Com arribar de Comissaria Policia Local Marítim (Front) a Universidad De Valencia per Metrovalencia?
De Comissaria Policia Local Marítim (Front) a Universidad De Valencia per Metrovalencia
Per arribar des de Comissaria Policia Local Marítim (Front) a Universidad De Valencia a Valencia, agafa la 6 Metrovalencia des de Grau - La Marina estació a Marítim estació. A continuació, agafa la 7 Metrovalencia des de Marítim estació a Aragó estació. La durada total del viatge d'aquesta ruta és d'aproximadament 22 min L’horari de Metrovalencia des de Comissaria Policia Local Marítim (Front) pot canviar. Et recomanem consultar l’horari actualitzat de Metrovalencia fins a Universidad De Valencia a l’app Moovit.
Pas a Pas
- 1Camina fins a Metrovalencia estacióGrau - La Marina130 m • 2 min
- 2Espera a Metrovalencia6Marítim
- 3Desplaça't a Metrovalencia estacióMarítim4 min
- 4Espera a Metrovalencia7Alameda
- 5Desplaça't a Metrovalencia estacióAragó5 min
- 6Caminar fins aUniversidad De ValenciaAvinguda de Blasco Ibáñez520 m • 7 min
De Comissaria Policia Local Marítim (Front) a Universidad De Valencia per bus
Agafa un bus directe des de Comissaria Policia Local Marítim (Front) a Universidad De Valencia a Valencia: agafa la 32 bus des de Mediterrània - Reina estació a Misser Mascó - Doctor Rodrígez Fornós estació La durada total del viatge d'aquesta ruta és d'aproximadament 28 min L’horari de Metrovalencia des de Comissaria Policia Local Marítim (Front) pot canviar. Et recomanem consultar l’horari actualitzat de Metrovalencia fins a Universidad De Valencia a l’app Moovit.
Pas a Pas
- 1Camina fins a bus estacióMediterrània - ReinaID 1243650 m • 9 min
- 2Espera a bus32Plaça De L'Ajuntament - Ateneu
- 3Desplaça't a bus estacióMisser Mascó - Doctor Rodrígez FornósID 87016 min
- 4Caminar fins aUniversidad De ValenciaAvinguda de Blasco Ibáñez320 m • 5 min
Indicacions de transport públic des de Comissaria Policia Local Marítim (Front) a Universidad De Valencia
Horari de Metrovalencia de Comissaria Policia Local Marítim (Front) a Universidad De Valencia
Rutes relacionades
- Av. Menéndez Pidal, 13 - Est. Autobusos a Universidad De Valencia
- València. Parc De L'Oest - Germans Rivas a Universidad De Valencia
- Natzaret a Universidad De Valencia
- Moreres a Universidad De Valencia
- Ciutat Arts I Ciències - Justícia a Universidad De Valencia
- Quatre Carreres a Universidad De Valencia
- Amado Granell - Montolivet a Universidad De Valencia
- Russafa a Universidad De Valencia
- Alacant a Universidad De Valencia
- Loriguilla - Reva a Universidad De Valencia
- Font Del Barranc a Universidad De Valencia
- Albal a Universidad De Valencia
- Piscina Parc Vedat a Universidad De Valencia
- Cid - Pere María Orts a Universidad De Valencia
- Àngel Guimerà 46 - Andén 2 a Universidad De Valencia
- Parc De L’Oest - Germans Rivas a Universidad De Valencia
- Cid - Nou D'Octubre a Universidad De Valencia
- Base Aérea - Onu a Universidad De Valencia
- A-3 Venta Del Poyo a Universidad De Valencia
- Cv-424 - El Bosque a Universidad De Valencia
De Comissaria Policia Local Marítim (Front) a Universidad De Valencia per bus
Agafa un bus directe des de Comissaria Policia Local Marítim (Front) a Universidad De Valencia a Valencia: agafa la 32 bus des de Mediterrània - Reina estació a Misser Mascó - Doctor Rodrígez Fornós estació La durada total del viatge d'aquesta ruta és d'aproximadament 28 min L’horari de Metrovalencia des de Comissaria Policia Local Marítim (Front) pot canviar. Et recomanem consultar l’horari actualitzat de Metrovalencia fins a Universidad De Valencia a l’app Moovit.
