Com arribar de Av. Antonio Hernández Gil, 18 (Suerte De Saavedra) a Universidad De Extremadura per bus?
De Av. Antonio Hernández Gil, 18 (Suerte De Saavedra) a Universidad De Extremadura per bus
Agafa un bus directe des de Av. Antonio Hernández Gil, 18 (Suerte De Saavedra) a Universidad De Extremadura a Badajoz: agafa la LC2 bus des de Av. Antonio Hernández Gil, 18 (Suerte De Saavedra) estació a Av. Javier Blanco Palenciano (Facultad De Medicina) estació La durada total del viatge d'aquesta ruta és d'aproximadament 31 min L’horari de bus des de Av. Antonio Hernández Gil, 18 (Suerte De Saavedra) pot canviar. Et recomanem consultar l’horari actualitzat de bus fins a Universidad De Extremadura a l’app Moovit.
Pas a Pas
- 1Comença des de bus estacióAv. Antonio Hernández Gil, 18 (Suerte De Saavedra)
- 2Espera a busLC2Hosp. Clínico
- 3Desplaça't a bus estacióAv. Javier Blanco Palenciano (Facultad De Medicina)ID 7023 min
- 4Caminar fins aUniversidad De ExtremaduraAvenida de la Investigación580 m • 8 min
Indicacions de transport públic des de Av. Antonio Hernández Gil, 18 (Suerte De Saavedra) a Universidad De Extremadura
Horari de Bus de Av. Antonio Hernández Gil, 18 (Suerte De Saavedra) a Universidad De Extremadura
Rutes relacionades
- Av. Damián Téllez Lafuente, 9 (Altozano) a Universidad De Extremadura
- Av. De Fernando Calzadilla, 25 a Universidad De Extremadura
- Av. De Europa, 3 a Universidad De Extremadura
- Plaza De La Libertad (Tubasa) a Universidad De Extremadura
- Av. De Cristóbal Colón, 10 a Universidad De Extremadura
- Av. De Cristóbal Colón, 15 a Universidad De Extremadura
- Av. Antonio Masa Campos, 7 a Universidad De Extremadura
- Av. Antonio Masa Campos, 1 a Universidad De Extremadura
- Av. Adolfo Díaz Ambrona a Universidad De Extremadura
- Av. Adolfo Díaz Ambrona, 32 a Universidad De Extremadura
- Av. Sinforiano Madroñero, 7 a Universidad De Extremadura
- Av. Sinforiano Madroñero, 21 a Universidad De Extremadura
- Av. Sinforiano Madroñero, 5 a Universidad De Extremadura
- Av. María Auxiliadora, 45 a Universidad De Extremadura
- Calle Vicente Delgado Algaba, 100 (Junto Est. Autobuses) a Universidad De Extremadura
- Av. Damián Téllez Lafuente, 30 (Junto Hospital Materno) a Universidad De Extremadura
- Av. Vicente Marcelo Nessi, 36 (Ciudad Jardín - Centro Comercial) a Universidad De Extremadura
- Av. Vicente Marcelo Nessi, 52 (Bda. Santa Clara) a Universidad De Extremadura
- Av. Luis De Góngora, 8 a Universidad De Extremadura
- Av. Luis De Góngora, 6 a Universidad De Extremadura
Preguntes i respostes
Quina és la manera més ràpida d'arribar des de Av. Antonio Hernández Gil, 18 (Suerte De Saavedra) a Universidad De Extremadura?
La manera més ràpida triga 31 minuts, utilitzant Bus línia LC2.
Hi ha un bus directe entre Av. Antonio Hernández Gil, 18 (Suerte De Saavedra) i Universidad De Extremadura a Badajoz?
Sí, hi ha un bus directe que va des de Av. Antonio Hernández Gil, 18 (Suerte De Saavedra) a Universidad De Extremadura a Badajoz en 31 min
Quina línia de bus va des de Av. Antonio Hernández Gil, 18 (Suerte De Saavedra) a Universidad De Extremadura a Badajoz?
La línia LC2 bus va des de l'estació de Hosp. Clínico a prop de Av. Antonio Hernández Gil, 18 (Suerte De Saavedra) a l'estació de Av. Javier Blanco Palenciano (Facultad De Medicina) a prop de Universidad De Extremadura a Badajoz
Quant de temps es triga a viatjar des de Av. Antonio Hernández Gil, 18 (Suerte De Saavedra) a Universidad De Extremadura a Badajoz amb bus?
El temps total de viatge entre Av. Antonio Hernández Gil, 18 (Suerte De Saavedra) i Universidad De Extremadura a Badajoz per bus és d'aproximadament 31 min.
On puc pujar al bus a prop de Av. Antonio Hernández Gil, 18 (Suerte De Saavedra) per arribar a Universidad De Extremadura a Badajoz?
Agafa la LC2 bus des de la Hosp. Clínico parada a prop de Av. Antonio Hernández Gil, 18 (Suerte De Saavedra) a Badajoz.
On puc baixar del bus quan viatjo entre Av. Antonio Hernández Gil, 18 (Suerte De Saavedra) i Universidad De Extremadura a Badajoz?
Baixa del bus a la Av. Javier Blanco Palenciano (Facultad De Medicina) parada, que és la més propera a Universidad De Extremadura a Badajoz
Quan és el primer bus des de Av. Antonio Hernández Gil, 18 (Suerte De Saavedra) a Universidad De Extremadura a Badajoz?
El primer bus des de Av. Antonio Hernández Gil, 18 (Suerte De Saavedra) a Universidad De Extremadura a Badajoz és Circular Exterior 2 (Hosp. Clínico - La Luneta - Cerro de Reyes). Surt de la Av. Antonio Hernández Gil, 18 (Suerte De Saavedra) parada a les 9:06.
Rutes populars
- Av. Damián Téllez Lafuente, 30 (Junto Hospital Materno) a Universidad De Extremadura
- Calle Suárez De Figueroa, 18 (Ctra. Circunvalación) a Facultad De Ciencias Económicas Y Empresariales
- Av. Vicente Marcelo Nessi, 36 (Ciudad Jardín - Centro Comercial) a Universidad De Extremadura
- José Lanot a Biblioteca Central
- Av. Adolfo Díaz Ambrona, 88 a Biblioteca Central
- Av. Santa Marina, 19 a Universidad De Extremadura
- Ntra. Sra. Guadalupe (Gévora) a Aulario Fac. Medicina
- Luis De Góngora a Facultad De Ciencias Económicas Y Empresariales
- Calle De Viritato, 6 a Novelda del Guadiana
- Av. José María Alcaraz Y Alenda, 147 a Universidad De Extremadura
- Plaza De La Libertad (Tubasa) a Hospital Universitario De Badajoz
- Av. Villanueva, 24 a Novelda del Guadiana
- A. Hernández Gil a Universidad De Extremadura
- Pza. De La Libertad a Clideba
- Calle Pedro De Valdivia, 3 a Universidad De Extremadura
- Urb. Los Montitos 3 a Biblioteca Central
- Av. De Pardaleras, 46 a Biblioteca Central
- Av. De Huelva, 5 a Biblioteca Central
- Av. Carolina Coronado (Est. Ff.Cc.) a Universidad De Extremadura
- Cementerio Nuevo a Universidad De Extremadura