Salta al contingut principal

Com arribar de Sierra Norte a Valmojado per bus and tren?

De Sierra Norte a Valmojado per bus and tren

Per arribar des de Sierra Norte a Valmojado a Madrid, hauràs d'agafar 2 bus línies and una tren línia: agafa la 191 bus des de Venturada - Ctra. Irún estació a Intercambiador De Plaza De Castilla estació A continuació, hauràs de canviar a C10 tren i, finalment, a agafa la VAC087 bus des de Intercambiador De Príncipe Pío estació a Valmojado - Av. Portugal estació La durada total del viatge d'aquesta ruta és d'aproximadament 2 hr 58 min L’horari de bus and tren des de Sierra Norte pot canviar. Et recomanem consultar l’horari actualitzat de bus and tren fins a Valmojado a l’app Moovit.

178min
Bus - 191191
Tren - C10
Bus - VAC087VAC087
Surt de Venturada - Ctra. Irún

Pas a Pas

  • 1
    Comença des de bus estació
    Comença des de bus estació
    Sierra Norte
  • 2
    Bus - 191191
    Espera a bus
    191
    Intercambiador De Plaza De Castilla (Nivel -1, Isla 3)
  • 3
    Desplaça't a bus estació
    Desplaça't a bus estació
    Intercambiador De Plaza De Castilla
    ID 8_17470
    69 min
  • 4
    Camina fins a tren estació
    Camina fins a tren estació
    Chamartín
    970 m • 13 min
  • 5
    Tren - C10
    Espera a tren
    C10
    Villalba De Guadarrama
  • 6
    Desplaça't a tren estació
    Desplaça't a tren estació
    Príncipe Pío
    25 min
  • 7
    Bus - VAC087VAC087
    Espera a bus
    VAC087
    910: Talavera de La Reina (Ruta)
  • 8
    Desplaça't a bus estació Valmojado - Av. Portugal
    Desplaça't a bus estació
    Valmojado - Av. Portugal
    ID 8_20713
    45 min
*Duració basada en el trànsit a les 8am
L'aplicació de Mobilitat Urbana Més Popular a Madrid.
Totes les opcions locals de mobilitat en una app

Indicacions de transport públic des de Sierra Norte a Valmojado

La distància entre Sierra Norte, Madrid i Valmojado, Madrid és aproximadament de 108.52 km, que normalment es pot recórrer en 178 min. Moovit et mostrarà les indicacions des de Sierra Norte a Valmojado abans del dia bus and tren, de manera que independentment de la forma en què escullis viatjar a Madrid, sempre tindràs moltes opcions fàcils.

Horari de Bus And Tren de Sierra Norte a Valmojado

Per consultar l’horari de bus and tren de Sierra Norte a Valmojado amb l’app Moovit, primer descarrega i obre l’app al teu smartphone. Introdueix el punt de sortida (Sierra Norte) i la destinació (Valmojado), i selecciona la data i l’hora del viatge. Moovit mostrarà totes les rutes de bus and tren disponibles, el temps estimat de viatge i els transbordaments necessaris. Podràs veure els horaris detallats de sortida i arribada de cada bus and tren, així com actualitzacions en temps real sobre retards o canvis. Utilitza aquesta informació per planificar el teu viatge i mantenir-te al dia dels últims horaris de bus and tren.

Preguntes i respostes

  • Quina és la manera més ràpida d'arribar des de Sierra Norte a Valmojado?

    La manera més ràpida triga 178 minuts, utilitzant Bus línia 191, Tren línia C10, Bus línia VAC087.

  • Hi ha un bus directe entre Sierra Norte i Valmojado a Madrid?

    No, hauràs d'agafar 2 bus línies and una tren línia en total. El temps total de viatge és de 2 hr 58 min.

  • Quina línia de bus va des de Sierra Norte a Valmojado a Madrid?

    La línia 191 bus va des de l'estació de Intercambiador De Plaza De Castilla (Nivel -1, Isla 3) a prop de Sierra Norte a l'estació de Intercambiador De Plaza De Castilla. Des d'allà, hauràs d'agafar una bus línia and una tren línia fins a l'estació de Intercambiador De Plaza De Castilla a prop de Valmojado a Madrid

  • Quant de temps es triga a viatjar des de Sierra Norte a Valmojado a Madrid amb bus and tren?

    El temps total de viatge entre Sierra Norte i Valmojado a Madrid per bus and tren és d'aproximadament 2 hr 58 min.

  • On puc pujar al bus a prop de Sierra Norte per arribar a Valmojado a Madrid?

    Agafa la 191 bus des de la Intercambiador De Plaza De Castilla (Nivel -1, Isla 3) parada a prop de Sierra Norte a Madrid.

  • On puc baixar del bus quan viatjo entre Sierra Norte i Valmojado a Madrid?

    Baixa del bus a la Intercambiador De Plaza De Castilla parada, que és la més propera a Valmojado a Madrid