Pas a Pas
- 1Camina fins a bus estacióMediterrània - ReinaID 1243650 m • 9 min
- 2Espera a bus32Plaça De L'Ajuntament - Ateneu
- 3Desplaça't a bus estacióMisser Mascó - Doctor Rodrígez FornósID 87016 min
- 4Caminar fins aUniversidad De ValenciaAvinguda de Blasco Ibáñez320 m • 5 min
Preguntes i respostes
Quina és la manera més ràpida d'arribar des de Comissaria Policia Local Marítim (Front) a Universidad De Valencia?
La manera més ràpida triga 22 minuts, utilitzant Metrovalencia línia 6, Metrovalencia línia 7.
Quina és la ruta alternativa per arribar des de Comissaria Policia Local Marítim (Front) a Universidad De Valencia?
La ruta alternativa triga 28 minuts, utilitzant Bus línia 32.
Hi ha un Metrovalencia directe entre Comissaria Policia Local Marítim (Front) i Universidad De Valencia a Valencia?
No, hauràs d'agafar 2 Metrovalencia línies en total. El temps total de viatge és de 22 min.
Quina línia de Metrovalencia va des de Comissaria Policia Local Marítim (Front) a Universidad De Valencia a Valencia?
La línia 6 Metrovalencia va des de l'estació de Grau - La Marina a prop de Comissaria Policia Local Marítim (Front) a Valencia fins a l'estació de Marítim. Des d'allà, hauràs d'agafar una Metrovalencia línia fins a l'estació de Marítim a prop de Universidad De Valencia.
Quant de temps es triga a viatjar des de Comissaria Policia Local Marítim (Front) a Universidad De Valencia a Valencia amb Metrovalencia?
El temps de viatge total entre Comissaria Policia Local Marítim (Front) a i Universidad De Valencia a per Metrovalencia és d'aproximadament 22 min.
On puc pujar al Metrovalencia a prop de Comissaria Policia Local Marítim (Front) per arribar a Universidad De Valencia a Valencia?
Agafa la 6 Metrovalencia des de la Grau - La Marina estació a prop de Comissaria Policia Local Marítim (Front) a Valencia.
On puc baixar del Metrovalencia quan viatjo entre Comissaria Policia Local Marítim (Front) i Universidad De Valencia a Valencia?
Baixa del Metrovalencia a la Marítim estació, que és la més propera a Universidad De Valencia
Quan és el primer bus des de Comissaria Policia Local Marítim (Front) a Universidad De Valencia a Valencia?
El primer bus des de Comissaria Policia Local Marítim (Front) a Universidad De Valencia a Valencia és 93 - AV. DEL CID - PG. MARÍTIM. Surt de la Tarongers (Imparell) - Metro La Cadena parada a les 2:44.
Rutes populars
- València-Cabanyal a Nules
- Estació Joaquín Sorolla a Torrent
- Xàtiva - Estació Del Nord a Hospital Intermutual De Levante
- Manises a Benetússer
- Cv-339, 11 [Llíria] a Moncada
- Sagunt a Chelva
- L'Eliana a Xirivella
- Cabanyal a Hospital Quirón
- Plaça De Espanya (Parada Metro) [València] a Ayora
- Valencia Nord a Centro de Especialidades Medicas Monteolivete
- Aldaia a Quart De Poblet
- Patraix a Hospital Clínico
- València-Cabanyal a Foios
- Mislata a Torrent
- Empalme a Puig
- Bétera a Albal
- Foios a Alaquàs
- Corts Valencianes (Parell) - Metro Beniferri a Moncada
- Almàssera a Xàtiva
- Av. Ausiàs March Frente 101 a Sedaví