Salta al contingut principal

Com arribar de Pino Gordo a Universidad Europea De Canarias per bus?

De Pino Gordo a Universidad Europea De Canarias per bus

Per arribar des de Pino Gordo a Universidad Europea De Canarias a La Orotava, hauràs d'agafar 3 bus línies: agafa la 482 bus des de Castaños (T) estació a Los Cristianos (T) estació A continuació, hauràs de canviar a 112 bus i, finalment, a agafa la 108 bus des de Intercambiador Sta.Cruz estació a Estación La Orotava (T) estació La durada total del viatge d'aquesta ruta és d'aproximadament 3 hr 20 min L’horari de bus des de Pino Gordo pot canviar. Et recomanem consultar l’horari actualitzat de bus fins a Universidad Europea De Canarias a l’app Moovit.

200min
Camina fins a bus estació
Bus - 482482
Bus - 112112
Bus - 108108
Caminar fins a Universidad Europea De Canarias
Surt de Castaños (T)

Pas a Pas

  • 1
    Camina fins a bus estació
    Camina fins a bus estació
    Castaños (T)
    ID 7675
    580 m • 8 min
  • 2
    Bus - 482482
    Espera a bus
    482
    Los Cristianos (T)
  • 3
    Desplaça't a bus estació
    Desplaça't a bus estació
    Los Cristianos (T)
    ID 7140
    38 min
  • 4
    Bus - 112112
    Espera a bus
    112
    Intercambiador Sta.Cruz
  • 5
    Desplaça't a bus estació
    Desplaça't a bus estació
    Intercambiador Sta.Cruz
    54 min
  • 6
    Camina fins a bus estació
    Camina fins a bus estació
    Intercambiador Sta.Cruz
    ID 9181
    50 m • 1 min
  • 7
    Bus - 108108
    Espera a bus
    108
    Estación Icod (T)
  • 8
    Desplaça't a bus estació
    Desplaça't a bus estació
    Estación La Orotava (T)
    ID 4009
    44 min
  • 9
    Caminar fins a Universidad Europea De Canarias
    Caminar fins a
    Universidad Europea De Canarias
    Calle Inocencio Garcia
    690 m • 9 min
*Duració basada en el trànsit a les 8am
L'aplicació de Mobilitat Urbana Més Popular a Tenerife.
Totes les opcions locals de mobilitat en una app

Indicacions de transport públic des de Pino Gordo a Universidad Europea De Canarias

La distància entre Pino Gordo, La Orotava i Universidad Europea De Canarias, La Orotava és aproximadament de 138.9 km, que normalment es pot recórrer en 200 min. Moovit et mostrarà les indicacions des de Pino Gordo a Universidad Europea De Canarias abans del dia bus, de manera que independentment de la forma en què escullis viatjar a La Orotava, sempre tindràs moltes opcions fàcils.

Horari de Bus de Pino Gordo a Universidad Europea De Canarias

Per consultar l’horari de bus de Pino Gordo a Universidad Europea De Canarias amb l’app Moovit, primer descarrega i obre l’app al teu smartphone. Introdueix el punt de sortida (Pino Gordo) i la destinació (Universidad Europea De Canarias), i selecciona la data i l’hora del viatge. Moovit mostrarà totes les rutes de bus disponibles, el temps estimat de viatge i els transbordaments necessaris. Podràs veure els horaris detallats de sortida i arribada de cada bus, així com actualitzacions en temps real sobre retards o canvis. Utilitza aquesta informació per planificar el teu viatge i mantenir-te al dia dels últims horaris de bus.

Preguntes i respostes

  • Quina és la manera més ràpida d'arribar des de Pino Gordo a Universidad Europea De Canarias?

    La manera més ràpida triga 200 minuts, utilitzant Bus línia 482, Bus línia 112, Bus línia 108.

  • Hi ha un bus directe entre Pino Gordo i Universidad Europea De Canarias?

    No, hauràs d'agafar 3 bus línies en total. El temps total de viatge és de 3 hr 20 min.

  • Quina línia de bus va des de Pino Gordo a Universidad Europea De Canarias?

    La línia 482 bus va des de l'estació de Castaños (T) a prop de Pino Gordo a Vilaflor fins a l'estació de Los Cristianos (T). Des d'allà, hauràs d'agafar una bus línia fins a l'estació de Los Cristianos (T) a prop de Universidad Europea De Canarias a La Orotava.

  • Quant de temps es triga en viatjar des de Pino Gordo fins a Universidad Europea De Canarias amb bus?

    El temps de viatge total entre Pino Gordo a Vilaflor i Universidad Europea De Canarias a La Orotava per bus és d'aproximadament 3 hr 20 min.

  • On puc pujar al bus a prop de Pino Gordo per arribar a Universidad Europea De Canarias?

    Agafa la 482 bus des de la Castaños (T) parada a prop de Pino Gordo a Vilaflor.

  • On puc baixar del bus quan viatjo entre Pino Gordo i Universidad Europea De Canarias?

    Baixa del bus a la Los Cristianos (T) parada, que és la més propera a Universidad Europea De Canarias a La Orotava