Salta al contingut principal

Com arribar de Santa Fe (Niebla) a Universidad Loyola per bus?

De Santa Fe (Niebla) a Universidad Loyola per bus

Per arribar des de Santa Fe (Niebla) a Universidad Loyola a Dos Hermanas, agafa la C2 bus des de Santa Fe (Niebla) estació a Avenida María Luisa (Teatro Lope de Vega) estació. A continuació, agafa la M-133 bus des de Av de Portugal Bar Citroen estació a Univ Loyola-Av Universidades (V) estació. La durada total del viatge d'aquesta ruta és d'aproximadament 1 hr 1 min L’horari de bus des de Santa Fe (Niebla) pot canviar. Et recomanem consultar l’horari actualitzat de bus fins a Universidad Loyola a l’app Moovit.

61min
Bus - C2C2
Bus - M-133M-133
Caminar fins a Universidad Loyola
Surt de Santa Fe (Niebla)

Pas a Pas

  • 1
    Comença des de bus estació
    Comença des de bus estació
    Santa Fe (Niebla)
  • 2
    Bus - C2C2
    Espera a bus
    C2
    Prado
  • 3
    Desplaça't a bus estació
    Desplaça't a bus estació
    Avenida María Luisa (Teatro Lope de Vega)
    10 min
  • 4
    Camina fins a bus estació
    Camina fins a bus estació
    Av de Portugal Bar Citroen
    150 m • 3 min
  • 5
    Bus - M-133M-133
    Espera a bus
    M-133
    Plaza Del Arenal Renfe
  • 6
    Desplaça't a bus estació
    Desplaça't a bus estació
    Univ Loyola-Av Universidades (V)
    27 min
  • 7
    Caminar fins a Universidad Loyola
    Caminar fins a
    Universidad Loyola
    Avenida José Pérez Martí
    940 m • 12 min
*Duració basada en el trànsit a les 8am
L'aplicació de Mobilitat Urbana Més Popular a Sevilla.
Totes les opcions locals de mobilitat en una app

Indicacions de transport públic des de Santa Fe (Niebla) a Universidad Loyola

La distància entre Santa Fe (Niebla), Dos Hermanas i Universidad Loyola, Dos Hermanas és aproximadament de 17.65 km, que normalment es pot recórrer en 61 min. Moovit et mostrarà les indicacions des de Santa Fe (Niebla) a Universidad Loyola abans del dia bus, de manera que independentment de la forma en què escullis viatjar a Dos Hermanas, sempre tindràs moltes opcions fàcils.

Horari de Bus de Santa Fe (Niebla) a Universidad Loyola

Per consultar l’horari de bus de Santa Fe (Niebla) a Universidad Loyola amb l’app Moovit, primer descarrega i obre l’app al teu smartphone. Introdueix el punt de sortida (Santa Fe (Niebla)) i la destinació (Universidad Loyola), i selecciona la data i l’hora del viatge. Moovit mostrarà totes les rutes de bus disponibles, el temps estimat de viatge i els transbordaments necessaris. Podràs veure els horaris detallats de sortida i arribada de cada bus, així com actualitzacions en temps real sobre retards o canvis. Utilitza aquesta informació per planificar el teu viatge i mantenir-te al dia dels últims horaris de bus.

Preguntes i respostes

  • Quina és la manera més ràpida d'arribar des de Santa Fe (Niebla) a Universidad Loyola?

    La manera més ràpida triga 61 minuts, utilitzant Bus línia C2, Bus línia M-133.

  • Hi ha un bus directe entre Santa Fe (Niebla) i Universidad Loyola?

    No, hauràs d'agafar 2 bus línies en total. El temps total de viatge és de 1 hr 1 min.

  • Quina línia de bus va des de Santa Fe (Niebla) a Universidad Loyola?

    La línia C2 bus va des de l'estació de Avenida María Luisa (Teatro Lope de Vega) a prop de Santa Fe (Niebla) a Sevilla fins a l'estació de Av de Portugal Bar Citroen. Des d'allà, hauràs d'agafar una bus línia fins a l'estació de Av de Portugal Bar Citroen a prop de Universidad Loyola a Dos Hermanas.

  • Quant de temps es triga en viatjar des de Santa Fe (Niebla) fins a Universidad Loyola amb bus?

    El temps de viatge total entre Santa Fe (Niebla) a Sevilla i Universidad Loyola a Dos Hermanas per bus és d'aproximadament 1 hr 1 min.

  • On puc pujar al bus a prop de Santa Fe (Niebla) per arribar a Universidad Loyola?

    Agafa la C2 bus des de la Avenida María Luisa (Teatro Lope de Vega) parada a prop de Santa Fe (Niebla) a Sevilla.

  • On puc baixar del bus quan viatjo entre Santa Fe (Niebla) i Universidad Loyola?

    Baixa del bus a la Av de Portugal Bar Citroen parada, que és la més propera a Universidad Loyola a Dos Hermanas

  • Quan és el primer metro des de Santa Fe (Niebla) a Universidad Loyola?

    El primer metro des de Santa Fe (Niebla) a Sevilla a Universidad Loyola a Dos Hermanas és Ciudad Expo - Olivar de Quintos. Surt de la Parque de Los Príncipes estació a les 8:42.