Salta al contingut principal

Com arribar de (Provisional) Islas Baleares (Frente Hubu) a Universidad Isabel I per bus?

De (Provisional) Islas Baleares (Frente Hubu) a Universidad Isabel I per bus

Agafa un bus directe des de (Provisional) Islas Baleares (Frente Hubu) a Universidad Isabel I a Caso Histórico: agafa la 03 bus des de Islas Canarias - Centro Deportivo estació a Paseo De La Isla estació La durada total del viatge d'aquesta ruta és d'aproximadament 33 min L’horari de bus des de (Provisional) Islas Baleares (Frente Hubu) pot canviar. Et recomanem consultar l’horari actualitzat de bus fins a Universidad Isabel I a l’app Moovit.

33min
Camina fins a bus estació
Bus - 0303
Caminar fins a Universidad Isabel I
Surt de Islas Canarias - Centro Deportivo

Pas a Pas

  • 1
    Camina fins a bus estació
    Camina fins a bus estació
    Islas Canarias - Centro Deportivo
    ID PA00578
    180 m • 3 min
  • 2
    Bus - 0303
    Espera a bus
    03
    Hubu-S.J.Bautista
  • 3
    Desplaça't a bus estació
    Desplaça't a bus estació
    Paseo De La Isla
    ID PA00157
    23 min
  • 4
    Caminar fins a Universidad Isabel I
    Caminar fins a
    Universidad Isabel I
    Calle Fernán González
    610 m • 8 min
*Duració basada en el trànsit a les 8am
L'aplicació de Mobilitat Urbana Més Popular a Burgos.
Totes les opcions locals de mobilitat en una app

Indicacions de transport públic des de (Provisional) Islas Baleares (Frente Hubu) a Universidad Isabel I

La distància entre (Provisional) Islas Baleares (Frente Hubu), Caso Histórico i Universidad Isabel I, Caso Histórico és aproximadament de 6.69 km, que normalment es pot recórrer en 33 min. Moovit et mostrarà les indicacions des de (Provisional) Islas Baleares (Frente Hubu) a Universidad Isabel I abans del dia bus, de manera que independentment de la forma en què escullis viatjar a Caso Histórico, sempre tindràs moltes opcions fàcils.

Horari de Bus de (Provisional) Islas Baleares (Frente Hubu) a Universidad Isabel I

Per consultar l’horari de bus de (Provisional) Islas Baleares (Frente Hubu) a Universidad Isabel I amb l’app Moovit, primer descarrega i obre l’app al teu smartphone. Introdueix el punt de sortida ((Provisional) Islas Baleares (Frente Hubu)) i la destinació (Universidad Isabel I), i selecciona la data i l’hora del viatge. Moovit mostrarà totes les rutes de bus disponibles, el temps estimat de viatge i els transbordaments necessaris. Podràs veure els horaris detallats de sortida i arribada de cada bus, així com actualitzacions en temps real sobre retards o canvis. Utilitza aquesta informació per planificar el teu viatge i mantenir-te al dia dels últims horaris de bus.

Preguntes i respostes

  • Quina és la manera més ràpida d'arribar des de (Provisional) Islas Baleares (Frente Hubu) a Universidad Isabel I?

    La manera més ràpida triga 33 minuts, utilitzant Bus línia 03.

  • Hi ha un bus directe entre (Provisional) Islas Baleares (Frente Hubu) i Universidad Isabel I?

    Sí, hi ha un bus directe que va des de (Provisional) Islas Baleares (Frente Hubu) a Illera - Vista Alegre a Universidad Isabel I a Caso Histórico a les 33 min.

  • Quina línia de bus va des de (Provisional) Islas Baleares (Frente Hubu) a Universidad Isabel I?

    La línia 03 bus va de l'estació de Islas Canarias - Centro Deportivo a prop de (Provisional) Islas Baleares (Frente Hubu) a Illera - Vista Alegre fins a l'estació de Paseo De La Isla a prop de Universidad Isabel I a Caso Histórico.

  • Quant de temps es triga en viatjar des de (Provisional) Islas Baleares (Frente Hubu) fins a Universidad Isabel I amb bus?

    El temps de viatge total entre (Provisional) Islas Baleares (Frente Hubu) a Illera - Vista Alegre i Universidad Isabel I a Caso Histórico per bus és d'aproximadament 33 min.

  • On puc pujar al bus a prop de (Provisional) Islas Baleares (Frente Hubu) per arribar a Universidad Isabel I?

    Agafa la 03 bus des de la Islas Canarias - Centro Deportivo parada a prop de (Provisional) Islas Baleares (Frente Hubu) a Illera - Vista Alegre.

  • On puc baixar del bus quan viatjo entre (Provisional) Islas Baleares (Frente Hubu) i Universidad Isabel I?

    Baixa del bus a la Paseo De La Isla parada, que és la més propera a Universidad Isabel I a Caso Histórico

  • Quan és l'últim bus des de (Provisional) Islas Baleares (Frente Hubu) fins a Universidad Isabel I?

    El darrer bus des de (Provisional) Islas Baleares (Frente Hubu) a Illera - Vista Alegre a Universidad Isabel I a Caso Histórico és la línia Bda.S.J.Bautista-Vista Alegre. Surt de la Condesa Mencía 129 parada a les 0:13