Com arribar de Área Metropolitana De Madrid Y Corredor Del Henares a Valdilecha per bus and metro?
Horari de bus de Área Metropolitana De Madrid Y Corredor Del Henares a Valdilecha
El bus 133 de Área Metropolitana De Madrid Y Corredor Del Henares a Valdilecha circula de 6:43 a 23:42, amb sortides cada 5-15 min. El trajecte dura uns 2 hr 6 min, amb servei regular durant tot l'horari de funcionament.
De Área Metropolitana De Madrid Y Corredor Del Henares a Valdilecha per bus and metro
Per arribar des de Área Metropolitana De Madrid Y Corredor Del Henares a Valdilecha a Madrid, hauràs d'agafar 2 bus línies and una metro línia: agafa la 133 bus des de Estadística - Geografía E Historia estació a Metro Herrera Oria estació A continuació, hauràs de canviar a M-9 metro i, finalment, a agafa la 313 bus des de Hacienda De Pavones - Intercambiador estació a Alcalá - Espino estació La durada total del viatge d'aquesta ruta és d'aproximadament 2 hr 6 min The ride fare is 6,50 €. L’horari de bus and metro des de Área Metropolitana De Madrid Y Corredor Del Henares pot canviar. Et recomanem consultar l’horari actualitzat de bus and metro fins a Valdilecha a l’app Moovit.
Pas a Pas
- 1Camina fins a bus estacióEstadística - Geografía E HistoriaID 1336270 m • 4 min
- 2Espera a bus133Mirasierra
- 3Desplaça't a bus estacióMetro Herrera OriaID 161422 min
- 4Camina fins a metro estacióHerrera Oria80 m • 1 min
- 5Espera a metroM-9Puerta de Arganda - Arganda del Rey
- 6Desplaça't a metro estacióPavones28 min
- 7Camina fins a bus estacióHacienda De Pavones - IntercambiadorID 8_302720 m • 1 min
- 8Espera a bus313Alcalá - Mayor
- 9Desplaça't a bus estacióAlcalá - EspinoID 8_0975659 min
- 10Caminar fins aValdilecha20 m • 1 min
Indicacions de transport públic des de Área Metropolitana De Madrid Y Corredor Del Henares a Valdilecha
Horari de Bus And Metro de Área Metropolitana De Madrid Y Corredor Del Henares a Valdilecha
Rutes relacionades
- Baides a Valdilecha
- La Mierla a Valdilecha
- Matillas a Valdilecha
- Sigüenza a Valdilecha
- Espinosa De Henares a Valdilecha
- Jadraque a Valdilecha
- Humanes a Valdilecha
- Azuqueca De Henares a Valdilecha
- Cubas De La Sagra a Valdilecha
- Belinchón a Valdilecha
- Tarancón a Valdilecha
- Zarza De Tajo a Valdilecha
- Retiendas a Valdilecha
- Tamajón a Valdilecha
- Arcicóllar a Valdilecha
- Camarenilla a Valdilecha
- Portillo De Toledo a Valdilecha
- Las Ventas De Retamosa a Valdilecha
- Magán a Valdilecha
- Seseña a Valdilecha
Preguntes i respostes
Quina és la manera més ràpida d'arribar des de Área Metropolitana De Madrid Y Corredor Del Henares a Valdilecha?
La manera més ràpida triga 126 minuts, utilitzant Bus línia 133, Metro línia M-9, Bus línia 313.
Hi ha un bus directe entre Área Metropolitana De Madrid Y Corredor Del Henares i Valdilecha a Madrid?
No, hauràs d'agafar 2 bus línies and una metro línia en total. El temps total de viatge és de 2 hr 6 min.
Quina línia de bus va des de Área Metropolitana De Madrid Y Corredor Del Henares a Valdilecha a Madrid?
La línia 133 bus va des de l'estació de Estadística - Geografía E Historia a prop de Área Metropolitana De Madrid Y Corredor Del Henares a l'estació de Metro Herrera Oria. Des d'allà, hauràs d'agafar una bus línia and una metro línia fins a l'estació de Metro Herrera Oria a prop de Valdilecha a Madrid
Quant de temps es triga a viatjar des de Área Metropolitana De Madrid Y Corredor Del Henares a Valdilecha a Madrid amb bus and metro?
El temps total de viatge entre Área Metropolitana De Madrid Y Corredor Del Henares i Valdilecha a Madrid per bus and metro és d'aproximadament 2 hr 6 min.
On puc pujar al bus a prop de Área Metropolitana De Madrid Y Corredor Del Henares per arribar a Valdilecha a Madrid?
Agafa la 133 bus des de la Estadística - Geografía E Historia parada a prop de Área Metropolitana De Madrid Y Corredor Del Henares a Madrid.
On puc baixar del bus quan viatjo entre Área Metropolitana De Madrid Y Corredor Del Henares i Valdilecha a Madrid?
Baixa del bus a la Metro Herrera Oria parada, que és la més propera a Valdilecha a Madrid
How much is the total bus and metro fare from Área Metropolitana De Madrid Y Corredor Del Henares to Valdilecha?
The ride from Área Metropolitana De Madrid Y Corredor Del Henares to Valdilecha costs 6,50 €.
Rutes populars
- Aeropuerto T4 a Torrejón De Ardoz
- Pozuelo a El Escorial
- Ciudad Lineal a Aeropuerto T1 T2 T3
- Barajas a Leganés
- Rivas Vaciamadrid a Aeropuerto Adolfo Suárez Madrid-Barajas T2
- Pinto a Príncipe Pío Madrid Metro
- Torrejón De Ardoz a Getafe
- Móstoles a Alcobendas
- Madrid Airport Terminal 4 a Paseo De La Castellana
- Chamartín a Fremap Majadahonda
- Delicias a Aeropuerto - Barajas T1
- Pinar De Las Rozas a Estadio Wanda Metropolitano
- Valdemoro a Móstoles
- Moncloa a Hospital Rey Juan Carlos I
- Rivas Vaciamadrid a Mejorada Del Campo
- Alcobendas - San Sebastián De Los Reyes a Alcalá De Henares
- Leganés Central a Hospital Central de la Defensa Gomez Ulla (Hosp. Ctl. de la Defensa Gómez Ulla)
- Majadahonda a Aeropuerto Adolfo Suárez Madrid-Barajas T2
- Intercambiador De Príncipe Pío a Torrejón De Ardoz
- Madrid Airport MAD a Hospital Ramón Y Cajal