari de tramvia des de Dos Castillas pot canviar. Et recomanem consultar l’horari actualitzat de tramvia fins a Universidad Ceu San Pablo a l’app Moovit.
Pas a Pas
- 1Comença des de tramvia estacióDos Castillas
- 2Espera a tramviaML-2Colonia Jardín
- 3Desplaça't a tramvia estacióColonia Jardín15 min
- 4Espera a tramviaML-3Puerta de Boadilla
- 5Desplaça't a tramvia estacióMontepríncipe12 min
- 6Caminar fins aUniversidad Ceu San PabloPaseo de los Ciruelos340 m • 5 min
De Dos Castillas a Universidad Ceu San Pablo per bus and tramvia
Per arribar des de Dos Castillas a Universidad Ceu San Pablo a Área Metropolitana De Madrid Y Corredor Del Henares, agafa la 563 bus des de Ctra. Húmera - Atenas estació a Ctra. Cchel. A Aravaca - Colonia Jardín estació. A continuació, agafa la ML-3 tramvia des de Colonia Jardín estació a Montepríncipe estació. La durada total del viatge d'aquesta ruta és d'aproximadament 49 min The ride fare is 5,00 €. L’horari de tramvia des de Dos Castillas pot canviar. Et recomanem consultar l’horari actualitzat de tramvia fins a Universidad Ceu San Pablo a l’app Moovit.
Pas a Pas
- 1Camina fins a bus estacióCtra. Húmera - AtenasID 8_09380470 m • 6 min
- 2Espera a bus563Intercambiador De Aluche
- 3Desplaça't a bus estacióCtra. Cchel. A Aravaca - Colonia JardínID 8_0841016 min
- 4Camina fins a tramvia estacióColonia Jardín60 m • 1 min
- 5Espera a tramviaML-3Puerta de Boadilla
- 6Desplaça't a tramvia estacióMontepríncipe12 min
- 7Caminar fins aUniversidad Ceu San PabloPaseo de los Ciruelos340 m • 5 min
Indicacions de transport públic des de Dos Castillas a Universidad Ceu San Pablo
Horari de Tramvia de Dos Castillas a Universidad Ceu San Pablo
Rutes relacionades
- Playa De Louro - Chopos a Universidad Ceu San Pablo
- Legazpi - Matadero a Universidad Ceu San Pablo
- Pío XII a Universidad Ceu San Pablo
- Conde De Las Posadas a Universidad Ceu San Pablo
- Hospital Gregorio Marañón a Universidad Ceu San Pablo
- Canillejas a Universidad Ceu San Pablo
- Avenida De América - Ciudad Pegaso a Universidad Ceu San Pablo
- Barajas a Universidad Ceu San Pablo
- Moncloa a Universidad Ceu San Pablo
- Parque De La Vaguada a Universidad Ceu San Pablo
- Cuatro Caminos a Universidad Ceu San Pablo
- Legazpi a Universidad Ceu San Pablo
- Hospital De La Princesa a Universidad Ceu San Pablo
- Conde Casal a Universidad Ceu San Pablo
- Valmojado - Parque Aluche a Universidad Ceu San Pablo
- Plaza Castilla a Universidad Ceu San Pablo
- O'Donnell a Universidad Ceu San Pablo
- Metro O'Donnell a Universidad Ceu San Pablo
- Gómez De La Serna - Julio Calvo a Universidad Ceu San Pablo
- Puerta De Alcalá - Retiro a Universidad Ceu San Pablo
De Dos Castillas a Universidad Ceu San Pablo per bus and tramvia
Per arribar des de Dos Castillas a Universidad Ceu San Pablo a Área Metropolitana De Madrid Y Corredor Del Henares, agafa la 563 bus des de Ctra. Húmera - Atenas estació a Ctra. Cchel. A Aravaca - Colonia Jardín estació. A continuació, agafa la ML-3 tramvia des de Colonia Jardín estació a Montepríncipe estació. La durada total del viatge d'aquesta ruta és d'aproximadament 49 min The ride fare is 5,00 €. L’horari de tramvia des de Dos Castillas pot canviar. Et recomanem consultar l’horari actualitzat de tramvia fins a Universidad Ceu San Pablo a l’app Moovit.
