Salta al contingut principal

Com arribar de Cementerio La Almudena a Universidad Francisco De Vitoria per bus and metro?

De Cementerio La Almudena a Universidad Francisco De Vitoria per bus and metro

Per arribar des de Cementerio La Almudena a Universidad Francisco De Vitoria a Área Metropolitana De Madrid Y Corredor Del Henares, hauràs d'agafar 2 metro línies and una bus línia: agafa la M-7 metro des de García Noblejas estació a Gregorio Marañón estació A continuació, hauràs de canviar a M-10 metro i, finalment, a agafa la 561B bus des de Ctra. Cchel. A Aravaca - Colonia Jardín estació a Ctra. Majadahonda - Universidad estació La durada total del viatge d'aquesta ruta és d'aproximadament 1 hr 38 min The ride fare is 5,00 €. L’horari de bus and metro des de Cementerio La Almudena pot canviar. Et recomanem consultar l’horari actualitzat de bus and metro fins a Universidad Francisco De Vitoria a l’app Moovit.

98min5,00 €
Camina fins a metro estacióMetro - M-7
Metro - M-7
Metro - M-10
Metro - M-10
Bus - 561B561B
Caminar fins a Universidad Francisco De Vitoria
Surt de García Noblejas

Pas a Pas

  • 1
    Camina fins a metro estació
    Camina fins a metro estació
    García Noblejas
    1.61 km • 21 min
  • 2
    Metro - M-7
    Espera a metro
    M-7
    Pitis
  • 3
    Desplaça't a metro estació
    Desplaça't a metro estació
    Gregorio Marañón
    12 min
  • 4
    Metro - M-10
    Espera a metro
    M-10
    Puerta del Sur
  • 5
    Desplaça't a metro estació
    Desplaça't a metro estació
    Colonia Jardín
    15 min
  • 6
    Camina fins a bus estació
    Camina fins a bus estació
    Ctra. Cchel. A Aravaca - Colonia Jardín
    ID 8_08409
    10 m • 1 min
  • 7
    Bus - 561B561B
    Espera a bus
    561B
    Av. Noroeste - Siete Picos
  • 8
    Desplaça't a bus estació
    Desplaça't a bus estació
    Ctra. Majadahonda - Universidad
    ID 8_10008
    26 min
  • 9
    Caminar fins a Universidad Francisco De Vitoria
    Caminar fins a
    Universidad Francisco De Vitoria
    Calle de los Cactus
    950 m • 13 min
*Duració basada en el trànsit a les 8am
L'aplicació de Mobilitat Urbana Més Popular a Madrid.
Totes les opcions locals de mobilitat en una app

Indicacions de transport públic des de Cementerio La Almudena a Universidad Francisco De Vitoria

La distància entre Cementerio La Almudena, Área Metropolitana De Madrid Y Corredor Del Henares i Universidad Francisco De Vitoria, Área Metropolitana De Madrid Y Corredor Del Henares és aproximadament de 26.62 km, que normalment es pot recórrer en 98 min. Moovit et mostrarà les indicacions des de Cementerio La Almudena a Universidad Francisco De Vitoria abans del dia bus and metro, de manera que independentment de la forma en què escullis viatjar a Área Metropolitana De Madrid Y Corredor Del Henares, sempre tindràs moltes opcions fàcils.

Horari de Bus And Metro de Cementerio La Almudena a Universidad Francisco De Vitoria

Per consultar l’horari de bus and metro de Cementerio La Almudena a Universidad Francisco De Vitoria amb l’app Moovit, primer descarrega i obre l’app al teu smartphone. Introdueix el punt de sortida (Cementerio La Almudena) i la destinació (Universidad Francisco De Vitoria), i selecciona la data i l’hora del viatge. Moovit mostrarà totes les rutes de bus and metro disponibles, el temps estimat de viatge i els transbordaments necessaris. Podràs veure els horaris detallats de sortida i arribada de cada bus and metro, així com actualitzacions en temps real sobre retards o canvis. Utilitza aquesta informació per planificar el teu viatge i mantenir-te al dia dels últims horaris de bus and metro.

Preguntes i respostes

  • Quina és la manera més ràpida d'arribar des de Cementerio La Almudena a Universidad Francisco De Vitoria?

    La manera més ràpida triga 98 minuts, utilitzant Metro línia M-7, Metro línia M-10, Bus línia 561B.

  • Hi ha un metro directe entre Cementerio La Almudena i Universidad Francisco De Vitoria a Área Metropolitana De Madrid Y Corredor Del Henares?

    No, hauràs d'agafar 2 metro línies and una bus línia en total. El temps total de viatge és de 1 hr 38 min.

  • Quina línia de metro va des de Cementerio La Almudena a Universidad Francisco De Vitoria a Área Metropolitana De Madrid Y Corredor Del Henares?

    La línia M-7 metro va des de l'estació de García Noblejas a prop de Cementerio La Almudena a l'estació de Gregorio Marañón. Des d'allà, hauràs d'agafar una metro línia and una bus línia fins a l'estació de Gregorio Marañón a prop de Universidad Francisco De Vitoria a Área Metropolitana De Madrid Y Corredor Del Henares

  • Quant de temps es triga a viatjar des de Cementerio La Almudena a Universidad Francisco De Vitoria a Área Metropolitana De Madrid Y Corredor Del Henares amb metro and bus?

    El temps total de viatge entre Cementerio La Almudena i Universidad Francisco De Vitoria a Área Metropolitana De Madrid Y Corredor Del Henares per metro and bus és d'aproximadament 1 hr 38 min.

  • On puc pujar al metro a prop de Cementerio La Almudena per arribar a Universidad Francisco De Vitoria a Área Metropolitana De Madrid Y Corredor Del Henares?

    Agafa la M-7 metro des de la García Noblejas estació a prop de Cementerio La Almudena a Área Metropolitana De Madrid Y Corredor Del Henares.

  • On puc baixar del metro quan viatjo entre Cementerio La Almudena i Universidad Francisco De Vitoria a Área Metropolitana De Madrid Y Corredor Del Henares?

    Baixa del metro a la Gregorio Marañón parada, que és la més propera a Universidad Francisco De Vitoria a Área Metropolitana De Madrid Y Corredor Del Henares

  • How much is the total metro and bus fare from Cementerio La Almudena to Universidad Francisco De Vitoria?

    The ride from Cementerio La Almudena to Universidad Francisco De Vitoria costs 5,00 €.