Salta al contingut principal

Com arribar de Av. Ciudad de Chiva (Marañon Lavin) a Universidad Loyola per bus and metro?

De Av. Ciudad de Chiva (Marañon Lavin) a Universidad Loyola per bus and metro

Per arribar des de Av. Ciudad de Chiva (Marañon Lavin) a Universidad Loyola a Dos Hermanas, hauràs d'agafar 2 bus línies and una metro línia: agafa la 28 bus des de Ciudad de Chiva (Ciudad de Liria) estació a Enramadilla (Apeadero San Bernardo) estació A continuació, hauràs de canviar a L1 metro i, finalment, a agafa la 6 bus des de Estación de Metro Olivar de Quintos estació a Loyola estació La durada total del viatge d'aquesta ruta és d'aproximadament 1 hr 16 min L’horari de bus and metro des de Av. Ciudad de Chiva (Marañon Lavin) pot canviar. Et recomanem consultar l’horari actualitzat de bus and metro fins a Universidad Loyola a l’app Moovit.

76min
Camina fins a bus estació
Bus - 2828
Metro - L1
Metro - L1
Bus - 66
Caminar fins a Universidad Loyola
Surt de Ciudad de Chiva (Ciudad de Liria)

Pas a Pas

  • 1
    Camina fins a bus estació
    Camina fins a bus estació
    Ciudad de Chiva (Ciudad de Liria)
    260 m • 4 min
  • 2
    Bus - 2828
    Espera a bus
    28
    Prado
  • 3
    Desplaça't a bus estació
    Desplaça't a bus estació
    Enramadilla (Apeadero San Bernardo)
    23 min
  • 4
    Camina fins a metro estació
    Camina fins a metro estació
    San Bernando
    60 m • 1 min
  • 5
    Metro - L1
    Espera a metro
    L1
    Olivar de Quintos
  • 6
    Desplaça't a metro estació
    Desplaça't a metro estació
    Olivar de Quintos
    20 min
  • 7
    Camina fins a bus estació
    Camina fins a bus estació
    Estación de Metro Olivar de Quintos
    270 m • 4 min
  • 8
    Bus - 66
    Espera a bus
    6
    Ciudad Blanca - Olivar de Quintos
  • 9
    Desplaça't a bus estació
    Desplaça't a bus estació
    Loyola
    9 min
  • 10
    Caminar fins a Universidad Loyola
    Caminar fins a
    Universidad Loyola
    Avenida José Pérez Martí
    680 m • 9 min
*Duració basada en el trànsit a les 8am
L'aplicació de Mobilitat Urbana Més Popular a Sevilla.
Totes les opcions locals de mobilitat en una app

Indicacions de transport públic des de Av. Ciudad de Chiva (Marañon Lavin) a Universidad Loyola

La distància entre Av. Ciudad de Chiva (Marañon Lavin), Dos Hermanas i Universidad Loyola, Dos Hermanas és aproximadament de 21.32 km, que normalment es pot recórrer en 76 min. Moovit et mostrarà les indicacions des de Av. Ciudad de Chiva (Marañon Lavin) a Universidad Loyola abans del dia bus and metro, de manera que independentment de la forma en què escullis viatjar a Dos Hermanas, sempre tindràs moltes opcions fàcils.

Horari de Bus And Metro de Av. Ciudad de Chiva (Marañon Lavin) a Universidad Loyola

Per consultar l’horari de bus and metro de Av. Ciudad de Chiva (Marañon Lavin) a Universidad Loyola amb l’app Moovit, primer descarrega i obre l’app al teu smartphone. Introdueix el punt de sortida (Av. Ciudad de Chiva (Marañon Lavin)) i la destinació (Universidad Loyola), i selecciona la data i l’hora del viatge. Moovit mostrarà totes les rutes de bus and metro disponibles, el temps estimat de viatge i els transbordaments necessaris. Podràs veure els horaris detallats de sortida i arribada de cada bus and metro, així com actualitzacions en temps real sobre retards o canvis. Utilitza aquesta informació per planificar el teu viatge i mantenir-te al dia dels últims horaris de bus and metro.

Preguntes i respostes

  • Quina és la manera més ràpida d'arribar des de Av. Ciudad de Chiva (Marañon Lavin) a Universidad Loyola?

    La manera més ràpida triga 76 minuts, utilitzant Bus línia 28, Metro línia L1, Bus línia 6.

  • Hi ha un bus directe entre Av. Ciudad de Chiva (Marañon Lavin) i Universidad Loyola?

    No, hauràs d'agafar 2 bus línies and una metro línia en total. El temps total de viatge és de 1 hr 16 min.

  • Quina línia de bus va des de Av. Ciudad de Chiva (Marañon Lavin) a Universidad Loyola?

    La línia 28 bus va des de l'estació de Ciudad de Chiva (Ciudad de Liria) a prop de Av. Ciudad de Chiva (Marañon Lavin) a Sevilla fins a l'estació de Enramadilla (Apeadero San Bernardo). Des d'allà, hauràs d'agafar una bus línia and una metro línia fins a l'estació de Enramadilla (Apeadero San Bernardo) a prop de Universidad Loyola a Dos Hermanas.

  • Quant de temps es triga en viatjar des de Av. Ciudad de Chiva (Marañon Lavin) fins a Universidad Loyola amb bus and metro?

    El temps de viatge total entre Av. Ciudad de Chiva (Marañon Lavin) a Sevilla i Universidad Loyola a Dos Hermanas per bus and metro és d'aproximadament 1 hr 16 min.

  • On puc pujar al bus a prop de Av. Ciudad de Chiva (Marañon Lavin) per arribar a Universidad Loyola?

    Agafa la 28 bus des de la Ciudad de Chiva (Ciudad de Liria) parada a prop de Av. Ciudad de Chiva (Marañon Lavin) a Sevilla.

  • On puc baixar del bus quan viatjo entre Av. Ciudad de Chiva (Marañon Lavin) i Universidad Loyola?

    Baixa del bus a la Enramadilla (Apeadero San Bernardo) parada, que és la més propera a Universidad Loyola a Dos Hermanas