Pas a Pas
- 1Camina fins a bus estacióCtra. Húmera - AtenasID 8_09380470 m • 6 min
- 2Espera a bus563Intercambiador De Aluche
- 3Desplaça't a bus estacióCtra. Cchel. A Aravaca - Colonia JardínID 8_0841016 min
- 4Camina fins a tramvia estacióColonia Jardín60 m • 1 min
- 5Espera a tramviaML-3Puerta de Boadilla
- 6Desplaça't a tramvia estacióMontepríncipe12 min
- 7Caminar fins aUniversidad Ceu San PabloPaseo de los Ciruelos340 m • 5 min
Preguntes i respostes
Quina és la manera més ràpida d'arribar des de Dos Castillas a Universidad Ceu San Pablo?
La manera més ràpida triga 43 minuts, utilitzant Tramvia línia ML-2, Tramvia línia ML-3.
Quina és la ruta alternativa per arribar des de Dos Castillas a Universidad Ceu San Pablo?
La ruta alternativa triga 49 minuts, utilitzant Bus línia 563, Tramvia línia ML-3.
Hi ha un tramvia directe entre Dos Castillas i Universidad Ceu San Pablo a Área Metropolitana De Madrid Y Corredor Del Henares?
No, hauràs d'agafar 2 tramvia línies en total. El temps total de viatge és de 43 min.
Quina línia de tramvia va des de Dos Castillas a Universidad Ceu San Pablo a Área Metropolitana De Madrid Y Corredor Del Henares?
La línia ML-2 tramvia va des de l'estació de Colonia Jardín a prop de Dos Castillas a l'estació de Colonia Jardín. Des d'allà, hauràs d'agafar una tramvia línia fins a l'estació de Colonia Jardín a prop de Universidad Ceu San Pablo a Área Metropolitana De Madrid Y Corredor Del Henares
Quant de temps es triga a viatjar des de Dos Castillas a Universidad Ceu San Pablo a Área Metropolitana De Madrid Y Corredor Del Henares amb tramvia?
El temps total de viatge entre Dos Castillas i Universidad Ceu San Pablo a Área Metropolitana De Madrid Y Corredor Del Henares per tramvia és d'aproximadament 43 min.
On puc pujar al tramvia a prop de Dos Castillas per arribar a Universidad Ceu San Pablo a Área Metropolitana De Madrid Y Corredor Del Henares?
Agafa la ML-2 tramvia des de la Colonia Jardín estació a prop de Dos Castillas a Área Metropolitana De Madrid Y Corredor Del Henares.
On puc baixar del tramvia quan viatjo entre Dos Castillas i Universidad Ceu San Pablo a Área Metropolitana De Madrid Y Corredor Del Henares?
Baixa del tramvia a la Colonia Jardín estació, que és la més propera a Universidad Ceu San Pablo a Área Metropolitana De Madrid Y Corredor Del Henares
Quan és el primer bus des de Dos Castillas a Universidad Ceu San Pablo a Área Metropolitana De Madrid Y Corredor Del Henares?
El primer bus des de Dos Castillas a Universidad Ceu San Pablo a Área Metropolitana De Madrid Y Corredor Del Henares és Boadilla del Monte - Pozuelo de Alarcón. Surt de la Av. Pablo VI - París parada a les 10:20.
How much is the tramvia fare from Dos Castillas to Universidad Ceu San Pablo?
The ride from Dos Castillas to Universidad Ceu San Pablo costs 3,00 €.
Rutes populars
- Fuenlabrada a Hospital Rey Juan Carlos
- Santo Domingo a Aeropuerto Adolfo Suárez Madrid - Barajas T4
- Tres Cantos a Madrid
- Alcorcón a Universidad Europea de Madrid
- Méndez Álvaro a Hospital Universitario 12 De Octubre.
- Retiro a Estadio Wanda Metropolitano
- Alcalá de Henares a Valdilecha
- Intercambiador De Aluche a Universidad Francisco De Vitoria
- Hotel Puerta de Toledo Madrid a Madrid Airport MAD
- Intercambiador De Avenida De América a Aeropuerto T4
- Intercambiador De Avenida De América a Base Aérea De Getafe
- Valdemoro a Alcobendas
- Alcorcón a Quirón Hospital Universitario
- Algete a Madrid
- Madrid Airport MAD a San Blas Canillejas
- Getafe Centro a Illescas
- Aranjuez a Pozuelo De Alarcón
- Nuevos Ministerios Madrid Metro a Pinto
- Mirasierra a Madrid
- Puerta Del Sur a Barajas Airport Terminal 4