Salta al contingut principal

Com arribar de Palacio de Congresos a Universidad Loyola per bus and metro?

Horari de bus de Palacio de Congresos a Universidad Loyola

El bus TB1 de Palacio de Congresos a Universidad Loyola circula de 6:09 a 22:59, amb sortides cada 5-10 min. El trajecte dura uns 1 hr 8 min, amb servei regular durant tot l'horari de funcionament.

De Palacio de Congresos a Universidad Loyola per bus and metro

Per arribar des de Palacio de Congresos a Universidad Loyola a Dos Hermanas, hauràs d'agafar 2 bus línies and una metro línia: agafa la TB1 bus des de Palacio de Congresos estació a Luis de Morales (Luis Montoto) estació A continuació, hauràs de canviar a L1 metro i, finalment, a agafa la 6 bus des de Estación de Metro Olivar de Quintos estació a Loyola estació La durada total del viatge d'aquesta ruta és d'aproximadament 1 hr 8 min L’horari de bus and metro des de Palacio de Congresos pot canviar. Et recomanem consultar l’horari actualitzat de bus and metro fins a Universidad Loyola a l’app Moovit.

68min
Bus - TB1TB1
Metro - L1
Metro - L1
Bus - 66
Caminar fins a Universidad Loyola
Surt de Palacio de Congresos

Pas a Pas

  • 1
    Comença des de bus estació
    Comença des de bus estació
    Palacio de Congresos
  • 2
    Bus - TB1TB1
    Espera a bus
    TB1
    Prado
  • 3
    Desplaça't a bus estació
    Desplaça't a bus estació
    Luis de Morales (Luis Montoto)
    18 min
  • 4
    Camina fins a metro estació
    Camina fins a metro estació
    Nervión
    360 m • 5 min
  • 5
    Metro - L1
    Espera a metro
    L1
    Olivar de Quintos
  • 6
    Desplaça't a metro estació
    Desplaça't a metro estació
    Olivar de Quintos
    18 min
  • 7
    Camina fins a bus estació
    Camina fins a bus estació
    Estación de Metro Olivar de Quintos
    270 m • 4 min
  • 8
    Bus - 66
    Espera a bus
    6
    Ciudad Blanca - Olivar de Quintos
  • 9
    Desplaça't a bus estació
    Desplaça't a bus estació
    Loyola
    9 min
  • 10
    Caminar fins a Universidad Loyola
    Caminar fins a
    Universidad Loyola
    Avenida de las Universidades
    610 m • 8 min
*Duració basada en el trànsit a les 8am
L'aplicació de Mobilitat Urbana Més Popular a Sevilla.
Totes les opcions locals de mobilitat en una app

Indicacions de transport públic des de Palacio de Congresos a Universidad Loyola

La distància entre Palacio de Congresos, Dos Hermanas i Universidad Loyola, Dos Hermanas és aproximadament de 18.78 km, que normalment es pot recórrer en 68 min. Moovit et mostrarà les indicacions des de Palacio de Congresos a Universidad Loyola abans del dia bus and metro, de manera que independentment de la forma en què escullis viatjar a Dos Hermanas, sempre tindràs moltes opcions fàcils.

Horari de Bus And Metro de Palacio de Congresos a Universidad Loyola

Per consultar l’horari de bus and metro de Palacio de Congresos a Universidad Loyola amb l’app Moovit, primer descarrega i obre l’app al teu smartphone. Introdueix el punt de sortida (Palacio de Congresos) i la destinació (Universidad Loyola), i selecciona la data i l’hora del viatge. Moovit mostrarà totes les rutes de bus and metro disponibles, el temps estimat de viatge i els transbordaments necessaris. Podràs veure els horaris detallats de sortida i arribada de cada bus and metro, així com actualitzacions en temps real sobre retards o canvis. Utilitza aquesta informació per planificar el teu viatge i mantenir-te al dia dels últims horaris de bus and metro.

Preguntes i respostes

  • Quina és la manera més ràpida d'arribar des de Palacio de Congresos a Universidad Loyola?

    La manera més ràpida triga 68 minuts, utilitzant Bus línia TB1, Metro línia L1, Bus línia 6.

  • Hi ha un bus directe entre Palacio de Congresos i Universidad Loyola?

    No, hauràs d'agafar 2 bus línies and una metro línia en total. El temps total de viatge és de 1 hr 8 min.

  • Quina línia de bus va des de Palacio de Congresos a Universidad Loyola?

    La línia TB1 bus va des de l'estació de Luis de Morales (Luis Montoto) a prop de Palacio de Congresos a Sevilla fins a l'estació de Nervión. Des d'allà, hauràs d'agafar una bus línia and una metro línia fins a l'estació de Nervión a prop de Universidad Loyola a Dos Hermanas.

  • Quant de temps es triga en viatjar des de Palacio de Congresos fins a Universidad Loyola amb bus and metro?

    El temps de viatge total entre Palacio de Congresos a Sevilla i Universidad Loyola a Dos Hermanas per bus and metro és d'aproximadament 1 hr 8 min.

  • On puc pujar al bus a prop de Palacio de Congresos per arribar a Universidad Loyola?

    Agafa la TB1 bus des de la Luis de Morales (Luis Montoto) parada a prop de Palacio de Congresos a Sevilla.

  • On puc baixar del bus quan viatjo entre Palacio de Congresos i Universidad Loyola?

    Baixa del bus a la Nervión parada, que és la més propera a Universidad Loyola a Dos Hermanas